Vanukas söi mieheni
Meni sitten syömään mieheni eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Hytkyy vaan tyytyväisenä :( .
Mitä teen? En viitsisi uutta miestäkään heti hankkia kun pelkään että vanukas syö senkin. :(
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi vanukkaalle muuta tekemistä kuin jatkuva ahmiminen. Esim. yhteinen liikuntaharrastus (en suosittele uintia) tai sitten jotain piristettä sänkypuuhiin. Pitää vanukkaan viriilinä.
Ehdottaisin vanukkaalle ja sinulle pulkkamäkeä ja hiihtoa raittiissa pakkasilmassa.Näin vanukkaalle jää vähemmän ylimääräistä energiaa,eikä toivottavasti syö enää miehiä.
Mäen juurella on paljon tyhjiä pulkkia vanukkaan jäljiltä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aktiiviselle kauniille vanukkaalle riittä puolikas mies. Nyt kyllä syömishäiriöstä kyse!
Mä en kyllä sitä vanukasta ton jälkeen minkä teki rupee mihinkään terapiaan raahaamaan.
Ap
Feel you sister!!
Mun vanukas on niin iso että oikein tuntuu että se vaan imasee kaikki valtavan hyllyvään itseensä. Viimeksi söi anopin ja röyhtäs päälle ja oli ihan et ”mitä mä muka nyt tein!”
En puhunu sille viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Keksi vanukkaalle muuta tekemistä kuin jatkuva ahmiminen. Esim. yhteinen liikuntaharrastus (en suosittele uintia) tai sitten jotain piristettä sänkypuuhiin. Pitää vanukkaan viriilinä.
Mua ei yhtään kiinnosta tehdä sen petturin kanssa mitään :( . Laitoin sille telkkarin auki ja jätin yksin huoneeseen hytkymään.
Ap
Tiedättätteks te sen tunteen kun herää keskellä yötä ja alkaa vaan tekee ihan kauheest mieli miestä! Ihan kauheesti! Mut ei kun se vanukas herää heti jos yritän lähtee hiippaileen kohti sitä ja sit saa kuulla kommenttia siitä kun ei ees yöllä voi olla rauhassa ku akan pitää saada miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yhtään kiinnosta tehdä sen petturin kanssa mitään :( . Laitoin sille telkkarin auki ja jätin yksin huoneeseen hytkymään.
Ap
No ei se kauaa jaksa hytkyä. Kyllä sillä omatunto alkaa kohta soimaan.
Onks se aina ollu tollanen?
Miks otit tollasen vanukkaan. Olisit ottanu perusvaaleen .. just saying
Pistä vanukas ulkoruokinnalle kadunkulmaan.Syököön siellä ohikulkijat kun kerran niin nälkä on.
Meillä pienet vanukkaat söi kaikki lapset vaikka oli puhe ettei kaikkia saa syödä kerralla. Semmottii sotku oli keittiössä, ilmeisesti naapurinkin vanukas täällä mässyttämässä. P...kele.
Se Va nukas on käynyt täälläkin! Minun mies oli pihalla kolaamassa lunta. Nyt on vain lumikola pihalla, miestä ei näy ja lumessa Vanukkaan jäljet!
Hmm... kokeilepa eri tyyliä lähestyä tätä ongelmaa. Jos antaisit vanukkaan kerran syödä niin paljon miehiä kuin lystää ja vielä vähän enemmän, katoaisiko himo miehiin sen jälkeen. Esim. joku baari voisi olla hyvä iskupaikka.
Vierailija kirjoitti:
Onks se aina ollu tollanen?
Miks otit tollasen vanukkaan. Olisit ottanu perusvaaleen .. just saying
Ihan kotimainen vanukas oli. Eikä mulla oo koskaan edes tummasuklaa-tiramisu eikä creme brulee tehny mitään tollasta. Ei edes Lidlin suklaa-karamelli-kermavaahtovanukas.
Ap
Meillä mies homehtuu kun kukaan ei halua sitä, ei edes vanukas jolle yleensä kyllä maistuu kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... kokeilepa eri tyyliä lähestyä tätä ongelmaa. Jos antaisit vanukkaan kerran syödä niin paljon miehiä kuin lystää ja vielä vähän enemmän, katoaisiko himo miehiin sen jälkeen. Esim. joku baari voisi olla hyvä iskupaikka.
Pitää kai ottaa se vanukas baariin mukaan sit. En mä jaksa niitä ukkoja kotiin raahata.
Ap
Tee siitä lasu ja pyydä huostaanottoa!
Meillä vanukas kutsui kaikki kaverinsa kylään ja nyt möykkäävät tuolla saunassa pelottaa millon niille tulee nälkä meillä ei oikein ole mitään.
Itteppä oot vanukkaas valinnu. Turha inistä, olisit aatellut ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vanukas kutsui kaikki kaverinsa kylään ja nyt möykkäävät tuolla saunassa pelottaa millon niille tulee nälkä meillä ei oikein ole mitään.
Pyydä naapurit teille saunaan?
Juu,nuo on kuulemma pahimpia,kaksi vanukaskulttuuria vaan eivät voi sulautua yhteen.