Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun miehellä on tismalleen samanlaista huumoria kuin tällä pariskunnalla. Ja se toimii meillä ihan mahtavasti! Toki se saattaa ulkopuolisen silmin näyttää ja kuulostaa rajulta, jos ei ole tottunut.
Mulle tuli jaksosta muutenkin ihan erilaiset fiilikset kuin valtaosalla täällä. Minusta he vaikuttivat onnellisilta. Ja epätaydellisiä me ollaan lopulta kaikki.
Ja kyllä, Reino on aina ollut minusta erittäin vetävä persoona, ja edelleen olen tätä mieltä! Karismaattinen ja mielenkiintoinen.
Meilläkin on samanlaista huumoria mieheni kanssa, mutta en siltikään saanut millään tavalla onnellista kuvaa Reinosta ja Mariasta. Jotenkin Mariasta kuvastui vaan läheisriippuvuus ja epätoivoinen tahto pitää perhe koossa ja Reinosta projektiluontoinen epävakaa sähläys, joka ei tule ikinä loppumaan. Todella epävakaa persoonallisuus. Olisiko tuo nyt se paljon puhuttu narsisti?
Varmasti jaksaa hetken yrittää olla parempi ihminen morkkiksissaan, mutta sitten taas vietti vie...
Ei lasten ja perheen koossa pitämisen vuoksi kannattaisi mut tahansa sietää. Lapsetkin saavat mallin siitä, miten huonosti äitiä ja naista saa kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Ainut kohta missä minä kuulin rehellistä puhetta ohjelmassa oli kohta, missä Reino sanoi etteivät pääse irti toisistaan vaikka haluaisivat. Tuo varmastikin totta molemmin päin vaikka puhe Mariaa näytti loukkaavankin. Mutta taitavat olla oikeasti vahingollisia toisillensa: Marian hellä ja kiihkeä syli ottaa vastaan Reinon aina kun viihteeltä haluaa takaisin kotisatamaan toipumaan ja keräämään voimia seuraavaan vauhtiin, Reino taas tarjoaa Marialle tunnetta ainutkertaisuudesta, symbioosista ja tarpeellisuudesta mitä ei kykene oikeasti omilla jaloilla seisovien, aikuisten miesten kanssa saamaan. Hyvin surulliselta tuo liitto näyttää minusta, ei taida olla onnellista loppua.
Tämä kommentti kuvaa todella hyvin parisuhdetta persoonallisuushäiriöisen/päihderiippuvaisen kanssa. Olen ollut parisuhteessa alkoholisoituneen narsistin kanssa, ja vaikka se suurelta osin olikin hillitöntä paskaa, niin se tunteiden vuoristorata ja voimakkuus koukuttaa todella paljon. Jotenkin siinä elää sellaisessa intohimoisessa kuplassa, jossa tunnetilat vaihtelee äärilaidasta toiseen ja aina kun kriisi on ohi, tuntuu kuin saisi kokea rakastumisen alkuhuuman aina uudelleen ja uudelleen. Ei tosiaan pääse irti vaikka haluaisi, se on kuin huumetta. Vaikka koin pettämistä, valehtelua, lupausten rikkomista, henkistä väkivaltaa, niin silti tunteiden ohjaamana menisin varmaan vieläkin takaisin ellen kuuntelisi omaa ja ystävieni järkeä.
Reino vaan on oksennus. Tutkiskelumielessä katson jakson tänään uudelleen.
Niin teennäistä, niin teennäistä. Marian silmistä paistoi hullun kiilto, sellainen jonka olen nähnyt ihmisillä hiukan ennen pimahtamista.
Ja Reino.. Kyllä oli yhtä yhden miehen showta koko ohjelma. En tiedä onko se R oikeasti noin hirveä vai haluaako jostain syystä antaa itsesään vaan todella epämiellyttävän kuvan.
järkihoi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko nyt niin kamalaa, jos joku auto on keskellä tietä? Ja se blokkasi sen ooppelin, ei tukkinut koko katua.
Mietipä tilannetta, jos paikalle täytyy päästä vaikkapa palosammutuskaluston & ambulanssin kanssa!
Et ilmeisesti tiedä mitä silloin tapahtuu? Se moninkerroin henkilöautoa painavampi, kunnon puskurilla varustettu paloauto "blokkaa" sen henkilöauton siitä sinne minne se nyt sattuu sopivasti siirtymään. Siinä ei mietitä että oliko se RN:n Tesla, tai kenties jonkun muun julkun auto. Tämä koskee kaikkia ns. pelastusteitä, autot työnnetään massan lakia hyväksikäyttäen pois tieltä, vaurioista sen suuremmin välittämättä. Ei siis välttämättä kannata parkkeerata pelastustielle, jos oma auto ilman korjaamoreissua tai lunastusta on kallisarvoinen. Kun ihmishenki on kyseessä, on aivan sama onko siinä edessä Tesla, Audi RS8 tms., se siirtyy kyllä tarvittaessa ja melko vauhdikkaasti. Ambulanssien kohdalla tilanne on toki hankalampi. Aika usein niissäkin näkyy ns. karjapuskuria nokalla, eikä nyt puhuta tuunauksesta joita tavallisen tallaajan pakuissa yms on.
Espanjalainen aatelinen miljonääri. Semmonen faija Marialla.
garmen kirjoitti:
Espanjalainen aatelinen miljonääri. Semmonen faija Marialla.
Näen jo iltalehden otsikon, jossa espanjalainen on lihavoitu tai alleviivattu. Varmaan ihan hyvä isä, saattaa olla parempi kuin moni suomalainen isä? Aatelinen tai ei, miljonääri tai ei, niin ei pitäisi arvostella tittelin tai aseman perusteella.
Tekis mieli psykologisoida aivan hullun lailla, mutta toteampahan vaan että 2000-luvun alun suomireggae-piireissä pyörineillä äijillä on monella lähes poikkeuksetta just tällaset parisuhteet.
Aitoja ihmisiä tuntuivat olevan. Mahtavaa kuinka rohkeasti avautuvia, kun vertaa esim miten Jenkkijulkkikset esiintyy pinnallisesti. Persoonallisia taiteilijaluonteita molemmat.
Siis mitä ihmettä? Täällä on sivu sivun perään Reinon haukkumista, leimaamista narsistiksi ja ties mitä herjaa.Minusta ohjelmassa ei näkynyt mitään mistä pitäisi olla noin huolissaan!
Kyllä on ahdasmielistä porukkaa! Pitäisi olla kaikkien tiedossa, mutta sanotaan nyt tämä usein toistetty mantra : Nämä ohjelmat editoidaan hyvin rankalla kädellä, ja kyllä ne valitsee juuri ne "mehukkaimmat" kohdat missä sanotaan jotain kohahduttavaa tai typerää.
Vielä kerran,että varmasti menee perille.
Nämä ohjelmat editoidaan hyvin rankalla kädellä, ja kyllä ne valitsee juuri ne "mehukkaimmat" kohdat missä sanotaan jotain kohahduttavaa tai typerää.
Ihan sairasta että haukutte täällä tuikituntematonta "viihdyttävän" realityn perusteella narsisitiksi.
En ole Reino,enkä Reinon fani.
Musiikkialalla olen kyllä, että ehkä ymmärrän paremmin taiteilijapersoonia kuin te arvon pullantuoksuiset kotiäidittäret.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Täällä on sivu sivun perään Reinon haukkumista, leimaamista narsistiksi ja ties mitä herjaa.Minusta ohjelmassa ei näkynyt mitään mistä pitäisi olla noin huolissaan!
Kyllä on ahdasmielistä porukkaa! Pitäisi olla kaikkien tiedossa, mutta sanotaan nyt tämä usein toistetty mantra : Nämä ohjelmat editoidaan hyvin rankalla kädellä, ja kyllä ne valitsee juuri ne "mehukkaimmat" kohdat missä sanotaan jotain kohahduttavaa tai typerää.
Vielä kerran,että varmasti menee perille.
Nämä ohjelmat editoidaan hyvin rankalla kädellä, ja kyllä ne valitsee juuri ne "mehukkaimmat" kohdat missä sanotaan jotain kohahduttavaa tai typerää.
Ihan sairasta että haukutte täällä tuikituntematonta "viihdyttävän" realityn perusteella narsisitiksi.
En ole Reino,enkä Reinon fani.
Musiikkialalla olen kyllä, että ehkä ymmärrän paremmin taiteilijapersoonia kuin te arvon pullantuoksuiset kotiäidittäret.
Minäkään en ymmärrä tätä viha- ja halveksuntaketjua. Kertoo tietysti vain kommentoijista itsestään eikä kohteesta. Miettikääpä miksi teillä on tarve tälläiseen? Yhden ohjelman perusteella teette teille tuntemattomista ihmisistä negatiivisia päätelmiä. Teillä on tarve halveksia, mustamaalata ja väheksyä ihmisiä. Ette selvästikään voi itse hyvin. Huomaa että elätte pelossa ettekä rakkaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpa että Reino muuttuisi sellaiseksi kun nettikeskustelijat haluaisivat: nätisti ja sanojaan tarkoin harkiten puhuisi julkaisukelpoista ja yleisesti hyväksyttävää asiaa (ja odottaisi vuoroaan), essu päällä leipoisi aamiaissämpylät perheelleen ja ehtisi jopa ennen säännölliseen toimistotyöhönsä menoa siivota kodin ympäristöystävällisesti.
Vaimo taasen järjestää tupperikutsuja ja sivistää itseään eri akvarellikurssein. Yäk-kylässä haastattelussa puhuu naisten oikeuksista ja miituun tärkeydestä ja miten tämän tiedostaminen on vaikuttanut hänen arkeensa ja valintoihinsa, haastattelijan on tottakai kyseistä aihetta käsiteltäessä ainakin näytettävä kiinnostuneelta ja kantaaottavalta.
Kerran viikossa koko perhe käy uimahallissa ja kesäisin puuhamaassa. Kerran kuussa ja lapsen synttäreillä toki hoplopissa.
Pariskunta uusii vihkivalansa 2o vuoden välein ilman skandaaleja ja vihjailuja ylimääräisistä sutinoista.
Ihan kiva-pariskuntia on suomi täynnä. Kun ne ei vain kiinnosta paria kommenttia enempää ketään.
Tässä viestiketjussa parista, joka ei ole eikä halua olla eikä tule koskaan olemaan edes muiden mieliksi paperinukkepariskunta , on heitä kommentoitu yli 700 kertaa.
Eläköön Maria ja Reino!
No mitä kukin sitten pitää saavutuksena. Minä ainakin olen tuhat kertaa mieluummin se tavispullatuoksutupper-perhe, kuin luen itsestäni yli 700 arvostelevaa kommettia (jotka vielä pitävät paikkaansa).
Nimenomaan. Ja luet 700 kommenttia nordineista ja tuijotat heitä erittäin mielelläsi ihan viihteen vuoksi päätäsi pyöritellen omahyväisenä sissussentään siunaillein ja paheksuen turvallisesti ikinä mitään riskeeraamatta onnellisten tavisten laumasta autuaana huokaillen,
Minkälaiset ihmiset näitä kommentteja kirjoittavat? Nordinien tapaa elää/olla aviosuhteessa ei saa kritisoida mutta palstalaisia joista ei oikeasti mitään tiedetä saa pilkata ja väheksyä?
Itse tunnen ihmisiä jotka poikkeavat ns rivikanslaisista, elävät oman näköistänsä elämää mutta toisia kunnioittaen ja niin että eivät aiheuta muille pahaa mieltä.
On monia tapoja elää, ei ainoastaan Nordinien tai tupperarepullatoimistot. Missä viime mainitussa ei mitään syytä mollata.
Ohkelmasta sai kieltämättä semmoisen kuvan, että Reino on aika narsistinen. Ei yksi ohjelma ihmisestä koko totuutta tietystikään kerro. Mutta eikö hän itse ole sanonut olevansa narsistinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpa että Reino muuttuisi sellaiseksi kun nettikeskustelijat haluaisivat: nätisti ja sanojaan tarkoin harkiten puhuisi julkaisukelpoista ja yleisesti hyväksyttävää asiaa (ja odottaisi vuoroaan), essu päällä leipoisi aamiaissämpylät perheelleen ja ehtisi jopa ennen säännölliseen toimistotyöhönsä menoa siivota kodin ympäristöystävällisesti.
Vaimo taasen järjestää tupperikutsuja ja sivistää itseään eri akvarellikurssein. Yäk-kylässä haastattelussa puhuu naisten oikeuksista ja miituun tärkeydestä ja miten tämän tiedostaminen on vaikuttanut hänen arkeensa ja valintoihinsa, haastattelijan on tottakai kyseistä aihetta käsiteltäessä ainakin näytettävä kiinnostuneelta ja kantaaottavalta.
Kerran viikossa koko perhe käy uimahallissa ja kesäisin puuhamaassa. Kerran kuussa ja lapsen synttäreillä toki hoplopissa.
Pariskunta uusii vihkivalansa 2o vuoden välein ilman skandaaleja ja vihjailuja ylimääräisistä sutinoista.
Ihan kiva-pariskuntia on suomi täynnä. Kun ne ei vain kiinnosta paria kommenttia enempää ketään.
Tässä viestiketjussa parista, joka ei ole eikä halua olla eikä tule koskaan olemaan edes muiden mieliksi paperinukkepariskunta , on heitä kommentoitu yli 700 kertaa.
Eläköön Maria ja Reino!
No mitä kukin sitten pitää saavutuksena. Minä ainakin olen tuhat kertaa mieluummin se tavispullatuoksutupper-perhe, kuin luen itsestäni yli 700 arvostelevaa kommettia (jotka vielä pitävät paikkaansa).
Nimenomaan. Ja luet 700 kommenttia nordineista ja tuijotat heitä erittäin mielelläsi ihan viihteen vuoksi päätäsi pyöritellen omahyväisenä sissussentään siunaillein ja paheksuen turvallisesti ikinä mitään riskeeraamatta onnellisten tavisten laumasta autuaana huokaillen,
Jos ihminen on onnellinen ja elää turvallista elämää niin miksi ihmeessä hänen kannattais ruveta riskeeraamaan yhtään mitään? Täh?
Vierailija kirjoitti:
Ohkelmasta sai kieltämättä semmoisen kuvan, että Reino on aika narsistinen. Ei yksi ohjelma ihmisestä koko totuutta tietystikään kerro. Mutta eikö hän itse ole sanonut olevansa narsistinen?
Ite olen ainakin seurannut kyseisen herran toilailuja jo pidemmän aikaa ja aina se on tuollainen "boheemi taiteilija" tai miksi häntä nyt pitäisikään kutsua.
Pelkkä keskenkasvuinen räkänokka, joka luulee olevansa jotakin, mutta ei ole. Kova uhoamaan se on ja hyvä suustaan, mutta täyspaska noin yleisesti ottaen.
Nyt on modeilla, niin kuuma pottu tassuissaan, että 10minuutissa 40 peukkua saanut kommenttikin piti heti poistaa.
No.
Totuus usein kuulostaa pahalta.
miksi on poistettu katsomosta??
Sitä editoidaan. Pariskunnan toisen osapuolen toiveesta.
Jäin miettimään Marian pitkämielisyyttä Reinon naissekoiluun. Itse sekaannuin tietämättäni perheelliseen mieheen ja lopulta perhe hajosi kamalan draaman siivittämänä. Kun myöhemmin elämässä rakas siskoni kuoli syöpään, pidin sitä jotenkin rangaistuksena menneestä - minunkin perheeni hajosi, menetin rakkaani. Jos Mariakin kokee tuon karman rankaisuna tms ja siksi alistuu eikä vaadi oikeuksiaan tai potki ukkoa pihalle.