Vanukas söi mieheni
Meni sitten syömään mieheni eikä suostu edes keskustelemaan asiasta. Hytkyy vaan tyytyväisenä :( .
Mitä teen? En viitsisi uutta miestäkään heti hankkia kun pelkään että vanukas syö senkin. :(
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä pienet vanukkaat söi kaikki lapset vaikka oli puhe ettei kaikkia saa syödä kerralla. Semmottii sotku oli keittiössä, ilmeisesti naapurinkin vanukas täällä mässyttämässä. P...kele.
Mä en tajua ihmisiä jotka hankkii kamalan määrän pikkuvanukkaita eikä sit katso niitten perään.
Kuule kyllä meillä säännöt on sovittu ja nää on jo kouluikäisiä ja itse töissä en minä voi olla vahtimassa. Ja tietäähän sen kuka niitä lapsia eniten söi kun se naapurin vanukas on sellattii iso & ahmatti ja mun vanukkaat pienii ja hoikki.
Missä asut? Sähän voit viedä pikkuvanukkaat sinne Karalahtien päiväkotiin sillon kun et oo kotona :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä pienet vanukkaat söi kaikki lapset vaikka oli puhe ettei kaikkia saa syödä kerralla. Semmottii sotku oli keittiössä, ilmeisesti naapurinkin vanukas täällä mässyttämässä. P...kele.
Mä en tajua ihmisiä jotka hankkii kamalan määrän pikkuvanukkaita eikä sit katso niitten perään.
Kuule kyllä meillä säännöt on sovittu ja nää on jo kouluikäisiä ja itse töissä en minä voi olla vahtimassa. Ja tietäähän sen kuka niitä lapsia eniten söi kun se naapurin vanukas on sellattii iso & ahmatti ja mun vanukkaat pienii ja hoikki.
Just niin tätä että pitää saada ura JA vanukkaat. Ei pitäis sit ainakaan valittaa. Eikö sun mies koskaan vahdi niitä vanukkaita vai onko sekin jo syöty?
Kuules, jonkun on käytävä töissäkin että saa elätettyä nämä, siis hirveen useinhan käy niin että ne vanukkaat tulee neljän pakkauksissa vaikka kuinka yrittäs ettei tulis, kyllä sä sen tiedät. Kun ne saa sitten syliin ja avaa sen pahvikuoren niin sydänhän siinä sulaa että kaikkeni teen että tässä pysyttäs terveenä ja katto pään päällä. Että älä sinä yhden vanukkaan kotiäiti tule mulle vinkumaan, jos ei sulla olis sitä hienostovanukasta elättämässä niin samas jamas olisit ku minä!
Onneks nää neljä sai viettää mitä parhaimman lapsuuden ja päivähoito oli parasta ; naapurin jääkaapissa. Onhan ne vähä ilkikurisii mutta sellasii ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin tätä että pitää saada ura JA vanukkaat. Ei pitäis sit ainakaan valittaa. Eikö sun mies koskaan vahdi niitä vanukkaita vai onko sekin jo syöty?
Kuules, jonkun on käytävä töissäkin että saa elätettyä nämä, siis hirveen useinhan käy niin että ne vanukkaat tulee neljän pakkauksissa vaikka kuinka yrittäs ettei tulis, kyllä sä sen tiedät. Kun ne saa sitten syliin ja avaa sen pahvikuoren niin sydänhän siinä sulaa että kaikkeni teen että tässä pysyttäs terveenä ja katto pään päällä. Että älä sinä yhden vanukkaan kotiäiti tule mulle vinkumaan, jos ei sulla olis sitä hienostovanukasta elättämässä niin samas jamas olisit ku minä!
Onneks nää neljä sai viettää mitä parhaimman lapsuuden ja päivähoito oli parasta ; naapurin jääkaapissa. Onhan ne vähä ilkikurisii mutta sellasii ne on.
Sano nyt vielä että ne on poikavanukkaita ja pojat on poikia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vanukas lojuu sohvalla miehen vieressä. Ihan sama vaikka imaisisi koko ukon, ei sen väliä mikä tuossa lojuu ja venyy ja valuu. Vanukas on vähän tahmeampi, muuta eroa en keksi.
Mun mielestä toi on arveluttavaa. Koita nyt vähän tarkkailla niitä. Jonkun mies oli harrastanut seksiä käpykakun kanssa.
Mä en ole koskaan tykännyt niistä käpykakuista. Ovat jotenkin epäilyttäviä. Siis mitä ne oikein koittaa olla? Muka niin hienoja.
Joo käpykakut on kyllä jotenkin narsistisen oloisia. Saavat kai jotain kicksejä siitä että saa varatun miehen vongattua. Oikeestihan ne on ihan tusinatavaraa, halpaa höttöä ”hienossa” paketissa. No, jotkut miehet on makean perään..
Siis meilläkin käpykakku katselee vanukasta oikein nokkaansa pitkin eikä suostu olemaan samalla hyllyllä jääkaapissa. Tää prkleen kakku vaatii et pitää päästä ylimmälle hyllylle eikä sinne saa laittaa mitään muuta. Sieltä sitte huutelee ja v***uilee vanukkaalle. Pelkään et toi vanukas kohta pimahtaa..
Oisittepa kuulleet mikä draama, kun meillä rasvaton jauhenliha sanoi käpykakkua läskipalleroksi. Vanukkaatkin repesivät niin että valuivat purkeista ulos hytkymään.
Apua, tietoa tarvitaan nyt heti!
Lasketaanko Mäkkärin jätski vanukkaaksi? Ostin miehelle äsken, kun en ollut vielä nähnyt tätä ketjua. Vähän hytkyy, sos, onko tämä loppu???
Minä toin tuokkosen mämmiä jääkaappiin, vanukkaat ovat nyt ihan äimänä, kun eivät ymmärrä, mitä see on. Ja mämmi niin polleena, ei muka näe niitä. On niin kaapin kingiä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko Mäkkärin jätski vanukkaaksi? Ostin miehelle äsken, kun en ollut vielä nähnyt tätä ketjua. Vähän hytkyy, sos, onko tämä loppu???
Seura tekee kaltaisekseen eli mikäli mäkkärin jätski ei ole ollut missään kontaktissa vanukkaiden kanssa(älä vaan sano että sulla on niitä jääkaapissa??),on miehesi luultavasti turvassa.Ehdottaisin että pidät kuitenkin tilannetta tarkasti silmällä,ja tarvittaessa soitat häkeen jos jätski yhtään alkaa hytkyillä.
Mun vanukkaani vaan hytkyi puutarhakutsuilla, eikä liikuskellut hienostuneesti vaikka käskin. Mitä teen? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seura tekee kaltaisekseen eli mikäli mäkkärin jätski ei ole ollut missään kontaktissa vanukkaiden kanssa(älä vaan sano että sulla on niitä jääkaapissa??),on miehesi luultavasti turvassa.Ehdottaisin että pidät kuitenkin tilannetta tarkasti silmällä,ja tarvittaessa soitat häkeen jos jätski yhtään alkaa hytkyillä.
Se jäde on voinut kuitenkin olla kontaktissa vanukkaisiin, esim. jos jollain mäkkärin työntekijällä on ollu eväänä vanukas.
Onko kenelläkään kokemusta proteiinivanukkaista? Syökö ne vähemmän tai onko tarkempia syömisistään? Onko ne siivompia ja kurinalaisempia? Hytkyykö enemmän kuin tavisvanukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Mun vanukkaani vaan hytkyi puutarhakutsuilla, eikä liikuskellut hienostuneesti vaikka käskin. Mitä teen? :(
Olikohan sillä kuuma? Voisit koittaa tuikata siihen päivänvarjon pystyyn.
Tai sitten oli liian menevää musaa. Mun vanukas hytkyy aina kun tulee jotain twerkkausbiisejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä toin tuokkosen mämmiä jääkaappiin, vanukkaat ovat nyt ihan äimänä, kun eivät ymmärrä, mitä see on. Ja mämmi niin polleena, ei muka näe niitä. On niin kaapin kingiä.
Hyvä jäynä :D ! Toivottavasti ne vanukkaat ei kuitenkaan rupea mihinkään toimenpiteisiin!
Ideoita mitä teen kun vegaaniset soijavanukkaat ja tavisvanukkaat tappelee keskenään yötä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies homehtuu kun kukaan ei halua sitä, ei edes vanukas jolle yleensä kyllä maistuu kaikki.
Voi ei! =(
Siis todella erikoinen ongelma!
Mitä ihmettä sä nyt sitten niillä oikein teet?No, pakko oli käyttää mies ennen kuin menee ihan homeeseen, maustoin kunnolla ja sanoin vanukkaalle että nyt on syötävä tämä ennen kuin ostan uuden, ei mulla ole varaa heittää hyviä miehiä roskikseen.
Voi että, ei saa antaa tottua liian hyvään ja herkkuun, mihin ei ehkä ole varaa pitkällä juoksulla! Miehiin saa menemään todella paljon rahaa liiankin helposti... Ei sitä vaan jaksa muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljän pakkauksissa, se on niin monen kohdalla ihan arkea! Varmasti rankkaa jo, mutta mä olen joskus nähnyt vielä isompiakin! Siis jotai kuutta ja ylikin... Ehkä yhtään osaa kuvitella minkälainen se perhe sit on, MINNE ne saa mahtumaan...?!
Ootteko nähneet sen monty python sketsin kun vanukas söi ihmisiä
Joo käpykakut on kyllä jotenkin narsistisen oloisia. Saavat kai jotain kicksejä siitä että saa varatun miehen vongattua. Oikeestihan ne on ihan tusinatavaraa, halpaa höttöä ”hienossa” paketissa. No, jotkut miehet on makean perään..