Kuinka pitkälle raskausviikoissa uskaltaa pyöräillä?
Tekee mieli pyöräilemään, raskausviikkoja 23. Vieläkö uskaltaa, onko sille jotain muuta estettä kuin kaatumisvaara?
Kommentit (26)
ja varovasti. En ollenkaan niin vauhdikkaasti kuin näin normaaliolotilassa.
T: n. 27
Vierailija:
Eli joku pieni kaatuminen pyörällä ei normaalitilanteessa ole kovin kauheaa, mutta jos on raskaana niin totta kai siinä on keskenmenon vaara! Eli vaikka riski ei olisi kovin todennäköinen, niin kai se nyt kannattaa silti edes tiedostaa!!!Itse pidän sitä juuri kohtalon ivana, että vaikka muuten ei juuri satu mitään, niin varmaan sattuu sit just raskaana ollessa. Pieni uhraus se minulle on, jos elän vähän varovaisemmin nämä kuukaudet.
t. Eräs, joka kyllä pyöräilee, mutta ei yltiöpäisesti.
ei hyvin mee sikiölläkään! MUTTA siis enempiä ei tarvitse varoa kuin normaalistikaan tarkoitin.
Eihän sitä saisi hyppiäkään raskaana ollessa jos se sikiö olisi niin heikosti kiinni!
Jos ei pahasti kaadu, niin ei siinä mitään tapahdu. Eri asia on sitten jos pahasti käy äidille, niin voi sikiökin olla vaarassa, mutta voihan sitä joutua auto-onnettomuuteen, tai kotona käydä jotian yms.
Kävellessä supisteli, mutta hiljakseen pyöräily ei rasittanut juuri ollenkaan. Jos pyöräily olisi tuntunut pahalta, en tietenkään olisi pyöräillyt. Ja kaksi ihan tervettä hyvinravittua vauvaa olen saanut.
Eli joku pieni kaatuminen pyörällä ei normaalitilanteessa ole kovin kauheaa, mutta jos on raskaana niin totta kai siinä on keskenmenon vaara! Eli vaikka riski ei olisi kovin todennäköinen, niin kai se nyt kannattaa silti edes tiedostaa!!!
Itse pidän sitä juuri kohtalon ivana, että vaikka muuten ei juuri satu mitään, niin varmaan sattuu sit just raskaana ollessa. Pieni uhraus se minulle on, jos elän vähän varovaisemmin nämä kuukaudet.
t. Eräs, joka kyllä pyöräilee, mutta ei yltiöpäisesti.