Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammenterhoa -07 toivovat =)

18.04.2006 |

Aloitinpa uuden pinon näin pääsiäisen jälkeisen ajan kunniaksi, oli vanha pino kertynyt jo sen verran pitkäksi että eiköhän uusi ole mukavampi ainakin meille kenellä hidas nettiliittymä.

Minäkin siis uutena ilmottaudun tammikuun vauvaa haaveilevaan porukkaan. En tuota meiän LA-listaa löytänyt eikä nimeäkään " meiän kuulle" tuota tammenterhoa näytettiin parissa jutussa tarjottavan ja ihan mukavaltahan tuo ainakin minusta kuulostaa. Oliskohan ketään taitavaa ja viitseliästä joka alkaisi tuota LA-listaa tekemään? Olisi mukava kuulla ketä muita tuonne tammikuulle jännittävät.

Meillä meneillään kp 12/31-42, joten piinailemista ja odottamista riittää. Ja kun tuo kiertokin on niin raivostuttavan epäsäännöllinen ehtii varmasti turhia toiveilla. Ensimmäinen yrityskierto lähti käyntiin, ihanaa, vihdoinkin. Hieman sai miestä suostutella ennen kuin hommiin suostui =) Hih.

Mutta mukavaa viikonalkua kaikillen ja toivottavasti kevät yllyttää mukaviin pupuhommiin ja onnistuneisiin tuloksiin =)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ilmoittauduin tammenterhoihin. Meillä poika 04/04 ja toista toivotaan. Viime vuoden lopun epäonnisen raskauden jälkeen uskaltauduttiin nyt uuteen yritykseen... Molemmilla kerroilla on eka kierrosta tärpännyt, mutta tuskin voi kolmatta kertaa?!

Ei kyllä varmaan pitäisi tulla tänne vauvakuume palstalle pyörimään, kun sitten sitä alkaa ihan hulluna vaan tuijottelee ja laskemaan päiviä ja kuukausi matelee... Mutta ei vain voi pysyä poissa! Täällä menossa jo kp 23/28-33, mutta myöhäinen ovis (~kp 18) viime viikonloppuna joten pidemmän puoleista kieroa taitaa olla...

Viime raskaudessa testasin haamun jo kp 25 ja selkeen plussan kp 28, mutta nyt en kyllä taida uskaltaa. Ei tosin vielä mitään oireitakaan. Paitsi, että samoin kun viimeks on jo alkanut vatsassa tuntuu repivää tunnetta kun tekee äkkinäisiä liikkeitä tai esim. aivastaa. Ja ehkä vois kuvitella painon tunnetta alavatsalla myös. Molemmilla aikaisemmilla kerroilla kun ollut raskaana selvin oire on ollut, kun rinnat kasvaneet ja tulleet tosi kipeiksi jo n viikko hedelmöityksestä eli ennen plussaa. Ja paha olokin sit jo rv 5 eteenpäin jyllännyt kammottavana... Sitä odotellessa...

*suuzu*

Vierailija
22/46 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihii no KIEROhan tuo kierto on kun ei ihan säännöllinen! ;O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tänne jää nalkkiin kun kerran sivut avaa :)

Tammenterhosta haaveillaan, mut on kp 23/25-?? eikä mitään oireita (paitsi pahuksen flunssa iski) tiedossa niin alkaa tuntua siltä että haaveeks jää. Vähän noita laskeskelmia haittaa kun oli kierukan kanssa kierto 25-26pvä mutta joskus aikoinaan se vaihteli 24-32. Nyt eka luomukierto menossa niin joutuu vain arvailemaan sen pituutta ja ovis aikaa. Oliskohan tuosta paljon puhutusta greippimehusta jotakin apua?

Lapsia meillä on jo 4 (ja 2 km) mutta vielä se kuume nousi =)

Vierailija
24/46 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 05/04. Km viime syksynä rv 12 ja paljon komplikaatioita jälkeenpäin. Nyt uusi yritys päälle. Aikasemmin tärpänny heti. Toivottavasti nytkin. Ja pysyis mukana loppuun saakka.

Vierailija
25/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää piinailu on niin hirveää ja aika matelee. nyt on menos kp 23/28 ja voi et tekis mieli testailla.. mut nega kumminki tulis... siis näin aikasin. miten pystysin oleen testaamatta? tai mistä niitä aconeita (?) voi tilata ja miten pian ne tulee?

Vierailija
26/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

h.e.i.d.i; meilläkin on aika samankaltaiset tilanteet, tytöt 05/04 (mulla tosin kaksi muutakin lasta) ja lisäksi mulla oli myös km viime syksynä, elokuussa, rv 15. Mulla raskaus oli osittainen rypäleraskaus, jonka takia meidän on pitänyt pitää yritystaukoa tähän asti. Meillä siis nyt ensimmäinen yrityskierto km:n jälkeen. Meillä myös raskaudet alkaneet aina nopeasti, joten toiveet on korkealla pikaisen tärpin suhteen.

sunmom; Täälläkin yritellään jo neljättä lasta! Aikaisemmat lapset 97, 99 ja 04. Meillä oli syksyllä km ja nyt ollaan vihdoin saatu lupa lääkäriltä aloittaa yritys uudelleen.

ON: kp 7/28-30 ja menkat loppuneet. Eilen jo laiteltiin ensimmäinen lasti simppoja liikenteeseen, mutta taitaa olla vielä liian aikaista, että niistä raskautuisi. Ensi viikon loppupuolella ovis saattaisi tapahtua. Sitä odotellessa...

Vierailija
27/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eikun tuo synkkyys ja vetinen ilma jatkuu... =( Milloinkahan ne osaavat tehdä sellaisia kuravaatteita, että ne pitäisivät myös veden ulkona.

Oma ).( kp 14/26-28, selibaatti loppui eilen =) Muuten ihan virkistävää, siis olla selibaatissa, välillä on niin pakko pullaa tuo lapsenteko, että näin oli molemmilla eilen (ja tänään) erittäin hyvämieli. Ovistestejä olen tässä kierrossa käyttänyt ja vielä en ole saanut kunnon viivaa, mut tänä aamuna sit luin ohjeet tarkemmin (tulosta odotellessa) ja siellähän sanottiin, että ei aamulla ennen kymmentä ja mie olen tehnyt joka aamu jo ennen kahdeksaa... Tosin en tiedä miten ne ovat sen laskeneet, siis monelta ihmiset herää, ku mie kuitenkin nousen jo puol kuus ja lähen heti liikkeelle (töihin), niin riittänee...tai sit ei, täytyy ehkä uhrata yks testi vielä kohta, ku limojen mukaan olis ovis tänään.(Varmistusta kaipailisin)

Muuten elo täällä näyttää hyvältä, koulu loppuu tiistaina ja sit sais paperit pihalle ja pääsisi keskittymään työntekoon ihan täyspäiväisesti. Toisaalta kauhistuttaa, ku ei pääse " pakoon" kouluun... Noh eiköhän se tästä sutviinnu, vähän ehkä opetuttaa.

Joo nyt täytyy rueta miettii mitä tänään syötäisiin vai pitääkö lähteä kauppaan juoksemaan..

-E-

Vierailija
28/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli kaksoset ku meni kesken. Vuoto jatku ja jatku, joten lopulta tehtiin vielä kaavinta (aluksi lääkkeellinen tyhjennys, kun ultrassa huomasivat kuolleen sikiön). Yks kierto puoliks tosissaan yritetty ja viime kierto pidettiin väliä (La lähellä aattoa) ja nyt siis uusi yritys päälle. JOsko vaikka heti tänä iltana eka yritys.

Vierailija
29/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kuolleen sikiön, ja verimöykyn toisessa " pussissa" . Niin ja vähän mietiskellään vieläkin tuota yrittämistä kun talopaketti tulee juuri tammikuun alussa ja muutto on sitten helmi-maaliskuussa, niin voi olla raskas vauva-aika... Mutta ei taieta jaksaa vielä odottaa. Pitää niillä mielin mennä et tulee ku on tullakseen.

Vierailija
30/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin pinoutuisin taas välillä.

Huomasin että täällä löytyy muitakin joilla muksu on syntynyt 2004 meilläkin toinen tyttö synty 06/04 ja kolmatta tässä nyt kovasti toivottaisiin:)

Tänne päin ei oikein kummempaa kuuluu vielä kun ovistakin pitää reilu viikko odotella jos mennään viime kiertojen mukaan voi kun se vihdoinkin sitten tärppäisi!

Plussa onnea kaikille!!:)

Carita kp11/38

Vierailija
31/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu!!!!

Huomenna pojan synttärit ja kivaa yhdessäoloa perheen kanssa.

Edelleenkään ei minkäänlaisia oireita, enkä todellakaan jaksa uskoa oireettomaan raskautumiseen kahden (ainakin) jonkin verran oireellisen jälkeen.

Eli taidanpa joutua siirtymään kuukausissa eteenpäin helmikuulle....

-m-

Vierailija
32/46 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan joukkoon, näköjään jo aika sankkaan. Olen yrittänyt pysytellä loitolla tästä palstasta ja sanoinkin et palailen vasta sitten piina viikoilla, mutta kuinkas kävikään.... Nyt on kp 15/27-30 eli ovis olis just eikä meilkein nyt. Eilen sain miehen kellistettyä, saiskohan vielä koko viikonlopunkin??? vaikka joku kyllä olikin jossakin kirjoitellut ettei joka päivä saisi, mutta himot ne on hiirelläkin oviksen aikoihin=) Muulloin saiskin jäädä vähemmälle =)

Jos joku ei tiedä/muista/olekuullut niin minä tosiaan kuumeilen kovasti kolmatta eli aikaisemmat ovat 02 ja04 syntyneet rakkaat lapsukaiset.

Iloista viikonloppua ja plussa onnea kaikille toivottaa

kolomonen

Vierailija
33/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin jo tuohon pääsiäisen listaan, mutta esittelen itseni tähänkin.

Eli olen 2v pienen pojan työssä käyvä 25 v. äiti. Perheeseen kuuluu myös aviomies ja karvakuono. Ajatuksena oli meillä miehen kanssa alunperin pidättäytyä vain yhdessä lapsessa, mutta n. puoli vuotta sitten ajatukset alkoivat muuttua... ;o)

Viime raskaus alkoi jo toisesta kierrosta, joten helpolla päästiin. Nyt on " yritystä" ollut vasta parisen viikkoa ja meneillään on kp 8/27-28. Reilu viikko olisi hedelmällisimpään aikaan, mutten ole kamalasti kiinnittänyt huomiota noihin päivämääriin vielä tässä vaiheessa. Rennosti vaan otetaan ja annetaan asioiden mennä ikäänkuin omalla painollaan....

Vapun aikaan saattaa kuitenkin tehdä mieli touhuilla tavallista ahkerammin ;O) Ovis olisi n. 28-30.4. Nyt on kyllä kierto ollut pikkuisen sekaisin pari kuukautta, ettei pysty tarkkaan ennustamaan mitenkään.

-Iciar

Vierailija
34/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen illalla oli mahas ihan sellanen tunne et menkat alkaa ja tuntu et masentaa.. mietin jo masentuneena et helmikuisiin sitä pitää siirtyä. noh menkat ei tön aikana alkaneetkaan eikä vieläkään verta housuissa... voi kun täti pysys poissa....

jännittää, jos ei ens keskiviikkoon mennessä menkat ala voin olla jo aika toiveikkain mielin...

Vierailija
35/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. Täällä kuumeillaan toista lasta. Esikoinen kohta 2v. Ilman ehkäisyä ollaan oltu jo PIIIIIIITKÄ aika. Alkusyksystä lähtien. Nyt meneillään kp28/27-28, joten kohta ratkeaa tämän kierron kohtalo...jos se tädin pirulainen tänne taasen löytää, niin seuraava la on vielä tammikuun puolella, joten pysyn täällä vielä sittenkin mukana.

Aurinkoista lauantaita!! Ja niitä PLUSSASÄTEITÄ kaikille!

M@ndi

Vierailija
36/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös uusi täällä kun tipuin tuolta lokakuisista pois = ( Oli " mukava" huomata että minulla myös kanssa tovereita esim. h.e.i.d.i. Kävin saman läpi, ensin lääkkellinen, sitten todettiin kohtutulehdus ja lopulta kaavinta. Mut nyt ollaan siitä toivuttu ja ei kun uutta yrittämään vaikka kyllähän toi enkelivauva aika vahvasti vielä mielessä on. Oikein hyviä yrityksiä kaikille ja toivotaan että meillä kaikilla tärppää, jos ei tästä kierrosta niin sitten seuraavasta = )

Vierailija
37/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuzu: oikeassa olet, päivät oikein matelee kun tärppiä oottelee.. Mutta niinhän se on odottavan aika piiiitkä. Toisaalta itse en ennen olekaan näin tarkoin kuin nyt seuraillut kiertoa.

Maria: mukava kuulla että täällä on muitakin km kokeneita. Nyt vaan kovasti peukkuja bd bd bd että tärppejä tulee ja kaikkien asukit pysyisivät sitten matkassa. Itselläni pelko takapuolessa, että mitä jos taas menee kesken, mut toistaiseksi vauvakuume vielä voittaa pelot :-)

Tänään kp13 eikä minkäänlaisia ovisoireita =( kaks päivää mahiksia ennenkuin ukko lähtee työmatkalle. Vauvakuume on sadassa asteessa ja kevätaurinko se vain innostaa lisää =)

Eilinen ilta vierähti pyöräkaupoissa. Sai aika monta putiikkia ravata. 24" etsittiin pojalle ja jokapaikassa tarjosivat " ei oota" tai " tulee joskus lisää" . Viimeisestä paikasta löydettiin sopiva ja hyvä, onneksi, rupesi jokaisella olemaan jo vähän kireällä hermot. Tänään haetaan vielä pikkuneidille tyttöjen pyörä (isoveikkojen vanhat siniset romut ei kelpaa mitenkään päin), bongasin yhdestä liikkeestä sopivan ja halvan eilen.

No, eipä auta muu kuin heittää pyykit kuivumaan ja lähteä fillaroimaan katraan kera... paljonkohan tulee mustelmia???

Sunmom

Vierailija
38/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä sais, mutta tuli vähän paha mieli, katkeruus. Kun tässä sain kuulla että kaverille tulossa vauva. Tietty oon onnellinenki, mutta kyllä se pieni surukin nakertaa jossain syämmen tietämillä, et miksei meidän vauvat jaksanu pysyä mukana... Kaverikin kyllä tais aavistella että vähän paha mieli mulle tuli. Ja sekin on kyllä inhottavaa, kun toisen pitäis vaan olla onnellinen eikä surullinen mun vuoksi...

Mutta mutta. Eilen loppu menkat ja nyt siis täysillä yrittämään. Jo kaksi satsia siimahäntiä odottelemassa. Tosin vielä liian varhaista. Voi että tämä odottamisen odottaminen on kamalaa!! Se on niin epävarmaa... Ja mitä enemmän odottaa sitä hitaammin aika kuluu, ja ainakin minä saan sitte siirrettyä menkkoja eteenpäin, ja kierroista tulee ylipitkiä. Nyt pidän sormet ja varpaatkin ristissä että heti nappais!

Vierailija
39/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä aikoja elelen, mulla nyt menossa kp24/26. Menkka oireita on siis ollut viimeset 1,5vk ja etoavaa oloa jo viime viikosta asti niin ja selkää särkee. Toivottavasti saan testata ens viikon alussa:) aattelin jos vaikka malttais mielen ja testais vasta ke, silloin olis jo kp 28/26, vois ehkä saadakin jonkin näköisen tuloksen.

MARIA80: mulla myös edellinen 04 toukokuussa syntynyt lapsi,poika. Kirjoittelitko silloin toukomammojen listalle. Mä kirjoittelin sinne puolaktiivisesti, mutta nikki oli silloin toinen. Olin silloin Axeliina.

Nyt pitää jatkaa pihatöitä, niin kauan kun toi nuorenpi vielä nukkuu, muulloin en oikeen pysty puutarha hommeleihin keskittymään. Pienemmällä kun on tapana juosta tielle ja porttia meillä ei oo vielä.

Plussa säteitä kaikille ~~~~~~~~~~~~~~

Vierailija
40/46 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon sun aikaisemman nikin hämärästi. Silloinkin kirjoittelin melko aktiivisesti tuonne toukomammoihin, kun tuota kuopusta odotin. Eihän sitä tiedä, jos vaikka päästäisiin molemmat taas samaan pinoon, tammenterhoihin, jakamaan uutta odotuskokemusta! Plussaonnea!

ON: kp 8/28-30 ja ovista tässä aletaan odottelemaan...