Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL

Vierailija
22.02.2018 |

joko odotatte jaksoa?

itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.

Kommentit (914)

Vierailija
301/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin jaksosta ja viihdyin sitä katsellessani. En ymmärrä miksi täällä on niin negatiivista ja kauhistelevaa kommenttia. Minusta on virkistävää ja mielenkiintoista nähdä ohjelmassa mahdollisimman erilaisia ihmisiä. Reino on taiteilijaperheestä ja Maria on myös boheemi ja hippimäinen. Juuri tuollaista ajattelinkin heidän elonsa olevan. Pidän tuosta rentoudesta ja liberaalista menosta.

En myöskään pitänyt Reinoa epäkohteliaana enkä leuhkana, vaan otin Reinon kommentit päivänselvänä huumorina. Reino tykkää provosoida ja on sarkastinen tyyppi Twitterissäkin. Mm. monien radiokanavien aamuohjelmissakin kuulee samanlaista juontajien välistä kaverillista piikittelyä, mistä pidän. Jotkut eivät ymmärrä tällaista leikkimielistä naljailua, vaan luulevat sitä vitsailun sijasta riitelyksi. Ihmisiin uppoaa erilainen huumori.

Marian jotkut hörhöjutut meni itseltäni vähän ohi, mutta toisaalta niin meni ne Kirsi Salonkin puheet jollain aiemmalla kaudella. Joissakin Marian ajattelutavoissa oli kyllä ihan hyvä pointti. Voisinpa itsekin kokeilla tuota negatiivisten muistojen muokkaamista positiivisiksi.

Ensi viikolla Koutaffan pari - innolla odotan, vaikuttavat mielenkiintoisilta tyypeiltä :)

Minusta tuntuu, että tästä tulee hyvä jakso.

Vierailija
302/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikänen tää vaimo Maria on? Reino näköjään 34v.

Mulla on vähän huijattu olo kun en ole tiennyt heidät kun nimeltä ja pitännyt heitä ihan palstavitsinä mutta tollahan on ihan oikea ura ja vaimokin peräti arkkitehti. Oliko se yksikin vitsi ketju tästä että "kuka on Reino Nordin?". Ja sitten vitsailtiin että tangoprinssi ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huijattu olo kun en ole tiennyt heidät kun nimeltä ja pitännyt heitä ihan palstavitsinä mutta tollahan on ihan oikea ura ja vaimokin peräti arkkitehti. Oliko se yksikin vitsi ketju tästä että "kuka on Reino Nordin?". Ja sitten vitsailtiin että tangoprinssi ym.

:D

Vierailija
304/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola kysyi miten pettämisestä on selvitty. Maria vastasi lopulta, että aivotreeni vie eteenpäin. Reino heitti väliin: "Jotkut lilluu paskas koko ikänsä." Maria meni hiljaiseksi.

Eli jos Maria kärsii Reinon pettämisestä ja ottaa sen puheeksi, Reino syyllistää paskassa lillumisesta?

Jos pettäminen on puitu ja anteeks annettu niin miksi sitä pitäisi enää puida ja jankuttaa. Tiedän moniakin pariskuntia missä tämän kaltaisessa tilanteessa todellakin on jääty paskaan lillumaan.

Vierailija
305/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko nyt niin kamalaa, jos joku auto on keskellä tietä? Ja se blokkasi sen ooppelin, ei tukkinut koko katua.

Mietipä tilannetta, jos paikalle täytyy päästä vaikkapa palosammutuskaluston & ambulanssin kanssa!

Vierailija
306/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola kysyi miten pettämisestä on selvitty. Maria vastasi lopulta, että aivotreeni vie eteenpäin. Reino heitti väliin: "Jotkut lilluu paskas koko ikänsä." Maria meni hiljaiseksi.

Eli jos Maria kärsii Reinon pettämisestä ja ottaa sen puheeksi, Reino syyllistää paskassa lillumisesta?

En muista tarkkaan missä yhteydessä tuon sanoi, mutta mun mielestä tarkoitti, että jotkut menee eteenpäin, esim aivotreenillä, ja jotkut sitten jäävät lillumaan paskaan. Ei siis syyttänyt Mariaa mistään.

Muutenkin luulen, että aika paljon siinä Reinon olemuksessa oli huumoria. Siitä huolimatta vaikuttaa aika narsistiselta. Monet narsistit tuntuvat usein vitsailevan omalla ylimielisyydellään ja kuvittelevat, että jos sen ylimielisyyden tunnustaa esim huumorin varjolla, se on anteeksiannettavaa tai jopa ihailtavaa. Kaikki mitä narsisti tekee on ihailtavaa.

Vierailija
307/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reinon esiintyminen julkisuudessa on aina hirvittävän raskasta katseltavaa. Vaikea uskoa että joku olisi noin uuvuttavan takakireä energiasyöppö kun kamerat eivät käy, siis että joku jaksaisi esittää noin paljon siviilissä. Jotkut ihmiset alkavat helposti vetää roolia joutuessaan vieraaseen seuraan. Ehkä Reino ei ole kahden kesken ihan noin raivostuttava tyyppi, mutta kyllä se oli aika paljonpuhuva kohta kun Maria ei osannut sanoa pettämisjuttuun muuta kuin aivotreeni aivotreeni. Ahdistavalta näyttää tuo parisuhde ulospäin.

Kyllä se siinä iholla ohjelmassa oli samanlainen. Todella vastenmielinen tyyppi. Ilmiselvä narsku. Yök. Ja kyllä tuollaisia on, suurinosa vaan on ovelampia ja tajuavat piitää kulissia yllä. Nordin on joko todella typerä kun ei osaa käyttäytyä edes kameroiden edessä tai sitten pitää itseään Jumalasta seuraavana, eikä välitä mitä me kuolevaisten hänestä ajatellaan.

Mun mielestä se just feikkaa koko ajan kameroiden edessä ja se on kaikkein ärsyttävintä. Jos toi on semmosta feikkaamista jolla hän kokee esiintyvänsä edukseen, mitenhän kauhea tyyppi hän on ihan privaatisti... No, se Iholla tais antaa kyllä vähän osviittaa. Luulis että näyttelijäksikin tituleerattu henkilö osaisi (halutessaan) näytellä rentoa, tasapainoista, virheistään oppinutta perheenisää. No, yrityksen tasolle jää. Näkyy vain jatkuvasti hermostunutta tekonaurua vääntävä, äkkipikainen, levoton, jatkuvasti vaimonsa päälle puhuva, ongelmia vähättelevä ja ylimielinen jätkä, jolle ei ilmeisesti ole koskaan vedetty kunnolla rajoja.

Vierailija
308/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvostelette noin kovasti heidän tapaansa elää? Pitäisikö kaikkien olla niin kuin av-mammat?

Minusta vaikuttavat hauskoilta, avoimilta ja huumorintajuisilta tyypeiltä. Maria tuskin tarvitsee mitään "pelastajaa", ei vaikuta miltään kynnysmatolta, vaikka puhuukin lässyttäen. Minusta sopivat tosi hyvin toisilleen.

Vierailija
309/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista tarkkaan missä yhteydessä tuon sanoi, mutta mun mielestä tarkoitti, että jotkut menee eteenpäin, esim aivotreenillä, ja jotkut sitten jäävät lillumaan paskaan. Ei siis syyttänyt Mariaa mistään.

Muutenkin luulen, että aika paljon siinä Reinon olemuksessa oli huumoria. Siitä huolimatta vaikuttaa aika narsistiselta. Monet narsistit tuntuvat usein vitsailevan omalla ylimielisyydellään ja kuvittelevat, että jos sen ylimielisyyden tunnustaa esim huumorin varjolla, se on anteeksiannettavaa tai jopa ihailtavaa. Kaikki mitä narsisti tekee on ihailtavaa.

Mulle tuo lillumisjuttu kuulosti siltä, että oli kiire vakuuttaa ton aivojumpan olevan tosi hyvä systeemi, koska kuka nyt haluaisi lillua paskassa? Ettei vaan tulis vaimolle sellainen ajatus mieleen, että asiat kannattaisikin ehkä kohdata eikä valehdella itselleen ettei niitä ikäviä juttuja koskaan tapahtunutkaan. Koska sehän on vain sellaista paskassa lillumista. Fiksu ja hyvä ihminen mieluummin käpertyy valemuistoihinsa ja tukahduttaa tunteensa.

Vierailija
310/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitolakaan ei lämmennyt tälle perheelle lainkaan. Ei edes teeskennellyt pitävänsä heistä. Enkä ihmettele.

Narsistiukkeli ja omissa satumaailmoissaan elävä vaimo.

Vierailija
311/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis kirjoittaa jutussaan että "Somessa kuhisee" (koskien tätä paria)

Toimittaja lukenut taas tätä ketjua :D

Vierailija
312/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitolalle tuli heti mieleen että Villegalle olisi kateellinen kun tuli käymään Nordineilla nyt kun Veitola oli siellä. Eikös kateellinen ihminen yleensä ajattele muidenkin olevan kateellisia?

Hyvä kun olet ottanut asian vakavasti. Pitääkin ottaa. Itse perustan uskonnon tuon kommentin ympärille. Näin. 

Vierailija
313/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvostelette noin kovasti heidän tapaansa elää? Pitäisikö kaikkien olla niin kuin av-mammat?

Minusta vaikuttavat hauskoilta, avoimilta ja huumorintajuisilta tyypeiltä. Maria tuskin tarvitsee mitään "pelastajaa", ei vaikuta miltään kynnysmatolta, vaikka puhuukin lässyttäen. Minusta sopivat tosi hyvin toisilleen.

Kamala sanoa, mutta minusta Maria vaikuttaa nimenomaan kynnysmatolta. 

"Sä et ole laulanut yhtään laulua, ole hiljaa!!!!" Reino karjuu ja Maria hymyilee nolona tekohymyä, ettei kukaan tajuaisi, että tilanne ei ollut Reinon huumoria vaan raivokohtaus. 

Ei muuten Maria, mutta kaikki kyllä tajusivat. Reino on sen tyyppinen, että ei jaksaisi paneskella vuosikausia naista, jonka kokisi tasaveroiseksi itsensä kanssa..

Vierailija
314/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei mieti, paljonko Reino sietää Marialta. Tota lapsen puhetta, lapsenomaista lässytystä, hörhöilyä, rahaa varmasti paloi siinä Marian hometalon rakentamisessa, vaikka toinen on arkkitehti jne.

Oman rahan tienaamisestahan Reino jo vähän kuittailikin.

(Itse en voi sietää lapsen äänellä puhuvia naisia, koska aina tulee vaikutelma että yrittävät itse päästä helpommalla esittämällä tyhmää pikkulasta.)

Vierailija
315/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautus: vastenmielisen oloinen heppu on kyllä Villegallekin.

Vierailija
316/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku olla noin kujalla??

Vierailija
317/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomautus: vastenmielisen oloinen heppu on kyllä Villegallekin.

Samallainen sekopää kuin ystävänsä Reikki, kumma ettei tästä kaverista oo vielä saatu revittyä lööppejä.

Vierailija
318/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei mieti, paljonko Reino sietää Marialta. Tota lapsen puhetta, lapsenomaista lässytystä, hörhöilyä, rahaa varmasti paloi siinä Marian hometalon rakentamisessa, vaikka toinen on arkkitehti jne.

Oman rahan tienaamisestahan Reino jo vähän kuittailikin.

(Itse en voi sietää lapsen äänellä puhuvia naisia, koska aina tulee vaikutelma että yrittävät itse päästä helpommalla esittämällä tyhmää pikkulasta.)

No onhan Maria järjestäny heille äitinsä asunnon käyttöön, Helsingin noin kalleimmalta kadulta. Ei ollenkaan huono. 

Vierailija
319/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman Mariaa Reiska olisi YKSIN. En usko, että hänellä on paljon läheisiä ystäviä, paljon varmaan villegalleja ja gulleja mutta ei oikeita, läheisiä ihmissuhteita. 

Vierailija
320/914 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala sanoa, mutta minusta Maria vaikuttaa nimenomaan kynnysmatolta. 

"Sä et ole laulanut yhtään laulua, ole hiljaa!!!!" Reino karjuu ja Maria hymyilee nolona tekohymyä, ettei kukaan tajuaisi, että tilanne ei ollut Reinon huumoria vaan raivokohtaus. 

Ei muuten Maria, mutta kaikki kyllä tajusivat. Reino on sen tyyppinen, että ei jaksaisi paneskella vuosikausia naista, jonka kokisi tasaveroiseksi itsensä kanssa..

No minusta se Reinon heitto oli selvää huumoristista kuittailua. Ulkopuolisin silmin saattaa tuntua rajulta ja häkellyttävältä, jos ei ole tämäntyyppiseen huumoriin tottunut. Jos joku kuulisi minun ja kaveriporukkani kuittailun saattaisi moni ihmetellä, vaikka meille pelkkää läppää.

Ketju on lukittu.