Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
341/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen tää vaimo Maria on? Reino näköjään 34v.

Mulla on vähän huijattu olo kun en ole tiennyt heidät kun nimeltä ja pitännyt heitä ihan palstavitsinä mutta tollahan on ihan oikea ura ja vaimokin peräti arkkitehti. Oliko se yksikin vitsi ketju tästä että "kuka on Reino Nordin?". Ja sitten vitsailtiin että tangoprinssi ym.

Voiko joku olla noin kujalla??

Et sä v*ttu tiedä kuka mä oon?!?!

T: Reino

Luuletko nyt että olen Reino? heh. Kyllä aika kujalla on, ellei tiedä keitä Reino ja Maria ovat. Kaikkihan tietää Marian olevan arkkitehti.. on blogia, Iholla-sarjaa, muuta telkkaria, runsaasti lehtijuttuja. Jännä, että ihminen joka ei ole ennen pariskunnasta kuullutkaan, jaksaa edes kommentoida ketjuun, että hehe muistattekos sen tangokuningasketjun. Wähän wanha juttu...

Cheesus😂

Minkä ikänen se Maria nyt sitten on?

Vierailija
342/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KathyJonesin kirjoitti:

Marialla haastattelussa ääripäitä: Reino vs. Mikael Gabriel vs. Toni Virtanen. Tonin ei tarvinnut ostaa mitään merkkikuteita tai pönkittää itsetuntoa tavaralla tai sekoilulla. Arvostan.

Reinolla selvä maniajakso menossa, olisi varannut lääkärikseen psykiatrin niin olisi jo selvillä vesillä. Voisi vaikka Cheekiltä kysyä suosituksia? Vaimo näyttää kiistäneen todellisuuden. Nyt ollaan vaarallisilla vesillä. Lapsille turvaton koti, heitä käy sääliksi kun on itsessään pyörivät vanhemmat. Kuka tekee ekana lastensuojeluilmoituksen?

Mä tykkäsin lapsista, en ajattele että heillä olisi mitään hätää. 

Kiva harrastuskin, kävivät purjehtimassa jollalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt se tulee" kesken Maria. N lausetta siis wtf?

Vierailija
344/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä että voi ajella autoa huumepäissään ja pääsee kuin koira veräjästä - keikat jatkuu, ihmiset ihailee. Sitten kun kuvaat peiton heilutusta kertomatta toiselle sitä, koko Suomi sekoaa. On tää jännä maa..

Kyllä Axl, Reino teki myös väärin, mutta se ei vähennä sinun tekosi pahuutta. Molemmat olette samaa ihmisroskaa.

Niin ovatkin mutta miten toinen silti saa jatkaa keikkailuaan?

Vierailija
345/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon lapsuudenperhe on varmaankin ollut erikoinen. Mummonsa tiedän ja hän oli varsinainen persoona; taiteilija Outi Heiskanen.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/65/f6/ea/65f6ea02223c566…

Vierailija
346/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Maria ansaitsisi paljon paremman miehen.

Vierailija
347/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta tuo suhde vaikuttaa. Loukkaantuisin itse tosi pahasti, jos puoliso kohtelisi mua noin. Siihen ei hyvittelyt auttaisi. Tiedän myös suhteita, joissa tuollainen on tavallista. Kukin siis tyylillään. Musta kuitenkin oli jotenkin pelottavia nuo aivojumpasta, joissa kaikki ikävä valehdellaan itselle hyväksi. Eihän se muuta todellisuutta mihinkään. Siinä vaan narrataan itseä. Uskon, että lopulta ihminen voi huonosti, kun ei pysty oleen rehellinen itselleen. Näkihän sokeakin että Reinon pettämiskeskustelussa ja raivareissa Marialla oli lasittuneet kasvot ja tekohymy päällä. Ei siinä ollut huumoria. Mulla on yksi tuttava, jolla on samanlainen ilme vaikeissa tilanteissa. Hänkin käyttää tätä aivojen uudelleenohjausta ja kääntää ikävät asiat hyviksi. Välillä on ihan psykotouhua. Tulee mieleen narrin hymy. No kyllä te tiiätte, jotka tiiätte mitä tarkoitan.

Vierailija
348/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Toisella juttu kesken ja Maria V. keskeyttää aika tylysti. Vaikkei Maria V:tä kiinnostaisikaan Maria N:n hörhöjutut, kyllä silti pitäisi olla käytöstavat ja pelisilmää olla keskeyttämättä ja vaihtamatta puheenaihetta. Luulisi toimittajan tietävän paremmin.

Vierailija
349/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä pari niin kuumentaa mammojen tunteita? Eikö jakson sisältöön voi vain suhtautua niin, että se on heidän tapansa elää ja heidän parisuhteensa. Miksi yritätte tunkea heitä omaan muottiinne? Minusta jakso oli kiva kurkistus heidän elämäänsä. Hauska nähdä erilaisia ihmisiä.

350/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan maria veitolaa yök

Vierailija
351/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä pari niin kuumentaa mammojen tunteita? Eikö jakson sisältöön voi vain suhtautua niin, että se on heidän tapansa elää ja heidän parisuhteensa. Miksi yritätte tunkea heitä omaan muottiinne? Minusta jakso oli kiva kurkistus heidän elämäänsä. Hauska nähdä erilaisia ihmisiä.

No ei se ole pelkästään tämä pari. Kyllä täällä ihan samaan sävyyn jauhettiin esim. Forsselleista.

Vierailija
352/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että jos Maria tekis niitä arkkitehdin hommia niin Reijolla ei olis varaa karjua "ole sinä vittu hiljaa kun et ole yhtäkään laulua laulanut!".

Vierailija
353/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sietäisi sekuntiakaan tuollaista käytöstä mieheltä. Miksi tuo nainen ei arvosta itseään Ollenkaan??!

Vierailija
354/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sietäisi sekuntiakaan tuollaista käytöstä mieheltä. Miksi tuo nainen ei arvosta itseään Ollenkaan??!

Siksi että sen itsetunto on lytätty ihan alas Reinon toimesta, luultavasti on myös läheisriippuvainen. Miksi ylipäätänsä ihmiset jäävät huonoihin suhteisiin? Tollaset narskut on kovia manipuloimaan, sitä on helppo ihmetellä sivusta jos ei kokemusta itsellä ole.

Vierailija
355/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole pelkästään tämä pari. Kyllä täällä ihan samaan sävyyn jauhettiin esim. Forsselleista.

Miksi siitäkin jauhettiin niin raivokkaasti? Eikö voi vaikka vain ihmetellä menoa hyväntahtoisesti ja todeta, että jotkut elää aika eri maailmassa kuin itse. Miksi ihmeessä pitää suhtautua niin aggressiivisesti? Ihan kuin ketjuun kirjoittavat olisivat oikein suuttuneet Nordineille ja Forsselleille. Miksei voi suhtautua rennommin VIIHDEohjelman jaksoihin? Tätä en käsitä :D

Vierailija
356/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että sen itsetunto on lytätty ihan alas Reinon toimesta, luultavasti on myös läheisriippuvainen. Miksi ylipäätänsä ihmiset jäävät huonoihin suhteisiin? Tollaset narskut on kovia manipuloimaan, sitä on helppo ihmetellä sivusta jos ei kokemusta itsellä ole.

He viihtyvät hyvin keskeneen ja jakavat saman huumorintajun sekä arvomaailman. Turha sääliä Mariaa. Eiköhän hän olisi jättänyt Reinon, jos olisi todella niin onneton. Vaikuttaa kuitenkin aika määrätietoiselta naiselta. Minusta ovat hyvä pari ja rakastavat selvästi toisiaan.

Vierailija
357/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnalla hieman rajumpi huumorintaju joka ylittää "vieraskoreuden", perusvire on ilmiselvästi rakastava.

Raittius on komistuttanut Reinon todella hyvinvoivan näköiseksi ja energiseksi.

Toki jos ero olisi aikoinaan tullut oletti liian heppoisesti Marian päätyneen tyyliin "yksiöön" kuulimmeko oikein?

En oikein usko, tofdennäköisesti hänellä olisi pyyhkinyt ihan hyvin ja hän olisi asunut Ullanlinnassa missä nytkin?

Hauska jakso, pilke silmässä ja kieli poskessa tehty!

Maria vaikutti älyttömän kivalta naiselta ja äidiltä.

Vierailija
358/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Toisella juttu kesken ja Maria V. keskeyttää aika tylysti. Vaikkei Maria V:tä kiinnostaisikaan Maria N:n hörhöjutut, kyllä silti pitäisi olla käytöstavat ja pelisilmää olla keskeyttämättä ja vaihtamatta puheenaihetta. Luulisi toimittajan tietävän paremmin.

Viestii selkeästi ettei hän oikeasti keskity haastateltavaan syvemmin.

Sama Jannika B:n kanssa, sen kuuluisampi mies oli "se juttu" siinäkin.

Vierailija
359/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä öljyllä (?) se Maria N. pesi hampaansa?

Vierailija
360/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän toimittajan pelisilmä nähtiin kun lyttäsi Johanna tukiaisen surutta aikoinaan kutsumalla vieraakseen talkshowhunsa telkkuun, kun tyyppi oli muuteinkin maassa silloin.

"mä iloitsen aina kun ihmisillä menee hyvin" kehtas painottaa tuossa yökylä-jaksossakin, vaikka koko ajan kaivelee ihmisten kipuisteitä esiin saadakseen esittää empaattista ilmettään lähikuvssa. Hauska tyyppi.

Ketju on lukittu.