Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten kriteerit ovat realistisempia?

121212
22.02.2018 |

Minulta kysyttiin tätä.

Koska ketju kuitenkin poistetaan, vastaan lyhyesti: miesten kriteerit ovat realistisempia koska ne ovat sellaisia jotka kaikki voivat täyttää samanaikaisesti.

Naisten kriteerit ovat päasiassa
- geneettisiä, esim. kaikki miehet eivät voi olla pitkiä (vs kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)
- relatiivisia, kaikki eivät voi erottua positiivisesti muihin verrattuna (miehen asema verrattuna muihin vs nainen on mukava ja empaattinen)

Käytännössä naisen kriteerit ovat sellaisia että miehistä osa karsiutuu, riippumatta siitä ovatko miehet hyviä vai huonoja. Yksinkertaista.

Kommentit (6169)

Vierailija
1041/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitähän naisten kriteereistä kertoo se että saan naisia jos lainaan isältäni hienoa autoa, mutta jos ajan omallani niin kukaan ei ole kiinnostunut :/

Kertoo siitä, että sinä olet kiinnostunut hyvin nuorista pissiksistä. 

Mitä se minun mielenkiinnon kohteistani mitään kertoo??? Ei tule naiset juttelemaan tai vilkuile kun olen omalla autollani liikkeellä. 

Kyllä se vain kertoo. Jos et seuraisi naisten reaktioita, tuskin edes huomaisit mitään vilkuiluja. Itse ei ole koskaan edes tullut mieleen mennä juttelemaan miehelle jonkun auton perusteella. Tai edes vilkuilla, paitsi jos joku oikein huolella törttöilee. 

Seuraan niitä reaktioita myös omalla autolla liikkuessani. En ymmärrä mitä ajat takaa. Ero on niin huomattava, ettei sitä voi olla huomaamatta :D  On kuin eläisi toisessa maailmassa pelkkää autoa vaihtamalla. 

Juuri tällaiset asiat ovat kyllä niin kaukana minun todellisuudestani, että en todellakaan ihmettele, jos olisit minulta joskus saanut pakit. Kuka oikeasti kyttää ihmisten reaktioita AUTOON? 

Vierailija
1042/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, onko esim. tämä 121212 koskaan ollut ihastunut/rakastunut tai tunnistaako tällaista tunnetta ylipäätään?

En ole 121212 mutta voisin omalta osaltani vastata sen että aina kun mä olen ihastunut naiseen niin olen saanut pakit. Ei me miehet olla mitään tunnekyvyttömiä vaan ollaan pelkästään realisteja.

Olen nimittäin tehnyt sellaisen huomion että mun pitää kokea vain tyytyväni naiseen että saisin häneltä vastakaikua, esim itseäni vanhempaan iältään tai ei niin timmiin tai ei niin viehättävään kasvoista.

Molemminpuolinen ihastuminen on mahdotonta joten en ymmärrä miksi painotatte tuota.

Miksi sitten olla suhteessa jos ei ole tunteita toista kohtaan?

No itse olin suhteessa yli vuoden ajan itseäni 14 vuotta vanhemman naisen kanssa ja vaikka en voi ikinä ihastua noin paljon vanhempaan naiseen niin sain häneltä seuraa, seksiä, läheisyyttä, matkaseuraa.

Jälkikäteenkin ajateltuna mielummin vietin tuon ajan hänen kanssaan kuin olisin ollut yksin eli toisin sanoen mielummin "ihan ok" suhteessa kuin yksin.

Eli olet aika tunnekylmä kusipää, kaukana mukavasta. Vai kerroitko sille naiselle nussit nyt paremman puutteessa, etkä rakasta? Tuo on juuri sitä tunnekylmyyttä jonka naiset huomaavat aika pian, ja viisaasti siirtyvät seuraavaan.

En huomannut, että tässä olisi puhuttu mitään naisen tunteista? Ehkä nainen on ollut suhteessa ihan samoista syistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on käsittääkseni aika yleistä ettei miehet saa naisia, joten ei se mistään nettijankkaamisesta ole kiinni. Vain muutama mies kirjoittelee täällä, mutta naisettomana elää valtava määrä miehiä. 

Oletetaan, että miehet ja naiset ovat suhteessa keskenään ja että naisia ja miehiä on suurin piirtein yhtä paljon. Eikö silloin naisettomia miehiä ja mielettömiä naisia pitäisi myös olla suunnilleen sama määrä?

Mutta kun miehiä ja naisia ei ole suurin piirtein yhtä paljon. 

Suomessa pelkästään on aktiivi-ikäisissä n. 50 000 miestä enemmän. Se on iso määrä näin pienessä maassa. 

Vierailija
1044/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole teille ei niin suosituille miehille mitään velkaa.

Kaikilla on vain yksi elämä ja nainen valitsee sellaisen miehen kenen kanssa HALUAA omasta vapaasta tahdosta olla.

Onko joku toisin väittänyt?

Käsittääkseni tässä kai lähinnä jutellaan miesten ja naisten radikaalisti toisistaan poikkeavista kriteereistä. Ja lisäksi siitä mistä noin isot erot sukupuolten välillä voisivat johtua. 

Vierailija
1045/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, onko esim. tämä 121212 koskaan ollut ihastunut/rakastunut tai tunnistaako tällaista tunnetta ylipäätään?

En ole 121212 mutta voisin omalta osaltani vastata sen että aina kun mä olen ihastunut naiseen niin olen saanut pakit. Ei me miehet olla mitään tunnekyvyttömiä vaan ollaan pelkästään realisteja.

Olen nimittäin tehnyt sellaisen huomion että mun pitää kokea vain tyytyväni naiseen että saisin häneltä vastakaikua, esim itseäni vanhempaan iältään tai ei niin timmiin tai ei niin viehättävään kasvoista.

Molemminpuolinen ihastuminen on mahdotonta joten en ymmärrä miksi painotatte tuota.

No itse olin suhteessa yli vuoden ajan itseäni 14 vuotta vanhemman naisen kanssa ja vaikka en voi ikinä ihastua noin paljon vanhempaan naiseen niin sain häneltä seuraa, seksiä, läheisyyttä, matkaseuraa.

Jälkikäteenkin ajateltuna mielummin vietin tuon ajan hänen kanssaan kuin olisin ollut yksin eli toisin sanoen mielummin "ihan ok" suhteessa kuin yksin.

Eli olet aika tunnekylmä kusipää, kaukana mukavasta. Vai kerroitko sille naiselle nussit nyt paremman puutteessa, etkä rakasta? Tuo on juuri sitä tunnekylmyyttä jonka naiset huomaavat aika pian, ja viisaasti siirtyvät seuraavaan.

En huomannut, että tässä olisi puhuttu mitään naisen tunteista? Ehkä nainen on ollut suhteessa ihan samoista syistä?

No oliko vai eikö ollut? Kertoiko "mies" rehellisesti, että katellaan nyt paremman puutteessa, ja vaihdetaan parempaan heti jos voidaan? 

Vierailija
1046/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska itselle se molemminpuolinen ihastuminen on ollut se tärkein kriteeri suhteen muodostumiseen. Ensimmäiset yhteiset kuukaudet elettiin sellaisessa rakkauden huumassa, että hyvä kun tuli syötyä tai nukuttua ollenkaan. Koko ajan oli pakko päästä toisen iholle ja kyllähän siinä molempien muu elämä kärsi. Siis aivan järjetön vaihe. Pikkuhiljaa siitä sitten palauduttiin normaaliin elämään yhdessä.

Vierailija
1047/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube on täynnä videoita joissa nainen antaa miehelle ensin pakit, mutta muuttaakin mielensä kun miehen näytetään lähtevän paikalta hienolla autolla. 

Tai videoita joissa annetaan ymmärtää miehellä olevan hieno auto, nainen kiinnostuu ja lupautuu lähtemään mukaan, mutta muuttaakin mielensä kun mies lähteekin seuraavalle autolle, joka on ihan tavallinen auto. 

Ihmetyttää miten AV-palstalla aina kaikki toimii täysin päinvastoin kuin oikeassa elämässä :D

Vierailija
1048/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Palstan "mukavien" miesten suusta on kuultu nyt mm tällaista: 

"Olin suhteessa yli vuoden ajan vanhemman naisen kanssa, vaikken koskaan voisi oikeasti ihastua tällaiseen naiseen." 

"Lähetin kirjeen tuntemattomalle naiselle, joka oli niin prinsessaharhainen, ettei halunnut minua, vaikka olin paperilla täydellinen. Jonkin ajan päästä hänellä oli tummaihoinen lapsi, vaikka olisi ollut mahdollisuus valita paljon paremmin. Tämä lyhyt lähihoitaja ei kelpuuttanut, vaikka olen sentään maisteri." 

"yh-pirkko 44 v. :D" 

"beta joutuu tyytymään parhaat päivänsä nähneeseen naiseen"

Ja nämä helmet eivät millään löydä naista. Todella omituista. 

Vierailija
1049/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alfa-miehenä täytyy sanoa että huh huh

Aika epätoivoista vaikerrusta on kyllä nyt, mutta kai sitä mies kaikkea yrittää että  hyvän naisen saisi.

Tosin uskon että tällä menetelmällä ei onnistu.

Vierailija
1050/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole teille ei niin suosituille miehille mitään velkaa.

Kaikilla on vain yksi elämä ja nainen valitsee sellaisen miehen kenen kanssa HALUAA omasta vapaasta tahdosta olla.

Onko joku toisin väittänyt?

Käsittääkseni tässä kai lähinnä jutellaan miesten ja naisten radikaalisti toisistaan poikkeavista kriteereistä. Ja lisäksi siitä mistä noin isot erot sukupuolten välillä voisivat johtua. 

Ei jutella. Tässä jutellaan pienen miesryhmän kriteereistä verrattuna suuren joukon naisia kriteereihin. Kannattaa nyt ihan oikeasti ymmärtää, että suurin osa suomalaisistakin miehistä on ihan normaaleja, tervepäisiä eikä näiden miesten suurin unelma ole saada säälipillua joltain randomnaiselta. Tässä jutellaan nyt näiden säälipillumiesten sekä naisten toisistaan poikkeavista kriteereistä, ei suinkaan miesten ja naisten toisistaan poikkeavista kriteereistä. Yksikään itseään kunnioittava mies ei kaipaa säälipillua eikä ole valmis parisuhteeseen kenen tahansa naisen kanssa vaan miehillä on varsin korkeat krtiteerit sille, kenen kanssa tallustelevat alttarille ja ottavat yhteisen asuntolainan. Kuka tahansa Liisa riittää vain pienelle osalle miehiä. 

Vierailija
1051/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on käsittääkseni aika yleistä ettei miehet saa naisia, joten ei se mistään nettijankkaamisesta ole kiinni. Vain muutama mies kirjoittelee täällä, mutta naisettomana elää valtava määrä miehiä. 

Oletetaan, että miehet ja naiset ovat suhteessa keskenään ja että naisia ja miehiä on suurin piirtein yhtä paljon. Eikö silloin naisettomia miehiä ja mielettömiä naisia pitäisi myös olla suunnilleen sama määrä?

Suomessa pelkästään on aktiivi-ikäisissä n. 50 000 miestä enemmän. Se on iso määrä näin pienessä maassa. 

Eli tässä on käyty keskustelua aiheesta, joka on ainoastaan tilastollinen tosiasia? 70 sivua kuraa naisten niskaan aivan turhaan?

Vierailija
1052/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, 

naisilla on kovat puheet, mutta useimpien kriteerit ovat aika joustavia loppujen lopuksi. 

Vain pieni osa jää oikeasti odottelemaan sitä miljonäärikalsarimallilääkäriä. Niitäkin toki löytyy ja kaikki hatunnostot heille - vaatii munaa (tai pimppiä) sitoutua lapsuuden prinsessasatuihin vielä siinäkin vaiheessa kun lauantait alkaa kulua kaappikellon raksutusta kuunnellen.

Mutta ainakin 90%:a naisista kolottaa jossain vaiheessa niin, että maallisetkin miehet pääsevät hillotolpalle. 

Tätähän tässä on yritetty yli 60 sivua todistella, että naiset ihastuu, rakastuu ja ryhtyy parisuhteeseen kaikenlaisten, näköisen ja kokoisten miesten kanssa. Ihan fiilispohjalta se valinta tehdään. Se ei vielä riitä suhteen alkamiseen, että joku mies, joka täyttää tietyt kriteerit paperilla, haluaa seksiä sun kanssa. Kyllä sitä molempien täytyy haluta ja pitää toisiaan haluttavampi. Onko joku sitten laskenut rimaansa tähän päätökseen on sitten eri asia.

Miksi sitten naiset lähestyvät aina samoja miehiä? Likimain jokainen tuntee kaveripiiristään sen yhden miehen, joka saa naisilta iskuyrityksiä enemmän kuin muut miehet yhteensä

ohis

Vierailija
1053/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eipä tietenkään puhuta mitään naisen tunteista. Pääasia, että miesreppanalla on joku nainen seksiin. 

Vierailija
1054/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väestöliiton tutkimuksen mukaan 30 vuotiaana parisuhteessa on 80% miehistä. Loput 20% ei ole, eikä tiedetä kuinka moni noista 20%sta edes haluaisi olla suhteessa.

Vierailija
1055/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, 

naisilla on kovat puheet, mutta useimpien kriteerit ovat aika joustavia loppujen lopuksi. 

Vain pieni osa jää oikeasti odottelemaan sitä miljonäärikalsarimallilääkäriä. Niitäkin toki löytyy ja kaikki hatunnostot heille - vaatii munaa (tai pimppiä) sitoutua lapsuuden prinsessasatuihin vielä siinäkin vaiheessa kun lauantait alkaa kulua kaappikellon raksutusta kuunnellen.

Mutta ainakin 90%:a naisista kolottaa jossain vaiheessa niin, että maallisetkin miehet pääsevät hillotolpalle. 

Tätähän tässä on yritetty yli 60 sivua todistella, että naiset ihastuu, rakastuu ja ryhtyy parisuhteeseen kaikenlaisten, näköisen ja kokoisten miesten kanssa. Ihan fiilispohjalta se valinta tehdään. Se ei vielä riitä suhteen alkamiseen, että joku mies, joka täyttää tietyt kriteerit paperilla, haluaa seksiä sun kanssa. Kyllä sitä molempien täytyy haluta ja pitää toisiaan haluttavampi. Onko joku sitten laskenut rimaansa tähän päätökseen on sitten eri asia.

Miksi sitten naiset lähestyvät aina samoja miehiä? Likimain jokainen tuntee kaveripiiristään sen yhden miehen, joka saa naisilta iskuyrityksiä enemmän kuin muut miehet yhteensä

ohis

Minä en tunne. Minulla ei ole oikeasti hajuakaan, kuka saa mitenkin paljon iskuyrityksiä. Tiedän vain ne miehet, joita olen itse lähestynyt enkä osaa yhtään arvioida, ovatko he miten suosittuja naisten keskuudessa. Olen luullut tunnistavani pelimiehet, mutta kun olen lukenut tätä palstaa, täytyy myöntää, että en ilmeisesti tunnista heitä ollenkaan. Olen siis kuvitellut, että pelimiehet ovat niitä itsevarmoja ja sosiaalisia, meneviä ja aktiivisia miehiä, mutta palstan mukaan kaikki miehet, jotka saavat aloitteita, ovat pelimiehiä. Eli myös ne minun lähestymäni hiljaiset ja ujot miehet. 

Vierailija
1056/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitähän naisten kriteereistä kertoo se että saan naisia jos lainaan isältäni hienoa autoa, mutta jos ajan omallani niin kukaan ei ole kiinnostunut :/

Mitä se minun mielenkiinnon kohteistani mitään kertoo??? Ei tule naiset juttelemaan tai vilkuile kun olen omalla autollani liikkeellä. 

Kyllä se vain kertoo. Jos et seuraisi naisten reaktioita, tuskin edes huomaisit mitään vilkuiluja. Itse ei ole koskaan edes tullut mieleen mennä juttelemaan miehelle jonkun auton perusteella. Tai edes vilkuilla, paitsi jos joku oikein huolella törttöilee. 

Seuraan niitä reaktioita myös omalla autolla liikkuessani. En ymmärrä mitä ajat takaa. Ero on niin huomattava, ettei sitä voi olla huomaamatta :D  On kuin eläisi toisessa maailmassa pelkkää autoa vaihtamalla. 

Mun mies ajoi ruosteista hiacea kun tavattiin. Monia lämpimiä muistoja mulla on tosta autosta kun saatiin lasit kunnolla huurtumaan. Ajatteletko, että mieheni hurmasi mut autollaan?

Vierailija
1057/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska itselle se molemminpuolinen ihastuminen on ollut se tärkein kriteeri suhteen muodostumiseen. Ensimmäiset yhteiset kuukaudet elettiin sellaisessa rakkauden huumassa, että hyvä kun tuli syötyä tai nukuttua ollenkaan. Koko ajan oli pakko päästä toisen iholle ja kyllähän siinä molempien muu elämä kärsi. Siis aivan järjetön vaihe. Pikkuhiljaa siitä sitten palauduttiin normaaliin elämään yhdessä.

En ole elämässäni kokenut tuollaista tunnetta naisen puolelta kuin kerran ja se oli juuri se kerta kun minä tunsin vain tyytyväni häneen eli en itse ollut innostunut hänestä.

Vierailija
1058/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on noin 1,4 prosenttia enemmän miehiä. Siis tansseissa joissa on 72 naista, miehiä on 73. Kammottavan huutava vääryys, vai mitä?

Vierailija
1059/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten seuranhaku netissä on:

"Etsin mukavaa naista, jonka kanssa elää."

Naisten seuranhaku netissä:

"Etsin romanttista, itsestään huolehtivaa, toimeentulevaa miestä, joka on taitava keskustelija, huumorintajuinen ja osaa huoltaa kotia ja autoa."

Niinpä. Eipä paljon naisena itsetuntoa hivele, jos tulee valituksi sen takia, että on elävä nainen. 

Ei se tarkoita sitä, että jokainen elävä nainen kelpaisi vaan jos kokee itsensä tuollaiseksi, voi kirjoitella ja ottaa yhteyttä. Sitten lisäjuttelun ja ehkä tapaamisen jälkeen selviää miten kivaa on yhdessä ja kannattaako jatkaa eteenpäin

Vierailija
1060/6169 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että naiset ovat kiinnostuneita sinusta vai pelkästään ihailevat komeaa autoa.

Kyllä mäkin katsoin muutama päivä sitten kun näin uuden MY16 Mercedes Benz S500 auton jolla hintaa luultavimmin n. 200000€ mutta katsoinkin autoa enkä vilkaissutkaan kuskia.

Mitä nyt naisia tunnen niin ei ne pelkästä mielenkiinnosta autoa kohtaan juttelemaan tule randomille miehelle tai lähde seuraamaan kaupassa. 

Mistä kaupassa tapaamasi nainen tietää millä autolla olet liikenteessä?