Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanukas söi mieheni

Vierailija
21.02.2018 |

Meni sitten syömään mieheni eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Hytkyy vaan tyytyväisenä :( .
Mitä teen? En viitsisi uutta miestäkään heti hankkia kun pelkään että vanukas syö senkin. :(

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas typerä juttu.

Vierailija
102/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko nähneet sen monty python sketsin kun vanukas söi ihmisiä

Oliko se siis vain sketsi!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen vanukas on selvästi naamioitunut avaruushirviö. Kenellä on tietoa miten Doctor Who saadaan kutsuttua hätiin? Onko ketään Torchwoodin leivissä olevaa paikalla?

Vierailija
104/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas typerä juttu.

Ylenkatso sinä vaan... etkä huomaakaan mikä sinua hytkyen lähestyy...

Vierailija
105/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSVAP.

Vierailija
106/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen filmille saatu tapaus. Aito dokumentti siis.

Vierailija
107/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen vanukas on selvästi naamioitunut avaruushirviö. Kenellä on tietoa miten Doctor Who saadaan kutsuttua hätiin? Onko ketään Torchwoodin leivissä olevaa paikalla?

Mä kuulin sisäpiiritiedon että vanukkaat on vieneet avaimen ja päässeet Tardis:iin. Niitä on siellä tuhansia, jollei miljoonia. Who harkitsee eläköitymistä :/

Vierailija
108/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vuoti julkisuuteen niin Monty Pythonin piikkiin tietysti sitten pistettiin.

Vierailija
109/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lajia nää avaruusvanukkaat siis on ja mitä ne haluaa? Muistan kun ne reptiliaanit kävi joskus pelleilemäs... onko nää nyt puddinoideja vai mitä?

Vierailija
110/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne avaruusveljet nyt tajua ettei tänne kannata tulla!? Ei kerrassaan mitään nähtävää.

Vierailija
111/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vuoti julkisuuteen niin Monty Pythonin piikkiin tietysti sitten pistettiin.

National Geographic ei ehtinyt julkaisemaan ensin niin antivanukoitsijat halusivat julistaa pelkäksi pilaksi. Truth is out there.

Vierailija
112/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mä en nyt tiedä et kuuluuko tää tähän ketjuun mutta... vanukas pyysi mua treffeille!

Vähän tekis mieli mennä, kun onhan se aika makee tyyppi ja sellanen pehmeiden arvojen kannattaja. Inhoon koviksia.

Onko kellään kokemusta vanukkaitten kans deittailusta?

Vierailija
113/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne avaruusveljet nyt tajua ettei tänne kannata tulla!? Ei kerrassaan mitään nähtävää.

Hemaisevia jackyjä riittää, niiden kanssa hytkymisen perään.

Vierailija
114/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

National Geographic ei ehtinyt julkaisemaan ensin niin antivanukoitsijat halusivat julistaa pelkäksi pilaksi. Truth is out there.

Älä vaan sano et Monty Pythonin tyypit oli jotenkin mukana tässä :( ! Mä oon aina rakastanu Monty Pythonia ja petyn pahasti jos ne onkin jotain epätieteellisiä antivanukoitsijoita.. :(

Vierailija
115/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemaisevia jackyjä riittää, niiden kanssa hytkymisen perään.

Eikö niitten kotiplaneetan vanukkaat kelpaa niille!? Tarvi tulla tänne meidän Jackyja ahdisteleen!

Vierailija
116/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on muuten hyviä vanukkaita foliopikarissa, joku espanjalainen creme catalana pannakotta muistaakseni.

Vierailija
117/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan sano et Monty Pythonin tyypit oli jotenkin mukana tässä :( ! Mä oon aina rakastanu Monty Pythonia ja petyn pahasti jos ne onkin jotain epätieteellisiä antivanukoitsijoita.. :(

Monty pythonit halusivat vaan paljastaa totuuden ihmisille. Kuin Brianin tapauksessa.

Vierailija
118/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö mä en nyt tiedä et kuuluuko tää tähän ketjuun mutta... vanukas pyysi mua treffeille!

Vähän tekis mieli mennä, kun onhan se aika makee tyyppi ja sellanen pehmeiden arvojen kannattaja. Inhoon koviksia.

Onko kellään kokemusta vanukkaitten kans deittailusta?

Ne on hyviä oraalissa?

Vierailija
119/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monty pythonit halusivat vaan paljastaa totuuden ihmisille. Kuin Brianin tapauksessa.

Huh, onneksi noin!

Ajattelinkin että jos kertoo totuuden Brianista niin ei vain voi valehdella vanukkaista.

Olen miettinyt että mikä siinä Spam:issa on erikoista.. se on vähän kryptinen juttu. Uskaltaako sitä syödä?

Vierailija
120/128 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettikääpä nyt vähän! Vanukas eli vanu kas. Kääri vanukas vanuun, eli vanukas imeytyy siihen kuin veri siteeseen. Sitten sano "kas kas, mies takas" ja mies pitäisi olla takaisin hetkessä.

Mistä näitä avuttomia emäntiä riittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi