Tammenterhoa -07 toivovat =)
Aloitinpa uuden pinon näin pääsiäisen jälkeisen ajan kunniaksi, oli vanha pino kertynyt jo sen verran pitkäksi että eiköhän uusi ole mukavampi ainakin meille kenellä hidas nettiliittymä.
Minäkin siis uutena ilmottaudun tammikuun vauvaa haaveilevaan porukkaan. En tuota meiän LA-listaa löytänyt eikä nimeäkään " meiän kuulle" tuota tammenterhoa näytettiin parissa jutussa tarjottavan ja ihan mukavaltahan tuo ainakin minusta kuulostaa. Oliskohan ketään taitavaa ja viitseliästä joka alkaisi tuota LA-listaa tekemään? Olisi mukava kuulla ketä muita tuonne tammikuulle jännittävät.
Meillä meneillään kp 12/31-42, joten piinailemista ja odottamista riittää. Ja kun tuo kiertokin on niin raivostuttavan epäsäännöllinen ehtii varmasti turhia toiveilla. Ensimmäinen yrityskierto lähti käyntiin, ihanaa, vihdoinkin. Hieman sai miestä suostutella ennen kuin hommiin suostui =) Hih.
Mutta mukavaa viikonalkua kaikillen ja toivottavasti kevät yllyttää mukaviin pupuhommiin ja onnistuneisiin tuloksiin =)
Kommentit (46)
Huomenta.
Eiliset synttärit meni hienosti; parisen tuntia poikien huutoa ja mekastusta ja sit ihana hiljaisuus. Ilta menikin perheen kesken, mitä nyt kaverit kävi ilmottautumassa, että lomilta olivat palanneet (saatiin ihania tuliaisia).
Meidän kuopus on 11/03 (kirjottelin kyllä lokakuisten pinoon sillon, kun la oli lokakuun lopulla). Onko täällä muita 03. Aika menee todella nopeesti.
Mulla ei edelleenkään minkäänlaisia oireita, pikkasen alaselkä puutunut, mutta ei minkäänlaisia RASKAUSOIREITA!!!! Onko täällä muuten ketään, jolla olis ollut oireeton alku, siis ilman mitään tuntemuksia??
-m-
Muistaaksen mun nuorinta odotellessa (nyt 3,5v) ei mulla ihan alkuraskaudessa ollut juuri minkäänlaisia oireita. Tai siis jotakin ihan pientä, mikä saattoi viitata myös tädin vierailuun. Sama on nyt kp26/25-?, vähän jännittää, välillä hiki välillä vilu, jotakin ihan pientä epämääräistä masussa tai sit kuvitelmaa.. =)
Marlett: ++++++ tuulia sinnepäin. Lupaavat oireet, ilmoittele kun uskallat testata =)
h.e.i.d.i. : meillä on töissä eräs jolla suht samat rv:t kuin mulla olis jossei olis menny kesken =( aina tuntuu pistos rinnassa ja vatsaa kouraisee kun hänet näen. Omalla siskolla on la kesäkuussa, mut jostain syystä se ei tunnu niin pahalta. Saas nähdä kun vaavi syntyy.
).( lupaavasti tänään alavatsaa jomotellut, kp14!!! Olis nyt se ovis niin ois edes jotain mahdollisuuksia tammikuisten odotuspinoon...
Pojat paineli pihalle ja kohta mennään neidin kans perästä, ihanaa kun on kevät =)
Sunmom
noita oireita mietiskelen. Ainoa oire, mikä ehkä vois viitata raskauteen on tää hillitön mielenherkkyys, joka asia pistää kyyneleet valumaan. Onko muita kellä ollut näin?
Mulla edellisissä raskauksissa tää (vaiva) on tullut vasta myöhemmässä vaiheessa.
-m-
Minäkin mukaan tammikuisiin. Plussaa on tullut nyt jo neljään testiin, malttamaton kun olen ollut enkä ota uskoakseni todesta... osuu laskurilla 2.1. ja oviksesta 1.1. joten hyvä aloitus vuodelle... Meidän uusio katras on jo kuusipäinen ja seitsemäs eka yhteinen tulossa. oireet on VAHVAT, olleet jo viikon. Ei mistään aikaisemmasta raskaudesta ole näin vahvoja olleet. nukun enemmän kuin valvon, kuvottaa ajoittain paljonkin, turvotusta on vatsassa ja juilimista välillä. testasin ekan plussani jo vajaa viikko ennen tädin oletettua tuloa. Ikä tekee tehtävänsä eikä ole odotus enää samaa kun kymmenen vuotta sitten. Lumet on lähteneet lähes kaikki eteläisestä suomesta ja puutarhaa olis kiva kuopsuttaa, mutta pakkasta voipi tulla yhä. En tiedä onko hyväkin enne että myin kaikki mammavaatteet pois vähän aikaa sitten ja nyt sitte ostan uusia... Plussaonnea muillekin !
Tänään tuli tuplaviiva ovis testiin ja nyt sitten jäädään jännäämään kuinka ämmän käy... Tulee ehkä elämänipisin kaksi viikkonen (aion testata heti kun yhtään siltä rupee tuntuu) Syteen tai saveen, kolme testiä on kaapissa valmiina ja koska meidän yritys loppuu tähän kiertoon, on ne sama käyttää pois... toivottavasti tulee positiivisia tuloksia!
Muutenkin päivä on ollut mitä aurinkoisin, niin säällisesti kuin muutenkin. Pääsin jopa käymään tunnin lenkillä, yksin (koiran kera), aurinko paistoi, linnut lauloi ja puro solisi...ahh...
-E-