Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten tulehdukselliset suolistosairaudet lisääntyvät räjähdysmäisesti - syytä ei tiedetä

Vierailija
21.02.2018 |

Kyllä tiedetään, ylihygieeninen ruoka ja kaikki lisäaineet mitä lapset saavat roskaruoan joukossa. Olen tehnyt iltatyötä kaupan kassalla ja nähnyt millaista moskaa mammat ruokakoriinsa pistävät.

http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201802212200761452_we.shtml

Kommentit (331)

Vierailija
321/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei terveelliset "ruuan"jatkeet. Ei ihmisen syötävää. 

Perusruokaa, liha, kala, kana lisukkeineen, kotiruokaa, kiitos. 

Vierailija
322/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet saa poikasina tärkeät suolistobakteerit vanhemmiltaan, kun emo saattaa jopa pureskella ruuat ja sylkeä poikasille.

Suomessa ei kariesbakteerin välttämisen vuoksi saa laittaa edes omaa lusikkaa lapsen suuhun.

Itsekään en koskaan edes juo samasta pullosta lasten kanssa. Olen miettinyt jääkö kariesbakteerin pelossa lapsilta jotain olennaista saamatta.. 

Ulkomailla missä ei olla läheskään niin tarkkoja, ei ole suolistosairauksiakaan samassa laajuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
324/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antibiootit. 80-luvulla syntyneet on ensimmäinen sukupolvi jolloin joka toista kuumetta ja korvan hieromista lapsilla hoidettiin antibiootilla. 80- luvulla syntyneet on myös eka ikäryhmä jolla vaikeat lapsuuden ja nuorten aikuisten suolistosairaudet lähtivät reippaaseen nousuun.

Ei ole antibiootit.

itse söin vuosia lapsina antibioottia vahvaa estolääkityksenä. Olen nainen 48 v. Suolisto terve, tulehdusarvo 1. Kun se joillain on jopa tuhansia.

Vierailija
325/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antibiootit. 80-luvulla syntyneet on ensimmäinen sukupolvi jolloin joka toista kuumetta ja korvan hieromista lapsilla hoidettiin antibiootilla. 80- luvulla syntyneet on myös eka ikäryhmä jolla vaikeat lapsuuden ja nuorten aikuisten suolistosairaudet lähtivät reippaaseen nousuun.

Ei ole antibiootit.

itse söin vuosia lapsina antibioottia vahvaa estolääkityksenä. Olen nainen 48 v. Suolisto terve, tulehdusarvo 1. Kun se joillain on jopa tuhansia.

Siis lapsena. Oli estolääkitys vuosia. Siis vuosia!

Vierailija
326/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se syy tiedetään ja se on kasvisten sekä hiilihydraattien syönti. IBS esim. parantuu tai menee remissioon eläinpohjaisella ruokavaliolla.

Aivan totta! Tuo ylenmääräinen kasvisten ja vihannesten ja hedelmien syöminen on pahaksi. Rasvaa ei huolita voista. Nämä nykyiset pyramidit ovat sairastuttavia.

- - -

>>Aivan totta! Tuo ylenmääräinen kasvisten ja vihannesten ja hedelmien syöminen on pahaksi<<

Asia on juuri noin.

Ei ne yliopistoja käyneet ja mikroskooppiensa kierot silmät saaneet "tutkijat" oikeasti mistään mitään tiedä.  Vauva.fi:stä tai Esson baarista ne parhaat asiantuntijat löytyy!!!!!

Vierailija
327/331 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka !!!

Muuta syytä ei ole.

Soija, härkis, vegehömpötys, puoliraaka ruoka, ravintovaje. 

Ihminen on sekasyöjä.

Jep

Vierailija
328/331 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole antibiootit.

Siis lapsena. Oli estolääkitys vuosia. Siis vuosia!

entäs bakteeristo, joka se terveyden tuoja määrittää useita toimintoja kehossa 

Vierailija
329/331 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntynyt kasvisten käyttö syypää. Myös Aatulla oli pahoja vaikeuksia suolistossa ja hän ei syönyt lihaa.

Vierailija
330/331 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteilla saadaan keinotekoinen immuunireaktio. Tuloksena on myös immuunireaktioita väärille asiolle. Diabetestä, allergiaa yms.

Toisena ovat laajakirjoiset antibiootit. Tuhoavat suolistoa.

Kolmantena yksipuoleinen ihmisille sopimaton ravinto, paljon sokeria, kasvirasvaa, vehnäjauhoa, lisäaineita yms.

Neljäntenä yleinen medikalisaatio.

Viidentenä erilaiset haitta-aineet ja tupakointi. Mm. Homeessa asuvat allergisoituvat jne.

Kuudentena kasvien ja eläinten jalostus. Jalostettu tehotuotantolajisto geenistö ei ole samaa kuin ennen. Lannoitetaan, rehu on uutta yms.

Seitsämäntenä ihmisten geenien muuttuminen ja huonontuminen jostain syystä. Esim. nepsyjen määrä kasvaa jne.

Näistä voi valita kukin mieleiset vaihtoehdot :)

Vierailija
331/331 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen miettinyt mitä se aiheuttaa että länsimaiset syö konetiskiainetta. Siirryin jauhomaiseen kun tiskissä oli kosteana aina paksu lima päällä. Edelleenkin huudon lapsen käyttämät mukit hanan alla.

Mietin samaa.

Onko tätä tutkittu?

Onko eko ohjelma huonoin?

Olen siirtynyt käsipesemään lapsen aterimet. Omaa samaa kahvikuppia vain huljuttelen välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi