Tammenterhoa -07 toivovat =)
Aloitinpa uuden pinon näin pääsiäisen jälkeisen ajan kunniaksi, oli vanha pino kertynyt jo sen verran pitkäksi että eiköhän uusi ole mukavampi ainakin meille kenellä hidas nettiliittymä.
Minäkin siis uutena ilmottaudun tammikuun vauvaa haaveilevaan porukkaan. En tuota meiän LA-listaa löytänyt eikä nimeäkään " meiän kuulle" tuota tammenterhoa näytettiin parissa jutussa tarjottavan ja ihan mukavaltahan tuo ainakin minusta kuulostaa. Oliskohan ketään taitavaa ja viitseliästä joka alkaisi tuota LA-listaa tekemään? Olisi mukava kuulla ketä muita tuonne tammikuulle jännittävät.
Meillä meneillään kp 12/31-42, joten piinailemista ja odottamista riittää. Ja kun tuo kiertokin on niin raivostuttavan epäsäännöllinen ehtii varmasti turhia toiveilla. Ensimmäinen yrityskierto lähti käyntiin, ihanaa, vihdoinkin. Hieman sai miestä suostutella ennen kuin hommiin suostui =) Hih.
Mutta mukavaa viikonalkua kaikillen ja toivottavasti kevät yllyttää mukaviin pupuhommiin ja onnistuneisiin tuloksiin =)
Kommentit (46)
mulla piinailu jatkuu, mulla kp 20/28 ja toinen yrityskierto meneillään.
tuntuu et oireita on ollut, mut eipäs hypitä innosta ennenku testi on tehty. viime kierrossakin oli " oireita" tai sit kuvittelin vaan niin kovasti. ostin tänään malttamattomana testin ja aattelin vähän ennen aikoja testailla HAAMUN toivossa...
kun eilen täällä oli ketju joissa joillekkin tullut plussa ennen menkkojen alkamis päivää..niin päätimpäs kokeilla onneani :)
mun tuurilla kuitenki nega tulee. noh pian sen näkee miten käy, oon vaan niin malttamaton. ens viikolla sitte uus testi jos näyttää puhdasta negaa.
Mä taidan kanssa ilmoittautua tammenterhoihin. Nyt kp 20/24-29 ja menkkajomotus oireena alkaen kp 16,jota suuresti ihmettelen..
Ja ne muutkin " tavalliset" alkaa taas pikkuhiljaa saapua :)
Mulla laskurista riippuen LA ois 31.12.06-4.1.07. Voi että jos nyt ois tärpänny;onhan tässä yli 3 vuotta jo ooteltukin..
Plussia meille kaikille!! :)
Ilmottaudun mukaan tammenterhoihin! Ensimmäistä kiertoa yrittelemässä ja ovis bongattu viime to...joten nyt vaan jännittämistä ja odottelua! Tällä hetkellä kp20/27-31 joten piinaavia päiviä vielä riittää! Tsemppiä kaikille! (tääl ei ainakaa hirveesti mitää oireita oo ilmaantunu... oon kovasti koittanu tarkkailla ja sekin vähä huolestuttaa, ku ei mitää ällötystä oo ainakaa ollu vielä tms..)
Kerro heti sadetasku, miten testin kanssa kävi?! Oon itsekin pähkäilly, että josko sitä perjantaina tekis jo ekan testin...
meillä on menossa sellainen " puol virallinen" yritys saada vauva :) Mulla on menossa 20/26 joten testata voin ens viikon alussa, oviksenkin olin bongaavinani viime viikolla.
Oireita olis vaikka muille jakaa, mut kait ne kuitenkin vielä olis ihan vaan kuvittelua. Yks oire on kuitenkin sama kuin ekalla ja tokalla kerralla, mä en voi istuu jalat ristissä, koska silloin alkaa alavatsalla tuntumaan ikävälle. Meille siis olis tulossa kolmas jos kaikki menis nappiin.
Tärppejä kaikille!
MoominMamma
mut ei se viel mitään tarkota.. ens viikolla uudestaan!!!! :) en mä vielä luovuta, mua on kuvottanukkin aina välillä, tietty se voi olla muutakin en tiedä. ja " liitos kipuja" on ollut reilu viikko sitten joten olen toiveikkain mielin.. oispa kiva jos ois tärpänny.. ei auta ku piinailla ens viikkoon
Täällä yks väsynyt mammeli ekan työharjottelupäivän jälkeen.
Itselleni olen pyhästi luvannyt etten seuraile mitään " oireita" vaan kuinkas sitten kävikään. Eilen illalla juili inhottavasti alavatsassa ja heti olin kuvittelevani niitä kiinnitymiskivuiks, jeh, jeh.
Olis vaan kiva, jos joku suppersimppa oliskin karannut joukosta ja tehnyt temput. Noooo... kyllä se miehen pää kohta kääntyy ainakin tjottailulle.... toivottavasti.
Sadetasku: ei kannata todellakaan menettää toivoaan, kuopuksesta testasin ensin negan kp29 ja reilun viikkoa myöhemmin plussan.
-m-
Minua on niin huijattu näissä vauvajutuissa: luulin, että lapsi tulee heti kun sen antaa tulla, mutta eihän siinä niin käynytkään. Nyt sitten jälleen odotellaan ja toivotaan, että ensi vuonna olisimme pieni perhe. Menossa kp 18/28 ja ensimmäinen yritys talvitauon jälkeen.
Kiva löytää kohtalotovereita! :)
Heissan
Täällä suunnassa kaivattaisiin vähän aurinkoa!!! Niin on synkkää tuolla ulkona, tosin hyvä että lumet alkaa sulailla, mutta arskan visiitti piristäisi päivää... =)
Oma napa: kp 12/28, oviksen pitäisi olla siis ylihuomenna. Huomenna loppuu meidän perheen selibaatti =) Selittelinkin sitä tuolla tammitähtösissä (?), mutta huomasin juuri etten kyllä sille listalle kuulukkaan.. ei hätiä mitiä..
Tänään sain viimeisen kouluhomman tehtyä ja nyt vaan hakemus sisään ja olisi valmista kauraa, vihdoinkin valmistun jostain koulusta =) Nyt pääsee sitten juhlia järjestämään, toivottavasti tulevat olemaan omalta osaltani " kuivat" , en pistäisi yhtään pahakseni.
Kuinkas muualla päin suomea näyttää, lähteekö lumet ennen juhannusta?
-E-
Mulla menossa 7/27-31. Eli ovista odotellessa:). Meillä alkaa sitten yrityskierto 17. Olisi se plussa jo kiva saada kyllä!
Tuota esittely listaa kehtaisiko joku tehdä? JOtenkin sitä on kiva seurata että ketä kuuluu porukkaan ja kuka missäkin vaiheessa menossa. Minä olen aika huono näiden koneiden kanssa enkä mitään värillisäiä tekstejä tms osaa tehdä. Tulisi siis aika ankea lista.
Harmaata harmaata, ulkona meinaan... Onneksi sentään ei sada, ainakaan vielä. Saisi nyt paistaa tuo aurinko, niin tuo meidän pihakin kuivuisi vähän nopeammin. Nyt se on melkein pelkkää kuravelliä...
Täällä monella on jo täydet piinailut päällä ja hieman jo jännittää toisten puolesta, itsellä kun on vielä kovin pitkä aika piinailuihin (nyt menossa kp 5/28-30). Sikäli mikäli tässä kierrossa nyt edes tulee mitään piinailtavaa. Miehellä alkoi töissä sesonki, mikä tietää piiiiitkää piiiitkää päivää hänellä. Eli paljon aikaa tahi jaksamista makkaritouhuiluihin ei taida jäädä. Täytyy sitten kai viikonloppuisin yrittää vähän peittoja pöllytellä..
sadetasku olikin jo testaillut (harmi, että oli negaa, mutta niinkuin sanoit, vielä on toivoa ;)). Milloinkas muut meinaa testailla?
juuh, mä olin niin hätähousu sen testin kans.....
Mietin tässä, alanko pestä ikkunoita vai suunnittelenko vielä muutaman päivän hyvää pesujärjestystä. Hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty ;)
Olisiko teillä näppäriä vihjeitä, miten piilotan vauvahaaveet vappuna? Tulossa on pitkä vappuviikonloppu ystävien kanssa, mutta en tahtoisi juoda alkoholia, jos vaikka sittenkin olisinkin yllättäen raskaana. Testinkin voisin tehdä vappuaattona eli kesken juhlahumun. Miten siis kieltäydyn kuohuviinistä? Tai minne piilotan täydet viinilasit? Kaadanko vettä sekaan vai vaihdanko vaivihkaa limsaan? Toisaalta, jos testi on negatiivinen tai menkat alkaa ennen juhlia, otan kyllä suruboolia isolla kauhalla.
Tuolla oli toinenkin ketju menossa raskausoireista, mutta osaatteko te sanoa, miten mahdollisen alkuraskauden voi aavistaa? Tuntuuko se alavatsassa vai onko nipistely vain mielikuvitusta?
A
Annaliinu: mikäs kp sulla on silloin vappuna mennossa? Tietysti vanha hyvä syy olla juomatta on lähtä autolla liikenteeseen. Jos menkkojen oletettu alkamispäivä on jo silloin käsillä, voithan testata jollain herkällä testillä ja toimia sitten sen mukaan. Ennen plussausta nautitusta alkoholista ei ole haittaa alkiolle, jos tuo alkoholin käyttö ei ole runsasta ja/tai jatkuvaa.
ON: kp 6/28-30 menkkojen loppumista vielä odotellaan. Ovis varmaan on sitten vapun tienoilla ;)
Taas näytti taivas menevän pilveen. Aamupäivän olikin niin ihanan aurinkoista. 10 astetta näyttää olevan lämmintä,joten lumet saa onneksi kyytiä!
annuliinu (meniköhän nikki oikein): Tosiaan tuo autolla lähteminen on hyvä syy. Tai antibioottikuuri ja ei voi holia sen vuoksi ottaa:).
Vaikka ei siitä pitäisi tosiaan ennen + testiä vaaraa olla. Mutta jos et halua riskeerata yhtään.Tai kopparbergillähän on alkoholitonta sidukkaa tölkeissä,ne on niin samannäköisiä holillisten kanssa ettei kukaan varmaan mitään eroa huomaa:).
om. Tänään kävin lääkärissä. Ultrasi ja polykystiset munasarjat on edelleen,lievästi tosin ja munasarjat ovat ihan normaalin kokoiset. Vasemmanpuoleinen munasarja on kohdun takana ja epäili että olisi kiinni kohdussa. (Oli sitä mieltä ,että voisi johtua sektiosta?Koska ei ollut siellä viimeksi,ennen esikoista) Kuukautiskierrossa minulla ei ole ongelmia. teroluteja kirjoitti sanoi ettei muuta nyt " keksi" ja katsotaan auttaisiko ne asiaan.
Katsellaan jos tässä ei nyt mitään tapahdu niin sitten tähystävät. Mutta toivottavasti plussa nyt tulisi kuitenkin ennen sitä!
Pyöräilin juuri töistä kotiin ja alavatsaa alkoi kivistää kuin pahojen kuukautiskipujen aikana. Olen nykyään niin taikauskoinen ja vainoharhainen, että tulkitsen toiveikkaana kaikki kivistykset ja kolotukset varhaisiksi raskausoireiksi. Ja nyt alavatsassa tuntuu möykky. Mikä ihme se on?
Menossa kp 20/28 ja voisin siis testailla ensi perjantaina eli päivää ennen vappujuhlia. Sittenpähän tiedän. Olemme joukolla menossa mökille moneksi päiväksi, joten autoilua en valitettavasti voi käyttää tekosyynä juomattomuuteen ainakaan jokaisena päivänä. Ja minä kun juuri olin se, joka teki pitkän juomalistan vappua varten. No, kai minä jotain keksin. Ja jos muutamasta laimennetusta kuohuviinilasillisesta ei ole haittaa, voin kai juoda ne.
A
täällä kp20/28-?? eikä niin minkäänlaisia oireita. Työharjoittelu sujuu hyvin, päivät kuluu nopeasti.
Meillä isoäiti nukkui pois ja jotenkin olisin kohtalon toivonut puuttuvan peliin; kun toisesta pitää luopua, niin toinen saisi alkunsa. Mutta tällasta tämä elämä on ylä- ja alamäkeä.
Kaikille muille plussamyrskyjä, meillä tais keskeytys toimia (tällä kertaa).
-m-
Kävin eilen ilmoittautumassa tammenterhojen listalle ja ajattelin ilmoittautua täälläkin ;-)
Nelosta kovasti toivotaan. Muut lapset syntyneet -98, -99 ja -03. Tämä olisi ensimmäinen yrityskierto sitten helmikuisen keskenmenon rv12. Nyt menossa kp11/? Ennen tuota raskautta oli normaalikierto 28-30 ja toivottavasti nyt eletään taas sen mukaan vaikka km:n jälkeen tätiä sai odottaa 44 päivää! Ainut mutka matkassa on että mies on lähdössä ens maanantaina viikoksi reissuun ja silloin olis kp 15. Kunpa ovis osuisi ensi viikonloppuun *pliis, pliis*
Mitäpä muuta meistä... itse olen 28 ja mies 29v, pääkaupunkiseudulla asustellaan.
Että sellaista. Kovasti jännään täällä muiden plussauutisia ja toivon niitä hurjasti myös tammenterhoille =) bd bd bd
Kertoilkaahan joko on oireita taikka jopa plussia, minä ryhdyn ryystämään greippimehua mahdollisuuksien parantamiseksi, hih hih..
Sunmom
Ensimmäinen yrityskierto vasta menossa. Nyt kp 20/28-32. Oireita tietty on vaikka muille jakaa. Oviksen mukaan olisi tekeillä vuoden ensimmäinen vauva.