Lasten tulehdukselliset suolistosairaudet lisääntyvät räjähdysmäisesti - syytä ei tiedetä
Kyllä tiedetään, ylihygieeninen ruoka ja kaikki lisäaineet mitä lapset saavat roskaruoan joukossa. Olen tehnyt iltatyötä kaupan kassalla ja nähnyt millaista moskaa mammat ruokakoriinsa pistävät.
http://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201802212200761452_we.shtml
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se syy tiedetään ja se on kasvisten sekä hiilihydraattien syönti. IBS esim. parantuu tai menee remissioon eläinpohjaisella ruokavaliolla.
Aivan totta! Tuo ylenmääräinen kasvisten ja vihannesten ja hedelmien syöminen on pahaksi. Rasvaa ei huolita voista. Nämä nykyiset pyramidit ovat sairastuttavia.
Päinvastoin. Nykyään syödään liian vähän kasviksia ja tulos näkyy puutteellisina suolistobakteereina. Jos et saa kuitua, se on myös myrkkyä suolistollesi.
No ne roskaruuat voi jättää kokonaan pois. Kyllä liha ja kala ja kanakin on tärkeitä suolistolle. Jos tämä kasvisvillitys on muotiasia, niin sen seuraukset näkyy huonokuntoisissa nuorissa muutaman vuoden kuluttua. Kasvisuojeluaineita ja kasvuvaikkojen huonoutta ei oteta riittävästi huomiaan.
Vierailija kirjoitti:
Koirat sänkyyn ja pöytäkaveriksi..nuollaan naamat ja peräpää on siinä kun koira puhistaa sen kielellään, ootteko aatellu ollenkaan. Niissä facen videoissa koirat on vauvan naamassa ja ite nuollaan niiden naamaa siis koirien. Yhtään ei hälytyskellot soi ihmisillä. Lähtekää kävelylle niin se koira nuuskii kaikki paskaläjät ja kusipaikat. Ja sitten se on ylin ystävä sängyssä. Jalkakäytävien reunat paskaläjiä täynnä ja lapset koulumatkalla istuksii ja pyörii lumihangessa ei ne näe niitä lumen alta. En oo koiravihanen mutta ällöttää tuo asia
Päinvastoin. Tuo on itse asiassa hyväksi. Myös kädet mullassa maaperässä pyöriminen. Tutkittua tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Lihan ja kalan puute
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei suostu syömään terveellisesti niin miten hänet voi pakottaa? Tarjolla on aina kasviksia eri muodossa. Ei suostu.
No, sitten ei tipu jälkiruokaakaan. Vai?
Mitä ihmeen jälkiruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Ruoka !!!
Muuta syytä ei ole.
Soija, härkis, vegehömpötys, puoliraaka ruoka, ravintovaje.
Ihminen on sekasyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat sänkyyn ja pöytäkaveriksi..nuollaan naamat ja peräpää on siinä kun koira puhistaa sen kielellään, ootteko aatellu ollenkaan. Niissä facen videoissa koirat on vauvan naamassa ja ite nuollaan niiden naamaa siis koirien. Yhtään ei hälytyskellot soi ihmisillä. Lähtekää kävelylle niin se koira nuuskii kaikki paskaläjät ja kusipaikat. Ja sitten se on ylin ystävä sängyssä. Jalkakäytävien reunat paskaläjiä täynnä ja lapset koulumatkalla istuksii ja pyörii lumihangessa ei ne näe niitä lumen alta. En oo koiravihanen mutta ällöttää tuo asia
Päinvastoin. Tuo on itse asiassa hyväksi. Myös kädet mullassa maaperässä pyöriminen. Tutkittua tietoa.
Kädet mullassa ymmärrän mutta hyi hel.... että koira nuolisi naamaa ja nukkuisi mun sängyssä. Pelkkä ajatuskin oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Syynä on ruokavalio eikä mikään muu. Kauheaa skeidaa tungetaan kitusiin eikä tehdä edes itse ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka !!!
Muuta syytä ei ole.
Soija, härkis, vegehömpötys, puoliraaka ruoka, ravintovaje.
Ihminen on sekasyöjä.
Vegaanius ei ole vielä niin yleistynyt kuin sairaudet. Ei voi olla selitys. Lisäaineet, hormonit, mikromuovit, saasteet, herkut ja mättö, joku näistä se on tai kaikki yhdessä. Plus stressi. ne aivojututhan on myös yleistyneet, samaa kudosta ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi ei suostu syömään terveellisesti niin miten hänet voi pakottaa? Tarjolla on aina kasviksia eri muodossa. Ei suostu.
Eli nykypäivänä lapset määrää.
Tietäsittepä vaan mitä lisäaine- ja E-Koodi moskaa isot julkishallinnon tuottajat työntää päiväkoti- , koulu ja vanhusruokiin. Lähes kaikki ruoka tehdään globaalien jättifirmojen tekemistä kastike, ja keittopohja aineksista ja kylmävalmistesuurusteista joissa käytetään jotain hyper pitkälle prosessoituja maissi- tms tärkkelyksiä. Jopa perunasoseeseen käytetään jotain kasvirasvakermaa mikä on todella pitkälle prosessoitua, kovetettua öljyjohdannaista tms. Ja hirveän makuista.
Kukaan ei ole tutkinut miten nämä vaikuttavat ihmisen elimistöön vuosikausia käytettynä.
Itse en voi syödä näitä ollenkaan ilman että saan tunnun sisällä jotain tuntemuksia alavatsaan ja ilmavaivoja. Joskus vatsa on ihan sekaisin. Itse tehdystä ruoasta tai oikeissa ravintoloissa (missä ruoka tehdään itsepaikan päällä ja kaztike suurustetaan vehnäjauhoilla) oireita ei tule.
En yhtään ihnettele että nuoriso on nykyään todella sairasta, allergioita, nepsy ym ym oireita todella paljon.
Vaatikaa puhdasta ruokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se syy tiedetään ja se on kasvisten sekä hiilihydraattien syönti. IBS esim. parantuu tai menee remissioon eläinpohjaisella ruokavaliolla.
Aivan totta! Tuo ylenmääräinen kasvisten ja vihannesten ja hedelmien syöminen on pahaksi. Rasvaa ei huolita voista. Nämä nykyiset pyramidit ovat sairastuttavia.
Päinvastoin. Nykyään syödään liian vähän kasviksia ja tulos näkyy puutteellisina suolistobakteereina. Jos et saa kuitua, se on myös myrkkyä suolistollesi.
No ne roskaruuat voi jättää kokonaan pois. Kyllä liha ja kala ja kanakin on tärkeitä suolistolle. Jos tämä kasvisvillitys on muotiasia, niin sen seuraukset näkyy huonokuntoisissa nuorissa muutaman vuoden kuluttua. Kasvisuojeluaineita
Ei ne suolistolle ja sen hyvinvoinnille millään tavalla ole tärkeitä. Proteiinin riittävä saanti on elimistölle muuten toki tärkeää, mutta liiallisena sekin on pahasta. Paras ruokavalio on kohtuullinen ja monipuolinen.
Suomessa lähes kaikilla on joku tauti. Herättää ihmetystä kun juttelen italialaisten ystävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädet mullassa ymmärrän mutta hyi hel.... että koira nuolisi naamaa ja nukkuisi mun sängyssä. Pelkkä ajatuskin oksettaa.
Hei sullakjin on peräpää ja nukut sen kanssa. Ehkä joku toinenkin. Suussasi on vaikka mitä bakteereja ja jaat niitä lastesi ja puolisosi kesken.
Maaseudulla lapset ovat terveempiä kuin kaupungissa. Johtuu ravinnosta ja siitä että ollaan enemmän ulkona, useammalla on lemmikkejä eikä välttämättä ole sitä ylihygienistä kotia, vaan altistutaan bakteereille ja saadaan raitista ilmaa ehkäpä vanhemmat laittaa enemmän itse ruokaa eikä vedetä joka päivä valmisruokia joissa on hirveä määrä E koodeja.
Kenenkään suili ei ketä liikaakasvisruokaa.
Syödään kuin syötiin 70 -80 luvulla, sen ajan ruokaympyrä on se paras.
Katsokaa koulu ja päiväkotiruokalistojen tuoteselosteita. Hirvee määrä maissitärkkelystä ja kaikkea mitä tuskin edes ymmärretään, E koodeja ja happamuuden estoaineita, paakkuuntumisenestoaineita jne...
Miksi ei käytetä lihaa/kala/kasviksia, jauhoja, mausteita sellaisenaan, suolaa tai sokeria, rasva olisi joko voita tai öljyä, ei mitään teollisesti pitkälle prosessoituja lähes kemiallisia valmisteita.
Nyky ymmärryksen mukaan rasvattomat maitotuotteet eivät ole hyväksi suolistolle. Eikä kouluikäisille maidon juonti ylipäätään. Ei ainakaan se rasvaton.
Mikään muu eläin ei juo aikuisena maitoa kuin ihminen !!!!!
Saa ihmetellä, vaikka asian pitäisi olla selvä. Prosessoitua ruokaa ostetaan, niin onko ihme. Sama syy saattaa olla nepsy-lapsien lisääntyminen, miten muuten sitä voi selittää. Kaikki syövät ovat lisääntyneet ja sitäkin ihmetellään. Kaiken takan on elitarviketeollisuus, joka saadakseen tuotettua halvemmalla ja heikompi laatuisesta raaka-aineista lisäämällä kemikaaleja joka ainoaan ruokaan. Ostamalla vain perus raaka-aineita tai viljelevältä itse voi saada puhtaampaa ruokaa. Raakaineidenkaan puhtaudesta ei voi mennä takuuseen, sillä yhä käytetään kaikenlaisia myrkytyksiä suuremman sadon saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tietäsittepä vaan mitä lisäaine- ja E-Koodi moskaa isot julkishallinnon tuottajat työntää päiväkoti- , koulu ja vanhusruokiin. Lähes kaikki ruoka tehdään globaalien jättifirmojen tekemistä kastike, ja keittopohja aineksista ja kylmävalmistesuurusteista joissa käytetään jotain hyper pitkälle prosessoituja maissi- tms tärkkelyksiä. Jopa perunasoseeseen käytetään jotain kasvirasvakermaa mikä on todella pitkälle prosessoitua, kovetettua öljyjohdannaista tms. Ja hirveän makuista.
Kukaan ei ole tutkinut miten nämä vaikuttavat ihmisen elimistöön vuosikausia käytettynä.
Itse en voi syödä näitä ollenkaan ilman että saan tunnun sisällä jotain tuntemuksia alavatsaan ja ilmavaivoja. Joskus vatsa on ihan sekaisin. Itse tehdystä ruoasta tai oikeissa ravintoloissa (missä ruoka tehdään itsepaikan päällä ja kaztike suurustetaan vehnäjauhoilla) oireita ei tule.
En yhtään ihnettele että nuoriso on nykyään todella
Valitettavasti uusien ravintosuositusten myötä laitosruokailun taso laskee entisestään. Laitoskeittiöissä ei osata tehdä kasvisruokaa, se tiedetään jo nyt.
No, sitten ei tipu jälkiruokaakaan. Vai?