Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikeaa iloita toisen puolesta?

Vierailija
22.02.2018 |

Olen eronnut vuosi sitten. Elin vuosia onnettomassa liitossa ja läheiset ja ystävät lohduttivat eron keskellä että kyllä vielä löydät jonkun jonka kanssa olet todella onnellinen.

Nyt olen löytänyt tällaisen miehen. Tapaamme silloin tällöin välimatkan takia eli en vietä hänen kanssaan kaikkea vapaa-aikaani. Nyt huomaan ettei kukaan ole enää kiinnostunut mitä minulle kuuluu! Päinvastoin saan kuulla arvostelua miesystävästäni eikä kukaan kannusta minua. Saan siis olla puolustuskannalla kaiken aikaa.

Onko muille käynyy näin? Olen niin yksin tämän onneni kanssa. Enkä todellakaan koko ajan puhu miehestä enkä ylpeile elämälläni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko tähän kateuskortti?

Vierailija
2/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että jos olisin aivan hekumallisen onnellisessa suhteessa, voisin melko vilpittömästi olla onnellinen toisten puolesta kun löytävät samanlaista onnea. Vaan kun itsellä onkin p*skaa ja toinen löytää jotain parempaa, niin eikö se kateus ole aika luonnollinen siinä tilanteessa.

Vierailija
4/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse onnellinen ystäviesi puolesta, tuetko vastavuoroisesti heitä...? Ehkä tässä on se syy...

Vierailija
5/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen onni tuo ihmisistä ikäviä piirteitä esiin. Negatiivinen ihminen on hirveä energia syöppö. Löytää kaikesta pahaa sanottavaa ja kääntää asiat aina niin että niissä ei olisi mitään hyvää. Uusi ihana kumppani kääntyy heidän puheissaan hirveäksi möröksi. Suosittelen seuraamaan tulevaisuudessa heidän muita puheitaan. Kääntyykö jonkun uusi työ voivotteluun siittä kuinka rankkaa se on ja kuinka pieni palkka? Puhutaanko teidän piirissä paljon pahaa muista läheisistä ihmisistä tai ystäviesi tutuista? Hyysätäänkö toisten elämänvalintoja tai juorutaan toisten elämistä kuin itse olisi täydellinen ? Jos näin niin suosittelen etsimään uusia ystäviä. Negatiivinen ihminen ei osaa iloita kanssasi aidosti. Hän ei kykene olelaan kannustava ja tuntee paremmuudentunnetta kun sinulla menee huonosti.

Vierailija
6/6 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pitää olla ensin asiat paremmin kuin sillä toisella, jotta voisi olla iloinen eikä iske kateus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi