Mikä helvetin pakko tupakkaa on aina polttaa juuri sisäänkäyntien edessä!
Voisi olla sen verran huomaavaisuutta että jättäytyisi vaikka edes 10m päähän polttamaan sen syöpäkääryleensä, mutta ei, pakko päästä siihen 3m päähän kaupan/linja-autoaseman tms ulko-ovesta sauhuttelemaan niin että muut sitten joutuvat pidättelemään hengitystään.
Mä kun en suoraa kehtaa mennä sanomaan, niin aina yskin todella äänekkäästi jos joku sauhuttelee kulkuväylien läheisyydessä. Siirtyisivät helvetti soikoon kauemmas, ei kuulu olla muiden tehtävä vältellä heidän myrkkyjään.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tönii kärryillä kaupanjonossa, käännyn ja sanon, älä työnnä niillä kärryillä - odota vuoroasi. Ja se on siinä, ei sen kummempaa. Oven edessä tupakoiville sanon myös, mene muualle polttamaan. Aina on tehonnut. Mikä tässä on vaikeaa?
Oletko kaksimetrinen ladonovi??
En ole kaksimetrinen ladonovi, vaan pienikokoinen naisihminen. Tarpeeksi tuima katse ja auktoriteettia äänessä, se riittää. Otan asenteen, ettei muu tule kysymykseen, kuin noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta alkaa se märinä koiran paskoista jotka sentään maantuu sinne tien pientareelle. Ja niistä valittajat nakkaavat roskansa ja tumppinsa surutta luontoon 👍
No en minäkään niitä paskoja siellä ilokseni katsele, vaikka koiranomistaja olenkin, siksi kerään koirani jätökset. Sitä paitsi jos ajattelet, ettei niitä kannata kerätä, koska jotkut roskaavat, niin ihan yhtä lailla roskaajat voivat ajatella, että heidän toimintansa on ok, koska maa on täynnä koiranpaskaa. Siinä on sitten kierrettä kerrakseen. On turha valittaa toisten toiminnasta, jos ei itse omalla toiminnallaan ota muita huomioon.
Suurempi ongelma on koirien virtsat. Ne kun virtsaa lumipenkkoihin ja kun kevät tulee niin lumien sulatessa nekin muuttuvat taas nestemmäiseksi ja valuvat jalkakäytäville jossa me taas iloissamme kävelemme emmekä huomaa asiaa. Tää on näkymätön uhka toisinkuin jätökset.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tönii kärryillä kaupanjonossa, käännyn ja sanon, älä työnnä niillä kärryillä - odota vuoroasi. Ja se on siinä, ei sen kummempaa. Oven edessä tupakoiville sanon myös, mene muualle polttamaan. Aina on tehonnut. Mikä tässä on vaikeaa?
Olen se, joka kertoi tuosta tönimisestä, ja mietin kotimatkalla, että olisinpa napannut kärryistä kiinni ja tuupannut takaisin. En tehnyt mitään koska hämmennyin niin kovasti tuosta tilanteesta. Minua on kyllä tökitty ostoskärryllä ennenkin, mutta kukaan ei ole ikinä seurannut kärryineen sitkeästi perässä ja työntänyt minua metrikaupalla eteenpäin. Minusta on kyllä niin itsestäänselvyys, että aikuiset ihmiset eivät töni jonossa, että tuntuisi typerältä sanoa asiasta. Jos ihminen on noin idiootti niin tuskin asiallinen sanominen sellaisen tyypin käytöstä muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta alkaa se märinä koiran paskoista jotka sentään maantuu sinne tien pientareelle. Ja niistä valittajat nakkaavat roskansa ja tumppinsa surutta luontoon 👍
Niinkö sä todella kuvittelet?
Ääliö.
On meitäkin, jotka eivät polta eivätkä roskaa ja joilla ei ole koiria tai minkään valtakunnan lemmikkejä tärvelemässä luontoa. Mieti sitä.
Sun äidillä on tekoastma, jos käyttää itse voimakkaita hajuvesiä, mutta ei siedä tuulahdusta tupakanhajua. Huh huh enpä ole ennen moista kuullutkaan. Että ihan itse käyttää hajuvesiä? Minä en voi edes käyttää yleisiä busseja, kun jos joku on lätrännyt pullollisen hajusteita, niin se on sairaalareissu. Tämä piti kokea kahdesti ennen kuin uskoin todeksi.
Itse olen tupakoijana jo pitkään ihmetellyt, että miksi tuhkakupit ja tupakkapaikat sijoitetaan yleensä pääovien eteen.
Tuhkakupin sijainti sanelee kuitenkin aika paljon sitä missä tupakoidaan...
Aika paljon vaadittu.
Miksi tupakoitsija olisi kiinnostunut muista, kun ei pittaa itsestäänkään, vaan imuttelee syöpäkääryleitä kitusiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tupakoijana jo pitkään ihmetellyt, että miksi tuhkakupit ja tupakkapaikat sijoitetaan yleensä pääovien eteen.
Tuhkakupin sijainti sanelee kuitenkin aika paljon sitä missä tupakoidaan...
Jos tuhkakuppi olisi 10m päässä ovesta, niin tupakoiva roskaväki heittelisi tumpit maahan oven eteen.
Paikallisen kaupan edessä tuhkakuppi on oven vieressä ja toinen siellä 10m päässä, mutta harvoin siinä kauemmalla on ketään röyhyttelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi läskit aina syö big Macin sisällä donaldsissa eikä esim autossa tai vessassa? Hirveetä kattoo ja meinaa yrjö tulla! Tosi itsekästä väkee noi pullerot!
Samaa tupakoivaa roskaväkeä
Sun äidillä on tekoastma, jos käyttää itse voimakkaita hajuvesiä, mutta ei siedä tuulahdusta tupakanhajua. Huh huh enpä ole ennen moista kuullutkaan. Että ihan itse käyttää hajuvesiä? Minä en voi edes käyttää yleisiä busseja, kun jos joku on lätrännyt pullollisen hajusteita, niin se on sairaalareissu. Tämä piti kokea kahdesti ennen kuin uskoin todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään niitä paskoja siellä ilokseni katsele, vaikka koiranomistaja olenkin, siksi kerään koirani jätökset. Sitä paitsi jos ajattelet, ettei niitä kannata kerätä, koska jotkut roskaavat, niin ihan yhtä lailla roskaajat voivat ajatella, että heidän toimintansa on ok, koska maa on täynnä koiranpaskaa. Siinä on sitten kierrettä kerrakseen. On turha valittaa toisten toiminnasta, jos ei itse omalla toiminnallaan ota muita huomioon.
Suurempi ongelma on koirien virtsat. Ne kun virtsaa lumipenkkoihin ja kun kevät tulee niin lumien sulatessa nekin muuttuvat taas nestemmäiseksi ja valuvat jalkakäytäville jossa me taas iloissamme kävelemme emmekä huomaa asiaa. Tää on näkymätön uhka toisinkuin jätökset.
Eiköhän ne ole kännisten ukkojen kuset, mitkä siellä jalkakäytävällä valuu eikä koirien.
Tupakoitsijat ovat itsekkäitä ja keskimääräistä tyhmempiä. Siitä se johtuu. Yskin kuin Ap jos joudun kävelemään esim kauppaan ja oven vieressä joku itsekäs älykääpiö Sausu-Santtu sauhuttelee.
Tuskin nämä kärryillä tönijät tapojansa muuttaa, totta, mutta minua ei ainakaan hoputeta työntötekniikalla, vaan sanon ja heti. Eipä jää sitten kotimatkalla itseä kaivelemaan, eikä tarvitse taivastella ja mietiskellä sen enempää tönijän älykkyyttä ja oppimista.
Usein ne tuhkakupit on jostain syystä pääkulkuväylillä/ pääsisäänkäynnin luona. Itse poltan ja ihmetellyt monesti miksei ne tuhkakupit voi olla vähän kauempana. Ei mihinkään 100m päähän, sitten ei tulisi sinne mentyä. Sitten jos on järkevästi laitettu, niin ei ole talvikunnossapitoa... Kävelyteiden varrella ei täällä oikein ole tuhkakuppeja, niin sitten saa kantaa kilometritolkulla sitä tumppia. Eihän se paina kyllä mitään, etten ole sitä ongelmaksi kokenut. Tosin on sähkösavuke aina mukana, niin ei tule ainakaan sitä roskaa, että sinänsä ei väliä. Omassa taloyhtiössä poltan yleensä kauempana tuhkakupista (10-20m) roskiksen luona. Tuhkakuppi on tyhmästä suoraan parvekkeiden alla ja sisäänkäynnin vieressä -> varmasti kiva lähikämpissä asujille..
Mun äidillä on astma, mutta ei ole mitään ongelmaa hajuvesien kanssa, käyttää niitä itsekin. Ainoastaan tupakka saa aikaan pahan astmakohtauksen.