Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen hankkiutuu raskaaksi mieheltä salaa?

Vierailija
21.02.2018 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005575061.html

Olen järkyttynyt, että tällaisia naisia on! En voi uskoa. Ketään ei saisi pakottaa vanhemmaksi vastoin tahtoaan, vanhemmuus on koko elämän mullistava asia eikä mikään pikkujuttu. Lisäksi mies joutuu maksamaan todennäköisesti elareita. Mies voi menettää täysin kykynsä luottaa naisiin ja lapsi jää myös tällöin usein etäiseksi isästään.

Luottamus on kaiken a ja o. Jos sanoo syövänsä pillereitä niin niitä ei todellakaan voi silloin jättää salaa pois. Itse kerron aina miehelle. jos olen unohtanut yhdenkin pillerin, jotta hän tietää ottavansa silloin tietoisen riskin. Jos joskus haluan lopettaa pillerit, kerron siitä välittömästi. On äärimmäisen epätodennäköistä - lähes mahdotonta tulla raskaaksi, jos pillerit syö ajallaan. Suurin osa näistä tapauksista on myös huijannut miehen isäksi, tiedän parikin tapausta, joilla muka "pillerit petti" vaikka nainen toivoi raskautta ja oli tahalleen jättänyt syömättä..

Nainen on silti valmis rikkomaan ja pilaamaan muiden elämän täysin omien itsekkäiden halujen vuoksi. Tunnetteko te tällaisia naisia?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tunne. Onneksi. Ovat varmaan pientä vähemmistöä.

Kannattaa ottaa huomioon, että on olemassa myös valehtelevia miehiä. Esim. entinen miesystäväni kertoi lapsensa äidin valehdelleen ehkäisystä, vaikka myöhemmin selvisi miehen kyllä tienneen naisen olevan ilman pillereitä. Halusi siis itse lapsen, mutta tuli ilmeisesti katumapäälle myöhemmin ja syytti sitten naista valehtelusta pelastaakseen oman maineensa. Olen kuullut monista vastaavista tapauksista.

Vierailija
2/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli keskustelu siitä kun nainen raiskaa miehen.

Sellainen nainen joka haluaa tulla jätetyksi.

Noh, pienellä kikkailulla saa verotettavat tulot aika lähelle nollaa jolloin elaritkaan eivät ole ongelma. Lapsi äidille tai adoptioon/huostaanotettavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen. Alhaista ja sellainen nainen ei saa koskaan kunnioitusta. Mistään. Mutta täytyy myöntää että on se kummanki petiin menevän velvollisuus pitää huoli ehkäisystä vaikka kuinka miehetki sanoo että ilman kumia parempaa. Ihan hemmetin sama-ei ne kuitenkaan sitten sitä 18 v helvettiä halunneetkaan eikä paljon paina yks pano jonka on suorittanut kaksikymppisenä. Tuloksena hirveet elatusavut ja ei niin läheinen suhde ei toivottuun lapseen. Sellainen nainen on etova"biologisen kellon tikitys ja haluan sun silmät lapselleni" yök ja oksennus

Vierailija
4/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä toisenlaiset äidit -sarjassahan oli juuri jo 4 lapsen äiti, jolla pillerit petti. Tuskin huijasi kun oli yrittänyt saada sterilisaation, mutta ei ollut myönnetty kun alle 30-vuotias.

Lisäksi työkaverini oli juuri käynyt hakemassa uuden kapselin, joka ei sitten ollut lähtenyt toimimaan. No hänen miehensä oli enemmän innoissaan vauvasta alkuun kun nainen.

Joten en nyt menisi heti syyttelemään että olisi tahallista. Hyvä se on muistaa että mikään ehkäisy ei ole 100% ja jos oikeasti tilanne on se että lapsen tulo olisi maailmanloppu niin kannattaa käyttää tuplaehkäisyä. Vaikka nainen ei lasta haluaisi alunperin voi mieli siinä vaiheessa muuttua kun lapsi jo kasvaa hänen sisällään, hormonit vaikuttavat. Abortti ei siis välttämättä tule kysymykseen vaikka vahinko olisi molemminpuolista.

Mutta vastaus kysymykseen en kyllä ymmärrä. Varsinkin parisuhteessa hirmuinen riski menettää miehensä tai ainakin onnellinen elämä hänen kanssaan jos alkaa sooloilemaan.

Vierailija
5/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en tunne. Onneksi. Ovat varmaan pientä vähemmistöä.

Kannattaa ottaa huomioon, että on olemassa myös valehtelevia miehiä. Esim. entinen miesystäväni kertoi lapsensa äidin valehdelleen ehkäisystä, vaikka myöhemmin selvisi miehen kyllä tienneen naisen olevan ilman pillereitä. Halusi siis itse lapsen, mutta tuli ilmeisesti katumapäälle myöhemmin ja syytti sitten naista valehtelusta pelastaakseen oman maineensa. Olen kuullut monista vastaavista tapauksista.

Jep tai sitten ei haluta lasta, mutta halutaan panna paljaalla ja jotenkin kuvitellaan ettei se raskaudu tai tekee sitten abortin.. Sitten ollaan niin järkyttyneitä ja huijattuja kun nainen tulee raskaaksi ja pitää lapsen.

Vierailija
6/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa itse tätä ymmärrä. Jos ollaan jotain sovittu, niin siitä pidetään kiinni. Olen kertonut syöväni pillereitä ja jos en enää haluaisi syödä kerron siitäkin. Kaverini teki näin, koska halusi lapsen yksin. Kerrasta tärppäsi. Moraalitonta toimintaa mielestäni, mutta eipä aio vaatia mieheltä mitään tai hänelle edes kertoa. Onhan tuossa tautiriski olemassa myös. Tosin olen myös sitä mieltä, että mies saa syyttää ihan itseään siinä kohtaa, jos menee painamaan tuntematonta ilman kumia. 

Vierailija
7/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, pienellä kikkailulla saa verotettavat tulot aika lähelle nollaa jolloin elaritkaan eivät ole ongelma. Lapsi äidille tai adoptioon/huostaanotettavaksi

Miksi lapsi otettaisiin huostaan jos oma äiti on hänet halunnut ja ihan ok?

Vierailija
8/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsi menee äidille tai otetaan huostaan ettei tästä ole ongelmaa isälle joka ei lasta halunnut.

Vierailija
9/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole ylpeä teostani mutta sen jälkeen meille on tullut yhteistuumissa vielä kolme lasta lisää. Ei se mun miehelle loppujen lopuksi niin iso juttu ollut, joutui tosin silloin jättämään silloisen sivusuhteensa mutta loppu hyvin kaikki hyvin 😁 Ei elämän pidä olla liian vakavaa. Ja miehen puolelta on ollut kaikenlaista luottamusongelmaa, minä olen ollut vain tässä yhdessä asiassa epäluotettava...

Vierailija
10/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole ylpeä teostani mutta sen jälkeen meille on tullut yhteistuumissa vielä kolme lasta lisää. Ei se mun miehelle loppujen lopuksi niin iso juttu ollut, joutui tosin silloin jättämään silloisen sivusuhteensa mutta loppu hyvin kaikki hyvin 😁 Ei elämän pidä olla liian vakavaa. Ja miehen puolelta on ollut kaikenlaista luottamusongelmaa, minä olen ollut vain tässä yhdessä asiassa epäluotettava...

En nyt oikein tiedä kuinka hyvin lause "ei elämän pidä olla liian vakavaa", sopii keskusteluun lasten hankinnasta.

Vierailija
11/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsi menee äidille tai otetaan huostaan ettei tästä ole ongelmaa isälle joka ei lasta halunnut.

No sehän se on tärkeintä ettei vastuuttomalle isille tule ongelmaa, lapsesta viis.

Vierailija
12/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vain piisaa, tiedän useamman. Kunnioittaa en voi mitenkään. Viimeinen tapaus jonka tiedän ei sitä miestä kuitenkaan itselleen saa ja miehen uusi naisystävä lähti suhteesta koska tilanne oli liiankin kummallinen. Ukko sai lapsen jota inhoaa ja menetti elämänsä rakkauden. Mitä se uus äityli nyt tuumaa sitä ei kiinnosta ketään.

Vierailija
13/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies sohii paljaalla, ellei halua lapsia?

Vastaus: tyhmä, kypsymätön ja vastuuton.

Ehkäisy on KUMMANKIN vastuulla.

Vierailija
14/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen.

Ps. seksiä ei pidä harrastaa vastakkaisen sukupuolen kanssa, jos ei halua lapsia. Pidttäytyminen on ainoa täysin varma keino.

Vierailija
15/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni mies ei yhäkään tajua siittiöidensä olevan ainut syy raskauteen.

Kun huolehtii, ettei niitä pääse vaginaan, ei tule tahtomattaan isäksi.

Yksinkertainen tosiasia, kuitenkin monelle miehelle liian monimutkainen!

Vierailija
16/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi, kondomi, kondomi, kondomi, kondomi ja kondomi. Ehkäisyvaahto ja kondomi, kondomi, kondomi.

Piuhojen katkaisu mieheltä.

Selibaatti. 

Seksistä voi syntyä lapsia. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan.

Vierailija
17/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä vain piisaa, tiedän useamman. Kunnioittaa en voi mitenkään. Viimeinen tapaus jonka tiedän ei sitä miestä kuitenkaan itselleen saa ja miehen uusi naisystävä lähti suhteesta koska tilanne oli liiankin kummallinen. Ukko sai lapsen jota inhoaa ja menetti elämänsä rakkauden. Mitä se uus äityli nyt tuumaa sitä ei kiinnosta ketään.

Olipa tyhmä mies kun tuollaisen kanssa meni harrastamaan seksiä.

Vierailija
18/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppupeleissä seksi on ensisijaisesti lisääntymistä, toissijaisesti nautintoa - ei toisinpäin. Nautinnon tarkoitus on houkutella lisääntymään. Ei voi syyttää ketään toista, jos itse on suostunut seksiin.

Vierailija
19/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa itse tätä ymmärrä. Jos ollaan jotain sovittu, niin siitä pidetään kiinni. Olen kertonut syöväni pillereitä ja jos en enää haluaisi syödä kerron siitäkin. Kaverini teki näin, koska halusi lapsen yksin. Kerrasta tärppäsi. Moraalitonta toimintaa mielestäni, mutta eipä aio vaatia mieheltä mitään tai hänelle edes kertoa. Onhan tuossa tautiriski olemassa myös. Tosin olen myös sitä mieltä, että mies saa syyttää ihan itseään siinä kohtaa, jos menee painamaan tuntematonta ilman kumia. 

Itsekin olisin luultavasti "huijannut" tai ainakin yrittänyt sitä, jos en olisi saanut lasta muutaman hoidon avulla (kallis, hankala ja epävarma tapa). Henkilö joka epätoivoisesti haluaa lapsen ei halua kunnioitusta, vaan lapsen. Moraalikin on suhteellista. Jos sinut on esim. jätetty toisen takia, vaikka kyseessä piti olla loppuelämän suhde, eipä siinä välttämättä moraali enää paljoa paina. Jos moraali ei paina muita, miksi sen pitäisi painaa itseä... Kaikkia asioita ei vain voi ymmärtää, ellei ole itse kokenut niitä.

Vierailija
20/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen nainen, joka ei saa miestä eikä lasta muuten kuin hankkiutumalla raskaaksi salaa.

Tiedän jopa naisen, joka valehteli miehelle ettei pysty tulemaan raskaaksi. Toisen lapsen synnyttyä mies tajusi viimein tulleensa huijatuksi. Ensimmäistä lasta hän vielä luuli lääketieteelliseksi ihmeeksi.