Odottavat body-pumppaajat...
Mietiskelin tässä, kuinka pitkälle body-pumpissa uskaltaa käydä masun kanssa?
Olo on tosi hyvä ennen ja jälkeen ... vielä. Tunnin lopussa tehdään vatsalihasliikkeitä jonkin aikaa, mitä olette tehneet niiden aikana? Kevyesti mukana vai ihanjotain muuta?
Pitäisikö painoja vähentää entiseen nähden?
Kertokaa kokemuksianne :)
Kommentit (3)
Eli mulle laji kävi tosi hyvin. Vatsoja taisin tehdä loppuun asti mukana mutta tietysti aika pienellä liikeradalla lopuksi.
Askelkyykyt jouduin jättämään ensimmäisenä pois mutta tein silloin samassa tahdissa peruskyykkyjä leveässä haarassa niin en herättänyt liikaa huomiota. Musta oli itsestä kypsää kun moni katsoi pitkään isoa vatsaa, joten koitin sulautua yhteiseen rytmiin, vaikka olisin vaihtanut liikettä.
Kiva kuulla, että muitakin löytyy... Laji vaan tuntuu hyvältä odottajalle, vaikka välillä kaipaisikin lisää sykettä ja revittelyä ihan tavallisessa aerobicissa... Syke pysyy ainakin itselläni sopivissa mitoissa ja kaikki lihasryhmät käydään läpi. Ja sitä seuraa hyvä mieli, kun tunti on ohitse. Sulkapallot ja muut lennokkaammat harrastukset täytyy kai jättää sitten elokuulle, kun masukaveri on pullahtanut maailmaan. Itselläni on viikkoja 25+4, vielä oon pystynyt tekemään kaikki liikkeet. Venyttelyissä on tuntunut ikävältä, jonkilaisia supistuksia ilmeisesti, en tiedä. Olen ajatellut, että johtuu niistä vatsalihasliikkeistä, vaikka kevyesti oon ne ottanutkin. Toivottavasti itsdekin pystyn käymään ainakin toukokuun loppuun :)
Itse olen käynyt pumpissa siten, että olen tehnyt hieman pienemmillä painoilla, mutta muuten ihan normaalisti. Ja hyvältä on tuntunut tunnin jälkeenkin. Vatsalihasliikkeet teen edelleen, mutta en kyllä ihan tosissani enkä ajatuksella. Kohta alkaa varmaan masun koko olla esteenä vatsalihasharjoituksiin. Ehkäpä teen sillä aikaa sitten lantion nostoja tai vain venyttelen... aika näyttää ; )
T: Tigger + masukaveri 22+5