Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten tulehdukselliset suolistosairaudet lisääntyvät räjähdysmäisesti - syytä ei tiedetä

Vierailija
21.02.2018 |

Kyllä tiedetään, ylihygieeninen ruoka ja kaikki lisäaineet mitä lapset saavat roskaruoan joukossa. Olen tehnyt iltatyötä kaupan kassalla ja nähnyt millaista moskaa mammat ruokakoriinsa pistävät.

http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201802212200761452_we.shtml

Kommentit (331)

Vierailija
81/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön rypsiöljyä päivittäin (raakana, ei kuumennettuna), oon syönyt niin kauan kuin muistan. Ei kyllä ole mitään terveysongelmaa. Eiköhän suurin syy ongelmille ole ylihygieenisyydessä ja antibiooteissa.

Kunpa tietäisit totuuden. Pienellä hinnalla se on saatavilla mutta eiii! En halua panostaa sataa euroa perheeni terveyden ja hyvinvoinnin turvaamiseen.

Mistä ihmeestä puhut? Mainostat omia palveluitasi että saisit rahaa? Joo, en haluakaan tietää. Eikä ole tarvettakaan; olenhan terve, kuten perheenikin.

Mistä tiedät että olet terve? Sokeria voi imeytyä hengitysilman kautta ellei tiedä miten välttää. Ilmainen vinkki, valele sieraimesi kookosöljyn ja voin sekoituksella. Parempi keino maksaa pienen pienen summan mutta eeeiiii!

Vierailija
82/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsiöljyä on lisätty mm. vauvan ensipuuroihin, äidinmaidonkorvikkeenkin sisältöainelista on mielestäni aika hurjaa luettavaa (mm. palmuöljyä). Varmaan joskus tehty tutkimuksia imetys vs. korvike ruokavalion vaikutuksesta aikuisen suoliston terveyteen? Voi olla ainakin yksi vaikuttavista tekijöistä mm. antibioottien lisäksi näin äkkiseltään maallikkona ajateltuna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on lopputulos, kun ikuisuudet naapureiden kanssa naitettu kansa herää nykyaikaan. Pskat geenit + pska ympäristö + pska ravinto = autoimmuumisairauksia siellä täällä.

Siinä on varmasti syyt omalla kohdallasi mutta muuten väestön elinikä ja terveys kyllä kasvavat datan perusteella. Ikävää jos vanhempasi olivat serkkuja, se on väärin, sinulta ei kysytty.

Elinikä ja terveys on jo pitkän aikaa hoidettu lääkkeillä. Suomalaiset ovat häiritsevän homogeeninen kansa ja sitä et voi kieltää mitenkään.

New level of stupid detected.

Vierailija
84/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypsiöljyä on lisätty mm. vauvan ensipuuroihin, äidinmaidonkorvikkeenkin sisältöainelista on mielestäni aika hurjaa luettavaa (mm. palmuöljyä). Varmaan joskus tehty tutkimuksia imetys vs. korvike ruokavalion vaikutuksesta aikuisen suoliston terveyteen? Voi olla ainakin yksi vaikuttavista tekijöistä mm. antibioottien lisäksi näin äkkiseltään maallikkona ajateltuna..

Tarkoitat että maallikon ei pitäisi ajatella?

Vierailija
85/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireilin tosi epämääräisesti. Niin kuin sappikivikohtauksissa ja aina vatsa löysällä. Sitten aloin laihtumaan kun kaikki ruoka, mitä söin, alkoi sattumaan vatsassa ja aloin syömään vähemmän ja vähemmän. Diagnoosi oli alussa paksunsuolen ärtynyt oireyhtymä. Sappikivet leikattiin, ei auttanu kipuihin vatsassa.

Hämmentävää että tämän perusteella ei tehdä tieteellisiä johtopäätöksiä kansallisella tasolla.

Niinpä. Semmonen huomio vielä, että mulla oli ja edelleenkin suupielet auki. Jos suupielet on usein/ aina auki niin kantsii miettiä onko vastakin kipiänä. Kyllä minua on helpottanut nyt, kun minulla on diagnoosi monien vaiheiden jälkeen. Ruisleipää, valkosipulia, sipulia, maustettua ruokaa, appelsiinejä ja vihreää salaattia en voi syödä ollenkaan. Ei herneitä, pähkinöitä. Jollekin nämä voi sopia, mutta mulla sitten menee koko päivä vessassa ravaten jos yhtäkään näistä syön.

Vierailija
86/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuulin neuvon, että pienen lapsen pitäisi joka päivä antaa nuolaista kengänpohjaa, jotta suoliston normaali bakteerikanta pääsee kehittymään. Ennen lapset möyrivän ties missä paskakasoissa ulkona. Nykyään kaikki on niin steriiliä, ja eihän meidän Asko-Abel-Gabriel saa mihinkään orgaaniseen maa-ainekseen koskea, kun siellä on niitä bakteereja!

Tätä ylihygieenisyydestä syyllistämistä saavat allergisten lasten vanhemmat kuulla jatkuvasti. Jos lapset eivät olisi allergisia, samat ihmiset arvostelisivat kodin siisteyttä (siis epäsiisteyttä).

Allergialääkäri kielsi meiltä liiallisen siivoamisen. Pölyjäkään ei saa imuroida jotta astmaatikko ja moniallerginen siedättyisivät huonepölylle. Isäntä kärsii koska on huonepölyallergikko. Kompromissina makuuhuoneemme on sitten siivottu perusteellisesti. Lapset eivät reagoi mitenkään pölypalloihin nykyään.

Meillä kiellettiin hengittäminen. Vaikeaa oli mutta eivät reagoi enää ilmansaasteisiin mitenkään.

Vierailija
87/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrohn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireilin tosi epämääräisesti. Niin kuin sappikivikohtauksissa ja aina vatsa löysällä. Sitten aloin laihtumaan kun kaikki ruoka, mitä söin, alkoi sattumaan vatsassa ja aloin syömään vähemmän ja vähemmän. Diagnoosi oli alussa paksunsuolen ärtynyt oireyhtymä. Sappikivet leikattiin, ei auttanu kipuihin vatsassa.

Hämmentävää että tämän perusteella ei tehdä tieteellisiä johtopäätöksiä kansallisella tasolla.

Niinpä. Semmonen huomio vielä, että mulla oli ja edelleenkin suupielet auki. Jos suupielet on usein/ aina auki niin kantsii miettiä onko vastakin kipiänä. Kyllä minua on helpottanut nyt, kun minulla on diagnoosi monien vaiheiden jälkeen. Ruisleipää, valkosipulia, sipulia, maustettua ruokaa, appelsiinejä ja vihreää salaattia en voi syödä ollenkaan. Ei herneitä, pähkinöitä. Jollekin nämä voi sopia, mutta mulla sitten menee koko päivä vessassa ravaten jos yhtäkään näistä syön.

Kyllä tällä perusteella menee lääketiede ihan uusiksi.

Vierailija
88/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on lopputulos, kun ikuisuudet naapureiden kanssa naitettu kansa herää nykyaikaan. Pskat geenit + pska ympäristö + pska ravinto = autoimmuumisairauksia siellä täällä.

Siinä on varmasti syyt omalla kohdallasi mutta muuten väestön elinikä ja terveys kyllä kasvavat datan perusteella. Ikävää jos vanhempasi olivat serkkuja, se on väärin, sinulta ei kysytty.

Elinikä ja terveys on jo pitkän aikaa hoidettu lääkkeillä. Suomalaiset ovat häiritsevän homogeeninen kansa ja sitä et voi kieltää mitenkään.

New level of stupid detected.

Häikäisevää argumentointia ja vieläpä englanniksi! Olet varmaankin aika fiksu?

Vierailija
89/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy paljon tutkimusta, kuinka imetys ehkäisee suolistosairauksia. Jostain syystä nykyihmiset ovat vaan jotenkin tyhmiä eivätkä ymmärrä rintamaidon merkitystä.

Vierailija
90/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta hieman sivuava uutinen:

https://yle.fi/uutiset/3-8629617

"Allergiat häviävät Venäjän rajalla – suomalaisten steriili ympäristö huijaa elimistöä hyökkäämään vaarattomia aineita vastaan "

"Imatran ja Svetogorskin kaksoiskaupungissa rajan itäisellä puolella asuvat kärsivät allergioista selvästi vähemmän kuin Suomen puolen asukkaat. Ero johtuu suomalaisten hygieenisestä elinympäristöstä. "

Tai voiko olla että Venäjällä ei tarjota niin paljon karrageeni-lisäainemössöjä. Valio vie sinne lisäaineettomia tuotteita mitä ei Suomeen myydä.

Vierailija
91/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla identtiset kaksoset. Nuoria aikuisia. Toisella colitis . Toisella ei. Samat geenit ja sapuskat

Vierailija
92/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihetta hieman sivuava uutinen:

https://yle.fi/uutiset/3-8629617

"Allergiat häviävät Venäjän rajalla – suomalaisten steriili ympäristö huijaa elimistöä hyökkäämään vaarattomia aineita vastaan "

"Imatran ja Svetogorskin kaksoiskaupungissa rajan itäisellä puolella asuvat kärsivät allergioista selvästi vähemmän kuin Suomen puolen asukkaat. Ero johtuu suomalaisten hygieenisestä elinympäristöstä. "

Tai voiko olla että Venäjällä ei tarjota niin paljon karrageeni-lisäainemössöjä. Valio vie sinne lisäaineettomia tuotteita mitä ei Suomeen myydä.

Ja X-Files teema soimaan.

Vierailija
93/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kuulin neuvon, että pienen lapsen pitäisi joka päivä antaa nuolaista kengänpohjaa, jotta suoliston normaali bakteerikanta pääsee kehittymään. Ennen lapset möyrivän ties missä paskakasoissa ulkona. Nykyään kaikki on niin steriiliä, ja eihän meidän Asko-Abel-Gabriel saa mihinkään orgaaniseen maa-ainekseen koskea, kun siellä on niitä bakteereja!

oon asunut maaseudulla maalaistalossa, oli eläimiä sonnista hevoseen. Joskus haravoin pellolla ja kasvimaalla kyykittiin ja oli hyysikkä naisten ja miesten puoli. Ei oo allergioita. 

Vierailija
94/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla identtiset kaksoset. Nuoria aikuisia. Toisella colitis . Toisella ei. Samat geenit ja sapuskat

Niinpä. silloin kun meidän poika sairastui, niin siinä osastolla oli perhe, pojalla Colitis, isällä ja tyttärellä Chrohn. Olisin sallinut antaa lapselleni silloin( jos olisi ollut samaa tietoa mitä nyt) sitä vierasta ulostetta ja uusia bakteereita sinne suoleen. Josko se olisi silloin auttanut eikä olis tarvittu sitä raskasta leikkausrumbaa käydä läpi. Nämä suolistosairaudet ovat kasvaneet rajusti myös Pohjoismaissa ja Euroopassa. On leviämässä myös muihin maanosiin. Katsokaa Amerikka. Siellä sairastetaan myös. Joku juttu tässä on takana, mutta mikä ? Voitte kyllä arvailla montako kertaa minä olen kaikkia ruokia ja juttuja epäillyt syyksi, että me 2 sairastuttiin ja veljeksistä 2 on terveitä. Samalla ruoalla, hoidolla ja ympäristötekijöillä. Mutta jos näitä asioita vain miettii aamusta iltaan, niin jo stressikin sairastuttaa ties mihin. Onko se sitten aina " lottovoitto" kuka mihinkin sairastuu. Mutta kun suoli on sairas niin kyllä koko ihminen on sairas, niin tärkeä meidän suolistomme on.

Vierailija
95/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinnosta se syy varmasti lyötyy. Kaikessa lukee nykyään, että vähemmän sokeria, mutta silti makeutta on enemmän kuin alkuperäisessä tuotteessa ja maku on todella teollinen. Rasva on viety esimerkiksi kermoista ja paksuutta tehdään keinotekoisesti.

Koitin löytää kaupasta syömäkelpoista rahkaa, mutta en onnistunut löytämään. Ainoa keino oli ostaa itse kerma, rahka ja marjat ja tehdä itse. 

Vierailija
96/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nuoli paremmat kengänpohjat.

Vierailija
97/331 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viljat, liha, kovetetut rasvat, sokeri ja ylipäätänsä teollinen eines mössö. liika hygienia ja huono suolistobakteerikanta.

näitä sairauksia ei esiinny juurikaan Intiassa, Afrikassa ja muissa köyhissä maissa. siellä syödään eri tavalla, eri lainen hygienia taso ja kasvisruokaa syödään enemmän. viljat ja maito eivät kuulu jokaiseen päivään. 

Köyhissä maissa monien ihmisten pääasiallinen ravinto on riisi. Hyvässä lykyssä jotain kasviksia sen lisäksi, mutta riisillä se vatsa etupäässä ainakin yritetään täyttää oli sitten aamu tai ilta. Ei köyhillä ole juuri muuhun varaa, aina ei edes siihen riisiin.

Vierailija
98/331 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravinnosta se syy varmasti lyötyy. Kaikessa lukee nykyään, että vähemmän sokeria, mutta silti makeutta on enemmän kuin alkuperäisessä tuotteessa ja maku on todella teollinen. Rasva on viety esimerkiksi kermoista ja paksuutta tehdään keinotekoisesti.

Koitin löytää kaupasta syömäkelpoista rahkaa, mutta en onnistunut löytämään. Ainoa keino oli ostaa itse kerma, rahka ja marjat ja tehdä itse. 

Ei se ole syy. Etsi oikeaa tietoa ravinnosta.

Vierailija
99/331 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on lehmänmaito joka ei ole ihmiselle tarkoitettu ja tuhoaa meidät kaikki pikkuhiljaa

Maidon juonti on tasaisesti laskenut vuosikymmenien ajan. Vielä 60-luvulla lapset joivat maitoa kolminkertaisesti nykypäivään nähden eli selityksesi on vailla mitään tilastollista katetta. 

Vierailija
100/331 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on lehmänmaito joka ei ole ihmiselle tarkoitettu ja tuhoaa meidät kaikki pikkuhiljaa

Maidon juonti on tasaisesti laskenut vuosikymmenien ajan. Vielä 60-luvulla lapset joivat maitoa kolminkertaisesti nykypäivään nähden eli selityksesi on vailla mitään tilastollista katetta. 

Ei tietenkään ole. Rasvis trollaa palstaa vähähiilaristen nettigurujen opeilla. Siellä on aika sekopäistä sakkia, new age magneettikenttää ja salaliittoteoriaa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme