Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
321/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo jätekasat myös kertovat jostain kaoottisuudesta, joka vallitsee noiden seinien sisällä.

Vierailija
322/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvostelette noin kovasti heidän tapaansa elää? Pitäisikö kaikkien olla niin kuin av-mammat?

Minusta vaikuttavat hauskoilta, avoimilta ja huumorintajuisilta tyypeiltä. Maria tuskin tarvitsee mitään "pelastajaa", ei vaikuta miltään kynnysmatolta, vaikka puhuukin lässyttäen. Minusta sopivat tosi hyvin toisilleen.

Kukaan ei mieti, paljonko Reino sietää Marialta. Tota lapsen puhetta, lapsenomaista lässytystä, hörhöilyä, rahaa varmasti paloi siinä Marian hometalon rakentamisessa, vaikka toinen on arkkitehti jne.

Oman rahan tienaamisestahan Reino jo vähän kuittailikin.

(Itse en voi sietää lapsen äänellä puhuvia naisia, koska aina tulee vaikutelma että yrittävät itse päästä helpommalla esittämällä tyhmää pikkulasta.)

No onhan Maria järjestäny heille äitinsä asunnon käyttöön, Helsingin noin kalleimmalta kadulta. Ei ollenkaan huono. 

Olisikohan se kuitenkin laskettava Marian äidin hyvyydeksi eikä Marian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä että voi ajella autoa huumepäissään ja pääsee kuin koira veräjästä - keikat jatkuu, ihmiset ihailee. Sitten kun kuvaat peiton heilutusta kertomatta toiselle sitä, koko Suomi sekoaa. On tää jännä maa..

Vierailija
324/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen tää vaimo Maria on? Reino näköjään 34v.

Mulla on vähän huijattu olo kun en ole tiennyt heidät kun nimeltä ja pitännyt heitä ihan palstavitsinä mutta tollahan on ihan oikea ura ja vaimokin peräti arkkitehti. Oliko se yksikin vitsi ketju tästä että "kuka on Reino Nordin?". Ja sitten vitsailtiin että tangoprinssi ym.

Voiko joku olla noin kujalla??

Et sä v*ttu tiedä kuka mä oon?!?!

T: Reino

Vierailija
325/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvostelette noin kovasti heidän tapaansa elää? Pitäisikö kaikkien olla niin kuin av-mammat?

Minusta vaikuttavat hauskoilta, avoimilta ja huumorintajuisilta tyypeiltä. Maria tuskin tarvitsee mitään "pelastajaa", ei vaikuta miltään kynnysmatolta, vaikka puhuukin lässyttäen. Minusta sopivat tosi hyvin toisilleen.

Kukaan ei mieti, paljonko Reino sietää Marialta. Tota lapsen puhetta, lapsenomaista lässytystä, hörhöilyä, rahaa varmasti paloi siinä Marian hometalon rakentamisessa, vaikka toinen on arkkitehti jne.

(Itse en voi sietää lapsen äänellä puhuvia naisia, koska aina tulee vaikutelma että yrittävät itse päästä helpommalla esittämällä tyhmää pikkulasta.)

No onhan Maria järjestäny heille äitinsä asunnon käyttöön, Helsingin noin kalleimmalta kadulta. Ei ollenkaan huono. 

Oli hauska kun kävelivät siinä kadulla ja Maria N. sanoi että joka päivä on siinä bloggaajia kuvaamassa. Tuli nimittäin mieleen tosta pariskunnasta bloggaajat, jotka haluavat antaa ulospäin vaikutelman ylellisestä elämästään mutta oikeasti eivät ole juurikaan saavuttaneet mitään omin avuin. Asutaan kalliilla hienostoalueella - mutta onkin äidin kämppä. Mies ostelee itselleen kasapäin vaatteita - mutta rahankäyttö on selvästi perheessä tabu.

Vierailija
326/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on aina ollut todella vastenmielisen oloinen ja tämä jakso vain vahvisti sitä mielikuvaa. Tyypillä on yksi raidosoittoon päätyny biisi ja nyt käyttäytyy kuin isokin megastara. Sarjassa on nähty oikesti tunnettuja ihmisiä ja silti kuka ei ole ollut noin itseään täynnä kuin Reino.

Siinä autolla ajaessa joku moikkasi ja Veitola kysyi että moikkasko se tän hienon auton takia, niin Reino vastaa että "ei kun mä tunsin ton tyypin, mut moni moikkaa koska mä oon Reino Nordin" ja sitten se auton parkkeerausmoka, niin tuli heti kehumaan Veitolalle että "se hermotui ensin mut sitte kun näki kuka mä oon niin heitti vitsiä".

Ihan vähän vaan noussut neste päähän.

Vierailija
327/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala sanoa, mutta minusta Maria vaikuttaa nimenomaan kynnysmatolta. 

"Sä et ole laulanut yhtään laulua, ole hiljaa!!!!" Reino karjuu ja Maria hymyilee nolona tekohymyä, ettei kukaan tajuaisi, että tilanne ei ollut Reinon huumoria vaan raivokohtaus. 

Ei muuten Maria, mutta kaikki kyllä tajusivat. Reino on sen tyyppinen, että ei jaksaisi paneskella vuosikausia naista, jonka kokisi tasaveroiseksi itsensä kanssa..

No minusta se Reinon heitto oli selvää huumoristista kuittailua. Ulkopuolisin silmin saattaa tuntua rajulta ja häkellyttävältä, jos ei ole tämäntyyppiseen huumoriin tottunut. Jos joku kuulisi minun ja kaveriporukkani kuittailun saattaisi moni ihmetellä, vaikka meille pelkkää läppää.

Kyllä tuosta oli vitsit erittäin kaukana. Ja kyllä, en ole tottunut kutsumaan huumoriksi sellaista, että vaikka mieheni huutaisi minulle kurkku putkella, naama raivokkaana kameroiden ja vierailijan edessä, että "ET OLE LAULANUT YHTÄÄN LAULUA, JOTEN OLE HILJAA!!!" ja vieras näyttäisi häkeltyneeltä ja nololta ja itse hymyilisin nolona.. Todellako sinusta huumorin vaikutus ympäristöön on se, että tilanne muuttuu kiusalliseksi ja noloksi ja silmiä pyöritellään? 

Sua olis varmaan tosi helppo kiusata, ja sanoa vaan aina että etkö huumoria tajua hei!!! Keep it real. Joskus sikari on vain sikari ja sitä rataa. 

Vierailija
328/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä että voi ajella autoa huumepäissään ja pääsee kuin koira veräjästä - keikat jatkuu, ihmiset ihailee. Sitten kun kuvaat peiton heilutusta kertomatta toiselle sitä, koko Suomi sekoaa. On tää jännä maa..

Kyllä Axl, Reino teki myös väärin, mutta se ei vähennä sinun tekosi pahuutta. Molemmat olette samaa ihmisroskaa.

Vierailija
329/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo jätekasat myös kertovat jostain kaoottisuudesta, joka vallitsee noiden seinien sisällä.

On niitä semmoisiakin huusholleja, joissa elämän ja parisuhteen kaoottisuus yritetään siivota pois omista ja varsinkin muiden silmistä mielipuolisella puunaamisella. Ei se sisustuslehtimäisen siisti koti ole sen enempää merkki siitä että siellä asuvien ihmisten elämä olisi järjestyksessä.

Vierailija
330/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikänen tää vaimo Maria on? Reino näköjään 34v.

Mulla on vähän huijattu olo kun en ole tiennyt heidät kun nimeltä ja pitännyt heitä ihan palstavitsinä mutta tollahan on ihan oikea ura ja vaimokin peräti arkkitehti. Oliko se yksikin vitsi ketju tästä että "kuka on Reino Nordin?". Ja sitten vitsailtiin että tangoprinssi ym.

Voiko joku olla noin kujalla??

Et sä v*ttu tiedä kuka mä oon?!?!

T: Reino

Luuletko nyt että olen Reino? heh. Kyllä aika kujalla on, ellei tiedä keitä Reino ja Maria ovat. Kaikkihan tietää Marian olevan arkkitehti.. on blogia, Iholla-sarjaa, muuta telkkaria, runsaasti lehtijuttuja. Jännä, että ihminen joka ei ole ennen pariskunnasta kuullutkaan, jaksaa edes kommentoida ketjuun, että hehe muistattekos sen tangokuningasketjun. Wähän wanha juttu...

Vierailija
331/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Official on muuten virallinen suomeksi.

Ai on vai? No hyvä, kun tämäkin tuli selvitettyä.

Vierailija
332/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee sotkukasoihin, niin yhtälailla liika kliinisyys voi olla merkki mielenterveysongelmista. Minusta Nordiinien lemmenpesä oli vielää suhteellisen normaalilla tavalla sotkuinen, vaikka itse en tuollaisessa viihtyisikään. 

Vierailija
333/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialla haastattelussa ääripäitä: Reino vs. Mikael Gabriel vs. Toni Virtanen. Tonin ei tarvinnut ostaa mitään merkkikuteita tai pönkittää itsetuntoa tavaralla tai sekoilulla. Arvostan.

Reinolla selvä maniajakso menossa, olisi varannut lääkärikseen psykiatrin niin olisi jo selvillä vesillä. Voisi vaikka Cheekiltä kysyä suosituksia? Vaimo näyttää kiistäneen todellisuuden. Nyt ollaan vaarallisilla vesillä. Lapsille turvaton koti, heitä käy sääliksi kun on itsessään pyörivät vanhemmat. Kuka tekee ekana lastensuojeluilmoituksen?

Vierailija
334/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet sairastuttaa usein koko perheen, ja kaava on kyllä nähtävissä heilläkin. Jotenkin muuten surkuhupaisaa Reinolta paasata päihteistä nuuska huulessa.

Reino on vähän kuin se yläasteen takapulpetin häirikkö, joka ei pysty keskittymään mihinkään, ja kaikella tekemisellään hakee huomiota ja hyväksyntää, hyvällä taikka pahalla. "Kattokaa mäkin osaan, kattokaa mitä mä uskallan! Kattokaa mäkin olen hyvä jossain!!"

Vierailija
335/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan se kuitenkin laskettava Marian äidin hyvyydeksi eikä Marian?

tuskin se marian äiti ilman mariaa tuota asuntoa olisi Reinon käyttöö antanut. Eli kyllä, Maria on järjestänyt heille asunnon.

Vierailija
336/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ja Meeri!! ❤️❤️

Vierailija
337/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteet sairastuttaa usein koko perheen, ja kaava on kyllä nähtävissä heilläkin. Jotenkin muuten surkuhupaisaa Reinolta paasata päihteistä nuuska huulessa.

Reino on vähän kuin se yläasteen takapulpetin häirikkö, joka ei pysty keskittymään mihinkään, ja kaikella tekemisellään hakee huomiota ja hyväksyntää, hyvällä taikka pahalla. "Kattokaa mäkin osaan, kattokaa mitä mä uskallan! Kattokaa mäkin olen hyvä jossain!!"

Miksei se voi edes antaa Marian puhua? Ennenki kattonu jotain niiden yhteishaastatteluita ja joko sen mielestä Marialla ei voi olla mitään järkevää sanottavaa tai sit se vaan kokee jotenkin itsensä uhatuksi kun se ite ei ole koko ajan äänessä. Vihaan sitä että mut keskeytetään, tuntuu että 75% kerroista ku Maria avaa suunsa niin Reikilläpä onkin yhtäkkiä sanottavaa ja mulla niiiiin menis hermo tollasen tyypin kanssa.

Vierailija
338/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan katsonut eri ohjelmaa kuin moni muu, kun itse en nähnyt mitään kurkku putkella naama raivokkaana huutamista, karjumista tai raivokohtausta. En allekirjoita kaikkia Nordinien ajatuksia ja tapoja, mutta mun mielestä heidän huumori, naljailu ja kuittailu vaikutti ihan normaalilta :O Samanlaista meilläkin on kotona ja ystäväpiirissä, heitämme vitsiä toistemme kustannuksella ja vaikeilla asioilla. Välillä korotetaan ääntä ja välillä ei, silti riidellään oikeasti ani harvoin.

Vierailija
339/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tämä asunto siirtynee sitten perintönä Marialle (ellei ole muita sisaruksia). Sekään ei ollenkaan huono. 

Vierailija
340/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KathyJonesin kirjoitti:

Marialla haastattelussa ääripäitä: Reino vs. Mikael Gabriel vs. Toni Virtanen. Tonin ei tarvinnut ostaa mitään merkkikuteita tai pönkittää itsetuntoa tavaralla tai sekoilulla. Arvostan.

Reinolla selvä maniajakso menossa, olisi varannut lääkärikseen psykiatrin niin olisi jo selvillä vesillä. Voisi vaikka Cheekiltä kysyä suosituksia? Vaimo näyttää kiistäneen todellisuuden. Nyt ollaan vaarallisilla vesillä. Lapsille turvaton koti, heitä käy sääliksi kun on itsessään pyörivät vanhemmat. Kuka tekee ekana lastensuojeluilmoituksen?

Joo vaikuttivat tosi onnettomilta. Poikaki puhui ihmiskusesta. Mistä kuullut vai kuseskellaanko siellä perheen kesken päivittäin? 

Ruokakaan ei ollut tavallista vaan luomua. Ei meillä ainakaan lapsille maistu kun einekset ja chetsuppi. Purjehditaan vaan ja asutaan Ullanlinnan slummissa. Voi nyt ilmoitus nopeasti. Tuskin löytyy Suomesta pahemmin voivaa perheyksikköä. Resurssit sinne, minne ne kuuluu, ehtottomasti.

Ketju on lukittu.