Olen palellut koko aamun, väsyttää, ja päätä särkee, mistähän voi johtua?
Kuumetta ei ole. Paleltaa vain ja päätä särkee. Ja kyllä, olen syönyt aamiaisen ja lounaan juuri äsken.
Kommentit (15)
Toivottavasti ei kuitenkaan influenssaa :S - ap
Ei kannata oleilla alasti ja jätät sen viinanjuonnin vähemälle niin ei päätäkään säre.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata oleilla alasti ja jätät sen viinanjuonnin vähemälle niin ei päätäkään säre.
Oletpas hauska. Et. - ap
Samat oireet eilen aamulla. Iltapäivällä olo huononi ja kotiin päästyä tärisin kuin horkassa. Sitten nousi kuume ja oksensin oikein urakalla. Yöllä käväisi vielä kuumepiikki. Tänään olen ollut pois töistä, ja tauti tuntuu menevän tällä ohi. Perus oksutauti siis.
kakkis kirjoitti:
Samat oireet eilen aamulla. Iltapäivällä olo huononi ja kotiin päästyä tärisin kuin horkassa. Sitten nousi kuume ja oksensin oikein urakalla. Yöllä käväisi vielä kuumepiikki. Tänään olen ollut pois töistä, ja tauti tuntuu menevän tällä ohi. Perus oksutauti siis.
Ohhoh :/ mua on paleltanut koko päivän, vaikka miten ois vaatetta/vilttiä lisäksi päällä, ja tosiaan pää kipeä ja veto pois. Nukuin suht. hyvin viime yön niin ei voi olla mitään univajeen aiheuttamaa. - ap
Täällä on liikkeellä flunssaa, influenssaa ja vähän mahatautiakin. Olen koulussa töissä.
Kuulostaa, että sinulle on iskemässä flunssa. Koita ottaa rauhallisesti ja levätä. Juo vaikka jotain kuumaa mehua tai teetä, jos se lämmittäisi vähän.
Tsemppiä ja pikaista paranemista!
Ihan tavan lenssu, ei se kuume nyt heti ampaise päälle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on liikkeellä flunssaa, influenssaa ja vähän mahatautiakin. Olen koulussa töissä.
Kuulostaa, että sinulle on iskemässä flunssa. Koita ottaa rauhallisesti ja levätä. Juo vaikka jotain kuumaa mehua tai teetä, jos se lämmittäisi vähän.
Tsemppiä ja pikaista paranemista!
Kiitos! Oon lepäilly koko päivän, koiran vaan käyttänyt ulkona, mutta muutoin makoillut sohvalla viltin alla. Täytynee keittää teetä! - ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavan lenssu, ei se kuume nyt heti ampaise päälle.
Joillakin kunnon palelu nostattaa kuumeen.
Jospa huomenna olisi parempi olo!
Nestevajaus tulee myös pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Nestevajaus tulee myös pakkasella.
Eihän nestevajaus aiheuta palelua?
Mun tytär jäi aamulla kotiin samoilla oireilla. Pojalla sama oireisto enteili influenssan tuloa reilu viikko sitten.