Vanukas söi mieheni
Meni sitten syömään mieheni eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Hytkyy vaan tyytyväisenä :( .
Mitä teen? En viitsisi uutta miestäkään heti hankkia kun pelkään että vanukas syö senkin. :(
Kommentit (128)
Meillä vanukas sai raivarin kun toin kotiin suklaajäätelöä ja nyt vaan en voi olla kuolaamatta sitä.
Voi miesparkaa, julma kohtalo hänellä! Oletko ajatellut hankkia uuden miehen? Lähi-Prismasta saisi kolme kympillä.
Kannattaa hankkia tarpeeks niitä miehiä niin ei maailma järky yhden ainoan syömisesta. Siis oikeesti!
Kuinka kauan teidän vanukkaat pystyy hytkymään yhtä kyytiä?
Vierailija kirjoitti:
Kauiten sillon kun katselee niitä
hemmetin leivontaohjelmia, luulee etten tiedä et katsoo niitä, typerä lötkö mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Vajaan minuutin..
Sillon, kun olin lapsi, meitä peloteltiin vanukkailla. Uskoin tähän päivään asti kaiken olevan pelkkää legendaa. Enää en purkkiakaan ostoskärryyni laske!
Meillä vanukas lojuu sohvalla miehen vieressä. Ihan sama vaikka imaisisi koko ukon, ei sen väliä mikä tuossa lojuu ja venyy ja valuu. Vanukas on vähän tahmeampi, muuta eroa en keksi.
Vierailija kirjoitti:
Sillon, kun olin lapsi, meitä peloteltiin vanukkailla. Uskoin tähän päivään asti kaiken olevan pelkkää legendaa. Enää en purkkiakaan ostoskärryyni laske!
Minä muistan, traumoja vieläkin noista sanoista : Jos et ole kiltisti vanukas tulee ja syö sinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarkoitus ja sovittu, että vanukas syö lapset? Todella ärsyttävää itsekkyyttä vanukkaalta 😠
Vanukas oli taloyhtiön puheenjohtajaa varten, hän tuppaa kutsua itsensä kylään.
Ap
Erinomaisesti varauduttu. Kyllä vanukas hoitaa kutsumattomat vieraat. Käykö anoppi muuten teillä koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Se Va nukas on käynyt täälläkin! Minun mies oli pihalla kolaamassa lunta. Nyt on vain lumikola pihalla, miestä ei näy ja lumessa Vanukkaan jäljet!
Varo niitä lumikasoja sitten, vaniljavanukkaat on erinomaisia naamioitumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vanukas kutsui kaikki kaverinsa kylään ja nyt möykkäävät tuolla saunassa pelottaa millon niille tulee nälkä meillä ei oikein ole mitään.
Ehkä ne telakoituu saunassa. Naapurin voi aina pyytää pienelle iltapalalle, kerrostalossa riittäisi väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarkoitus ja sovittu, että vanukas syö lapset? Todella ärsyttävää itsekkyyttä vanukkaalta 😠
Vanukas oli taloyhtiön puheenjohtajaa varten, hän tuppaa kutsua itsensä kylään.
ApErinomaisesti varauduttu. Kyllä vanukas hoitaa kutsumattomat vieraat. Käykö anoppi muuten teillä koskaan?
Anoppi ei käy meillä. Se on karppaaja eikä astu jalallaan talouteen missä on vanukkaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toi on nyt hytkynyt jo pari- kolme tuntia syömisen jälkeen. Saa nähdä kauanko vielä jaksaa.
Ap
Kiitos teille. Olin allapäin. Nyt hytkyn naurusta kuin vanukas.
Liittyykö se hytkyminen sulatteluprosessiin?
Varokaa, kun vanukkaan käyttöpäivä lähenee niin vanukas alkaa haisemaan ja siitä jää ällöttäviä lähmiä joka paikkaan. Itse yritin narrata sitä ilmaisämpäriin , olisin kiikuttanut sen ongelmajäte- laitokselle.
Hoksasi aikeeni ja hylleröi ympäri asuntoa, nyt kauhea löyhkä ja möhnä ympäri asuntoa. Ei auta mikään.
Mä laitoin vanukkaalle musaa soimaan. Sen biisin että haba haba zoot zoot, heba huba nam nam, haba hylleba hylleba! Se innostui hytkyyn sen tahtiin!
Siis mä en kyllä usko että vanukas voi yhtäkkiä vaan muuttua tollaseks.Varmasti oli varotusmerkkejä tai verbaalista vanukointia jo aiemmin,mutta ap oli niin sokea kun ihq va-nu..