Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkälle raskausviikoissa uskaltaa pyöräillä?

Vierailija
18.04.2006 |

Tekee mieli pyöräilemään, raskausviikkoja 23. Vieläkö uskaltaa, onko sille jotain muuta estettä kuin kaatumisvaara?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla tosin aika huoletonta tyyppiä, mutta pyöräilin jonnekin viikolle 32. Rauhallisesti tosin ja kypärä päässä. Olisin pyöräillyt pitempäänkin mutta silloin alkoivat ihmiset huomautella, en siis olisi varmaan itse lopettanut vielä silloinkaan kun tuntui ihan hyvältä. Spinnasin sitten salilla :)

Vierailija
2/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkoja olisi vasta 18 ja supistelisi niin, ettet kävelemään pystyisi.

Kerran täällä oli flaidis tästä aiheesta ja joku kehui pyöräilleensä jopa synnytykseensä XD Että näin av:lla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli syksyn liukkaat kelit ja en enää uskaltanut. Ohjaustankoa piti nostaa, kun maha ei muuten mahtunut, mutta muuten ei ollut ongelmia. Mulla oli liitoskipuja joiden takia pyöräily oli mukavampaa kuin käveleminen.

Vierailija
4/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä käskettiin pyöräillä kuoppaisia teitä kotia...pyöräillä voi niin kauan kunse tuntuu hyvältä ja uskoo pysyvänsä pystyssä.

Vierailija
5/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuukautiset alkaa, niin sitten ei enää pyöräillä.

Vierailija
6/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lyhyempiä ja rauhallisia matkoja tasaisella tiellä. En mitään pitkiä himolenkkejä kuitenkaan :) Ei kai siinä mun mielestä mitään suurta varaa ole, muutakun kaatuminen.

Vierailija
7/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä spinnasin loppuun asti

Vierailija
8/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysynkö pystyssä vai en!! Ja juu, tämä tekee minusta läskin, ruman,köyhän, tyhmän ja tietenkin; huonon äidin.

Vierailija
9/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehken rv 35, tosin talvella oli aika liukasta pyöräillä muutenkin ;) Ja alkuraskaudessa rajoitti pahoinvointi, oksensin aina hengästyessäni (ylämäessä).

Vierailija
10/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.kuulla kun toisen pyörä hajosi kesken matkan :)

Vierailija
11/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeleillä siis, en ois uskaltanu jäisellä tiellä fillaroida.

Vierailija
12/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pyöräily, jumankauta niin tärkeää, että sitä pitää tehdä, vaikka peräsuoli roikkuisi pinnojen välissä??!! Ihan hullulta kuulostaa, että pakko fillaroida, vaikka oksennus tulee.

Vierailija
13/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poljin loppu raskauteen asti,neuvolaan ja joka paikkaan kyllä se neuvolan täti aina hourus ettei saa siis siinä ihan lopussa

Vierailija
14/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedet vaan lotisi polkimille. Onneksi matkaa ei ollut kun 15 km. Hyvin ehdin laittaa pyörän vielä telineeseenkin ja lukkoon.

Vierailija
15/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pyöräilen, nyt rv 27. Tuskin mahdollinen kaatuminenkaan mitään lapselle aiheuttaisi, on se sen verran turvassa siellä. Tarkoitan nyt että jos kaatuu niin että vähän esim. polvesta nirhaa, en sellaista että jää rekan alle :D

Vierailija
16/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen verran kolhinut itseäni pyörällä, että aina se riski on mielessä. En siis mitenkään kovin usein, mutta sen verran, että huonolla tuurilla voisin juuri raskaana ajellessani töppäillä jotain. Erityisesti se, kun yrittää olla varovainen, aiheuttaa meikäläisellä usein mokia! Aion ehkä tänä kesänä vähän pyöräillä, vaikka viikot on siinä 20-35 kesällä. Mutta ei siitä kovasti nauti, kun pitää varoa.

t. Eräs, joka oli juuri laskettelemassa ja otti päähän kun piti koko ajan varoa itseä -ja varsinkin muita!

Vierailija
17/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kaikki muutenkin varoo, ettei suoraan auton alle aja taikka seinää päin? Ja kypärä pitäisi aina olla päässä tietysti..

Vierailija
18/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut av mamma tuolloin...tiennyt koko palstan olemassaolosta ;) Asuttiin tuolloin pikkupaikkakunnalla, julkiset ei kulkenut, autoa ei mulla ollut, kauppaan ja neuvolaan 2.5 km, töihin 5 km. Piti valita kahden tehtävän välillä (vrt Amazing race) joko kävely tai pyöräily. Pyöräily oli silti kävelyä mukavampi vaihtoehto :), en ole nyttemmin fillariin koskenut ainakaan 2:een vuoteen...

Vierailija
19/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaahan ihmiset autollakin raskaana :o

Vierailija
20/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. kuun loppuun asti. En päässyt noin rv:lta 30 enää kunnolla kävelemään ja koska kuitenkin piti päästä paikasta A paikkaan B niin helpoiten se kävi pyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi