Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen hankkiutuu raskaaksi mieheltä salaa?

Vierailija
21.02.2018 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005575061.html

Olen järkyttynyt, että tällaisia naisia on! En voi uskoa. Ketään ei saisi pakottaa vanhemmaksi vastoin tahtoaan, vanhemmuus on koko elämän mullistava asia eikä mikään pikkujuttu. Lisäksi mies joutuu maksamaan todennäköisesti elareita. Mies voi menettää täysin kykynsä luottaa naisiin ja lapsi jää myös tällöin usein etäiseksi isästään.

Luottamus on kaiken a ja o. Jos sanoo syövänsä pillereitä niin niitä ei todellakaan voi silloin jättää salaa pois. Itse kerron aina miehelle. jos olen unohtanut yhdenkin pillerin, jotta hän tietää ottavansa silloin tietoisen riskin. Jos joskus haluan lopettaa pillerit, kerron siitä välittömästi. On äärimmäisen epätodennäköistä - lähes mahdotonta tulla raskaaksi, jos pillerit syö ajallaan. Suurin osa näistä tapauksista on myös huijannut miehen isäksi, tiedän parikin tapausta, joilla muka "pillerit petti" vaikka nainen toivoi raskautta ja oli tahalleen jättänyt syömättä..

Nainen on silti valmis rikkomaan ja pilaamaan muiden elämän täysin omien itsekkäiden halujen vuoksi. Tunnetteko te tällaisia naisia?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli keskustelu siitä kun nainen raiskaa miehen.

Sellainen nainen joka haluaa tulla jätetyksi.

Noh, pienellä kikkailulla saa verotettavat tulot aika lähelle nollaa jolloin elaritkaan eivät ole ongelma. Lapsi äidille tai adoptioon/huostaanotettavaksi

Miksi lapsi otettaisiin huostaan jos oma äiti on hänet halunnut ja ihan ok?

Siis lapsi menee äidille tai otetaan huostaan ettei tästä ole ongelmaa isälle joka ei lasta halunnut.

No sehän se on tärkeintä ettei vastuuttomalle isille tule ongelmaa, lapsesta viis.

Miten niin isä on vastuuton jos nainen on ollut epärehellinen? Tajuatko, nainen on ollut epärehellinen.

Tajuatko, että pilleri voi pettää. Tsjustko, että mies rojautti ne siittiöt naiseen? Kondomi, hyvä ääliömies, on keksitty ja sitä sopii myös käyttää, ellei isäksi halua. Voi myös pitää mulkkunsa housuissa.

Ei, ne miehet ei tule ikinä ymmärtämään, että itse laittoivat siemenen naisen sisään... Jos mies ei halua lasta niin mies ei anna siementä.

Jos nainen ottaa siemenen, niin sitten ottaa vastuun lapsestakin. Ellei kyseessä ole väkisinmakuu, jolloin siemen on annettu vastoin tahtoa.

Vierailija
82/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän vain MONIA ketkä ovat hankkineet niitä muksuja ihan vaan ettei tarvitsisi mennä töihin :(

Minä tiedän yhden. On tämän myöntänytkin kaikille. Sanoi ettei halua mennä ikinä töihin vaan on kotiäiti. Oli siis päättänyt yksin, miehen kanssa keskustelematta. Saa nähdä kauan parisuhde kestää, sillä naisen lempiharrastus on myös miehen tienesteillä shoppailu, pääasiassa ihan turhaa krääsää, joka menee muutaman viikon päästä roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, joka miehen pitääkseen hankkiutuu raskaaksi. Ei suostunut aborttiin ja avioliitto loppui raskaudesta huolimatta. 

Harvoin tämä kiristys varmaan onnistuukaan.

Valitettavasti lapsikin syntyi kehitysvammaisena, joten todella surullista kaikin tavoin. Lapsen äiti sanoi hoitavansa kaiken ihan yksin, mutta tämähän ei tietenkään mennyt näin.

Isä hoitaa vastuunsa kyllä, mutta kaikkien elämä on aika lailla pilalla hamaan tappiin asti.

Vierailija
84/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko sai lapsen jota inhoaa

Lähinnä voi miettiä miten sairas pitää olla jos inhoaa omaa lastaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi