Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanukas söi mieheni

Vierailija
21.02.2018 |

Meni sitten syömään mieheni eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Hytkyy vaan tyytyväisenä :( .
Mitä teen? En viitsisi uutta miestäkään heti hankkia kun pelkään että vanukas syö senkin. :(

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

No haista sinäki kuule vanukas.

Vierailija
62/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

Vanukas tulee ja syö sut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies homehtuu kun kukaan ei halua sitä, ei edes vanukas jolle yleensä kyllä maistuu kaikki.

Voi ei! =(

Siis todella erikoinen ongelma!

Mitä ihmettä sä nyt sitten niillä oikein teet?

Vierailija
64/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa riittää miehiä, joten suosittelen käyntiä lähikapakassa illansuussa.

Aamuisin kannattaa väijyä olemattoman koiran kanssa koirapuistossa ja pyytää miestä kaakaolle.

Ei vanukasta saa pitää nälkäisenä. :(

Niin, semmoinen tärkillä tai liisterillä jähmetetty talutushihna ja panta vaan mukaan ja sitten vaan väittää että koira on näkymätön.

Vierailija
65/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Va nukas on käynyt täälläkin! Minun mies oli pihalla kolaamassa lunta. Nyt on vain lumikola pihalla, miestä ei näy ja lumessa Vanukkaan jäljet!

Varo niitä lumikasoja sitten, vaniljavanukkaat on erinomaisia naamioitumisessa.

Aivan! Siis mun työkaverin mies meni just noin! Hiton vaniljat... Toivottavasti kevät auttaa siihen ongelmaan!

Vierailija
66/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies homehtuu kun kukaan ei halua sitä, ei edes vanukas jolle yleensä kyllä maistuu kaikki.

Voi ei! =(

Ap:n vanukas tuntuu olevan nälkäinen. Kelpaiskohan sille?

Vierailija
67/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa riittää miehiä, joten suosittelen käyntiä lähikapakassa illansuussa.

Aamuisin kannattaa väijyä olemattoman koiran kanssa koirapuistossa ja pyytää miestä kaakaolle.

Ei vanukasta saa pitää nälkäisenä. :(

Niin, semmoinen tärkillä tai liisterillä jähmetetty talutushihna ja panta vaan mukaan ja sitten vaan väittää että koira on näkymätön.

Jos ottais sen vanukkaan mukaan koirapuistoon? Sais siellä hytkyä ja purkaa energiaa.

Vierailija
68/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Va nukas on käynyt täälläkin! Minun mies oli pihalla kolaamassa lunta. Nyt on vain lumikola pihalla, miestä ei näy ja lumessa Vanukkaan jäljet!

Varo niitä lumikasoja sitten, vaniljavanukkaat on erinomaisia naamioitumisessa.

Aivan! Siis mun työkaverin mies meni just noin! Hiton vaniljat... Toivottavasti kevät auttaa siihen ongelmaan!

Suklaat aktivoituu sit keväällä.. :/

Vierailija
69/128 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuiko miehesi juomaan virtsanäytteesi ennen tätä tragediaa?

Ei, mieheni ei ollut Reino.

Vierailija
70/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö hytkyy?

Vierailija
71/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee siitä lasu ja pyydä huostaanottoa!

Eikös siitä pitäis tehdä vasu? Mihinköhän pitäis ilmottaa?

Vierailija
72/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanukas lojuu sohvalla miehen vieressä. Ihan sama vaikka imaisisi koko ukon, ei sen väliä mikä tuossa lojuu ja venyy ja valuu. Vanukas on vähän tahmeampi, muuta eroa en keksi.

Mun mielestä toi on arveluttavaa. Koita nyt vähän tarkkailla niitä. Jonkun mies oli harrastanut seksiä käpykakun kanssa.

Vierailija
73/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pienet vanukkaat söi kaikki lapset vaikka oli puhe ettei kaikkia saa syödä kerralla. Semmottii sotku oli keittiössä, ilmeisesti naapurinkin vanukas täällä mässyttämässä. P...kele.

Mä en tajua ihmisiä jotka hankkii kamalan määrän pikkuvanukkaita eikä sit katso niitten perään.

Vierailija
74/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vanukas lojuu sohvalla miehen vieressä. Ihan sama vaikka imaisisi koko ukon, ei sen väliä mikä tuossa lojuu ja venyy ja valuu. Vanukas on vähän tahmeampi, muuta eroa en keksi.

Mun mielestä toi on arveluttavaa. Koita nyt vähän tarkkailla niitä. Jonkun mies oli harrastanut seksiä käpykakun kanssa.

Mä en ole koskaan tykännyt niistä käpykakuista. Ovat jotenkin epäilyttäviä. Siis mitä ne oikein koittaa olla? Muka niin hienoja.

Vierailija
75/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! =(

No, pakko oli käyttää mies ennen kuin menee ihan homeeseen, maustoin kunnolla ja sanoin vanukkaalle että nyt on syötävä tämä ennen kuin ostan uuden, ei mulla ole varaa heittää hyviä miehiä roskikseen.

Vierailija
76/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pienet vanukkaat söi kaikki lapset vaikka oli puhe ettei kaikkia saa syödä kerralla. Semmottii sotku oli keittiössä, ilmeisesti naapurinkin vanukas täällä mässyttämässä. P...kele.

Mä en tajua ihmisiä jotka hankkii kamalan määrän pikkuvanukkaita eikä sit katso niitten perään.

Kuule kyllä meillä säännöt on sovittu ja nää on jo kouluikäisiä ja itse töissä en minä voi olla vahtimassa. Ja tietäähän sen kuka niitä lapsia eniten söi kun se naapurin vanukas on sellattii iso & ahmatti ja mun vanukkaat pienii ja hoikki.

Vierailija
77/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vanukkaan pitäisi nyt käydä kaupasta ostamassa uusi mies, älä anna periksi! Törkeää![/quot

Tuokoon samantien kaksi miestä. Toinen sulle.

Vierailija
78/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kyllä meillä säännöt on sovittu ja nää on jo kouluikäisiä ja itse töissä en minä voi olla vahtimassa. Ja tietäähän sen kuka niitä lapsia eniten söi kun se naapurin vanukas on sellattii iso & ahmatti ja mun vanukkaat pienii ja hoikki.

Just niin tätä että pitää saada ura JA vanukkaat. Ei pitäis sit ainakaan valittaa. Eikö sun mies koskaan vahdi niitä vanukkaita vai onko sekin jo syöty?

Vierailija
79/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä moi!

Tulin töistä just. Taloyhtiön puheenjohtaja on tainnu käydä meillä yleisavaimella, kun postit oli nostettu pöydälle ja se yleisavain on siinä vieressä... mut miestä ei enää näy ainakaan meillä. Onkohan se unohtanut avaimen tohon, vai..?

Vanukas hytkyy iloisesti tossa olohuoneessa musiikki-TV:tä katsellen.

Vierailija
80/128 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten normaalisti syötätte teidän vanukkaille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi