Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hitaasti parkista

Kiireinen mies
22.02.2018 |

Miksi kauppakeskuksen ruuhkaisesta parkkipaikasta lähtö kestää naisilla kaksi minuuttia kun miehillä menee kymmenen sekuntia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan parasta viihdettä kun olet kolmen lapsen kanssa taistellut läpi Prisman ostoshelvetin ja kun palaatte autolle niin joku jää siihen kärkkymään paikkaa. Siinä vaiheessa saan lapset hyyyyvin hitaasti istuimiinsa kiinni ja sivusilmällä katselen kun kärkkyjä kiemurtelee tuskaisena penkissään 🤪

Tyypillistä naisille, vaikka muka ollaan empaattisia!

Vierailija
42/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First world problem. Olisipa minunkin elämässäni vain parkkipaikkahuolia. :-D Kiitos aloituksesta. Nauratti ihan oikeasti. Itse kun mietin tässä kroonisesti sairastavaa lähimmäistä niin tällaiset herättää ihmiselämän todellisiin ongelmiin. :-D 

Eli olet sitä mieltä, että täällä ei voi tehdä minkäänlaisia aloituksia jos ne eivät ole kauheampia tai vähintäänkin yhtä kauheita kuin läheisesi krooninen sairaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taakseni ilmestyy kärkkyjä, en aja autoa ruudusta pois niin kauan kuin hän siinä kyttää. Kerran joku mies tuli raivoamaan minulle, että hän on odottanut sitä paikkaa jo 5 minuuttia, aja pois. Katsoin ihmeissäni miestä ja sitten parkkilappua ja sanoin, että minulla on vielä melkein 10 minuuttia maksettua aikaa jäljellä, ei ole aikeita lähteä vielä vähään aikaan.

Eikö tuo ole ihan silkkaa kiusantekoa? Miksi teit noin, tunsitko ylemmyydentunnetta? Halusitko nöyryyttää?

Vierailija
44/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtiikö kymmenen sekunnin mies tarkkailla parkista lähtiessään myös muita autoja ja jalkaisin liikkuvia, erityisesti lapsia?

Ehtiikö se perheen äiti huolehtimaan niistä lapsistaan parkkipaikoilla, jotka ei ole lastenkaan juoksuratoja?!

Toivottavasti ehtii. Vastuu on silti liikkuvan auton penkin ja tarin välissä.

Itse asiassa ei ole...parkipaikalla autoni kylkeen pyörällä ajanut 9-vuotias, joutui korvaamaan autoni vahingot.

Itse asiassa ruudusta pois pakittava on väistämisvelvollinen.

Tapauskohtaista. Jos se ruudusta peruuttava auto on jo venkslaamassa siinä ajoväylällä ja toinen ajaa kylkeen, on kylkeen ajanut syyllinen.

"Pysäköintiruudusta lähtevä väistää kaikkia muita eli ruudusta lähtijällä on väistämisvelvollisuus."

https://www.liikenneturva.fi/fi/kysymykset-ja-vastaukset/autoliikenne/v…

Hmm... eli jos haluaisin etupuskurin vaihtoon etsisin parkkipaikalta jonkun joka venkslaa autoaan ruutuun ja ajaisin kylkeen?

Vierailija
45/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtiikö kymmenen sekunnin mies tarkkailla parkista lähtiessään myös muita autoja ja jalkaisin liikkuvia, erityisesti lapsia?

Ehtiikö se perheen äiti huolehtimaan niistä lapsistaan parkkipaikoilla, jotka ei ole lastenkaan juoksuratoja?!

Itse asiassa ei ole...parkipaikalla autoni kylkeen pyörällä ajanut 9-vuotias, joutui korvaamaan autoni vahingot.

Tapauskohtaista. Jos se ruudusta peruuttava auto on jo venkslaamassa siinä ajoväylällä ja toinen ajaa kylkeen, on kylkeen ajanut syyllinen.

"Pysäköintiruudusta lähtevä väistää kaikkia muita eli ruudusta lähtijällä on väistämisvelvollisuus."

Hmm... eli jos haluaisin etupuskurin vaihtoon etsisin parkkipaikalta jonkun joka venkslaa autoaan ruutuun ja ajaisin kylkeen?

Edellinen meni tuollain tyhmästi lainaukseen.

Vierailija
46/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, miksi ei toimi

Vierailija
47/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

First world problem. Olisipa minunkin elämässäni vain parkkipaikkahuolia. :-D Kiitos aloituksesta. Nauratti ihan oikeasti. Itse kun mietin tässä kroonisesti sairastavaa lähimmäistä niin tällaiset herättää ihmiselämän todellisiin ongelmiin. :-D 

Eli olet sitä mieltä, että täällä ei voi tehdä minkäänlaisia aloituksia jos ne eivät ole kauheampia tai vähintäänkin yhtä kauheita kuin läheisesi krooninen sairaus?

Ei. En ole sitä mieltä. Olen sitä mieltä, että aloittajan kannattaisi keskittyä omassa elämässä tärkeämpiin asioihin kuin mitata kaupan parkkipaikalla, miten nopeasti kukin lähtee ruudusta. Sitä sanotaan järjenkäytöksi. 

Vierailija
48/48 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, miksi ei toimi

Lopeta jo. Sä et vaan osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän