Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen hankkiutuu raskaaksi mieheltä salaa?

Vierailija
21.02.2018 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005575061.html

Olen järkyttynyt, että tällaisia naisia on! En voi uskoa. Ketään ei saisi pakottaa vanhemmaksi vastoin tahtoaan, vanhemmuus on koko elämän mullistava asia eikä mikään pikkujuttu. Lisäksi mies joutuu maksamaan todennäköisesti elareita. Mies voi menettää täysin kykynsä luottaa naisiin ja lapsi jää myös tällöin usein etäiseksi isästään.

Luottamus on kaiken a ja o. Jos sanoo syövänsä pillereitä niin niitä ei todellakaan voi silloin jättää salaa pois. Itse kerron aina miehelle. jos olen unohtanut yhdenkin pillerin, jotta hän tietää ottavansa silloin tietoisen riskin. Jos joskus haluan lopettaa pillerit, kerron siitä välittömästi. On äärimmäisen epätodennäköistä - lähes mahdotonta tulla raskaaksi, jos pillerit syö ajallaan. Suurin osa näistä tapauksista on myös huijannut miehen isäksi, tiedän parikin tapausta, joilla muka "pillerit petti" vaikka nainen toivoi raskautta ja oli tahalleen jättänyt syömättä..

Nainen on silti valmis rikkomaan ja pilaamaan muiden elämän täysin omien itsekkäiden halujen vuoksi. Tunnetteko te tällaisia naisia?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja se on ystäväni ystävä. Oman kertomansa mukaan hänellä ei ollut aikomustakaan hankia lapsia ehkä ollenkaan, mutta kun näki miehen eka kerrasta lähtien ajatteli, että "tämä on mulle" . Tämä tapahtui naisen kotimaassa, jossa mies oli vapaaehtoisena työntekijänä. Nainen oli järjestänyt bileet erityisesti miehen "kaatamista" varten, omien sanojen mukaan. Juotti miestä sellaiseen humalakuntoon, että raahasi miehen luoksensa ja makasi sen kanssa. Ei silloin tullut raskaaksi, koska käytti ehkäisyä. Loppujen lopuksi alkoivatkin seurustella, kunnes miehen vapaaehtoisuus oli loppuillaan ja aika palata Suomeen oli lähellä, niin nainen päätti lopettaa pillereiden käytön ja tuli raskaaksi kaksi viikkoa ennen kun miehen piti palata Suomeen. Kertoi tästä miehelle, joka kuulemma jäi sanattomaksi, sillä ei hänellä oli mielessä lapsia lähisuunitelmissa eikä puhumattakaan perheen perustamisesta. Mutta kunnollinen mies kun on ei hän halunnut jättää raskaana oleva tyttöystävänsä yksikseen, joten meni naimisiin tämän kanssa. Tuttava toki riemuitsi hulluna, sillä juuri tavoitteensa oli käynyt toteen, kuten itse oli suunnitellut.

Tällä hetkellä asuvat Suomessa ja heillä on nyt kaksi lasta. Kertoo, että heillä menee hyvin ja mies antaa hänet bilettaa kun huvittaa ja appivanhemmat auttavat lasten hoidossa. Mies kuulemma alistunut melkein totaalisesti. Lisäksi mies tienaa hyvin ja on rikkaista vanhemmista, joten on tiedossa hyvä perintö. Testamentti on kuulemma jo tehty, johon nainen ei laskettu. Tämä suututtaa hirveästi naista.

Siis, heillä on kaikki hyvin.

Vierailija
42/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi ei ole yhteinen päätös niin ero tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Petos on asia jota ei tarvitse sietää aviopuolisolta. 

Jos kukaan ei saa koskaan tietä, kukaan ei saa tietää. Hassua miten naiiveja ihmiset ovat. Luuletko oikeasti että jokainen "vahinkoraskaus" tai "ehkäisyn pettäminen" oikeasti on sellainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, siis mies paneskelee jotain naista, eikä muka tiedä mitä seksistä luonnollisesti seuraa ennenpitkää,.,.  voi pyhä sylvi sentään taas teitä.

Hyvin yjksinkertanen neuvo ihmisille jotka ei halua lisääntyä, äölää paneskelko. Piste. Ei pitäs olla kovin vaikeeta.

Mutta tietysti, himonussiva mies on aina uhri jota pitää sääliä. Kasvakaa aikuisiksi ja säästäkää säälinne niille jotka sen ansaitsevat.

Vierailija
44/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

loppupeleissä seksi on ensisijaisesti lisääntymistä, toissijaisesti nautintoa - ei toisinpäin. Nautinnon tarkoitus on houkutella lisääntymään. Ei voi syyttää ketään toista, jos itse on suostunut seksiin.

Seksi on ihmisille just sitä mitä se heille on. Laaja seksin harrastaminen ilman mitään halua tai aietta lisääntyä on aika selvä merkki, että lisääntyminen on seksissä se toissijainen funktio. Ehkäisyn olemassaolo on aika selvä merkki, että nautinnonhalu ei houkuttele ketään lisääntymään. Evoluutiossa minkään tarkoitus ei ole mikään, kaikki vaan on ja joku toimii ja joku ei.

Biologisesti se on lisääntymistä varten. Ja biologisesti yksikään ehkäisyväline tai -keino ei ole 100 % varma oikein käytettynäkään. Ei voi syyttää ketään toista, jos on itse suostunut seksiin. Vaikka olisi mitkä ehkäisyt, on aina mahdollisuus että lapsi tulee.

Vierailija
45/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi ei ole yhteinen päätös niin ero tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Petos on asia jota ei tarvitse sietää aviopuolisolta. 

kuka pani ja ketä.

Vierailija
46/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sohii paljaalla, ellei halua lapsia?

Vastaus: tyhmä, kypsymätön ja vastuuton.

Ehkäisy on KUMMANKIN vastuulla.

Öö. Mitä vit...? Jos akka sanoo syövänsä pillereitä, pitäskö kortsua vielä käyttää lisäksi. Kaikenlaisia aaseja sitä onkaan!!!!

Jos ei kiinnosta käyttää tai katkasuttaa munajohtojaan, senkun on vain nussimatta, ei pitäs olla mahdoton tehtvävä.

Aika idioottihan sellanen mies on, joka ei tiedä miten vauvoja tehdään. Suomessa tämä opetetaan peruskoulussa.

Vierailija
47/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hassua. Meille opetettiin terveystiedon tunnilla lukiossa vuonna 2002, että vasta sitten kannattaa ryhtyä petipuuhiin, kun on valmis kantamaan vastuuta mahdollisesta lapsesta. Sitä ennen yksinkertaisesti ainoa oikea ratkaisu on olla ilman. Näin, ei se sen kummempaa. Ihmeellistä porua taas turhasta.

Vierailija
48/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

loppupeleissä seksi on ensisijaisesti lisääntymistä, toissijaisesti nautintoa - ei toisinpäin. Nautinnon tarkoitus on houkutella lisääntymään. Ei voi syyttää ketään toista, jos itse on suostunut seksiin.

Seksi on ihmisille just sitä mitä se heille on. Laaja seksin harrastaminen ilman mitään halua tai aietta lisääntyä on aika selvä merkki, että lisääntyminen on seksissä se toissijainen funktio. Ehkäisyn olemassaolo on aika selvä merkki, että nautinnonhalu ei houkuttele ketään lisääntymään. Evoluutiossa minkään tarkoitus ei ole mikään, kaikki vaan on ja joku toimii ja joku ei.

Biologisesti se on lisääntymistä varten. Ja biologisesti yksikään ehkäisyväline tai -keino ei ole 100 % varma oikein käytettynäkään. Ei voi syyttää ketään toista, jos on itse suostunut seksiin. Vaikka olisi mitkä ehkäisyt, on aina mahdollisuus että lapsi tulee.

Se ettei ehkäisy ole satavarmaa ei liity asiaan yhtään millään lailla. Ihmisessä biologiaa ei ole mielekästä tarkastella erillään psykologiasta, koska ihmisen keho ja mieli ovat jatkuvassa saumattomassa vuorovaikutuksessa ja itse asiassa niiden erittely ylipäätään kahdeksi on keinotekoinen käsitteellinen jako. Seksillä on monia biologisia vaikutuksia ihmiseen, lisääntyminen ei ole niistä ainoa eikä ihmisyksilön itsensä kannalta koskaan ensisijainen, ellei hän harrasta seksiä lisääntymistarkoituksessa.

Vierailija
49/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö. Mitä vit...? Jos akka sanoo syövänsä pillereitä, pitäskö kortsua vielä käyttää lisäksi. Kaikenlaisia aaseja sitä onkaan!!!!

No jos se lapsen saaminen on ehdoton ei ja haluaa laueta sisään niin kyllä kannattaa käyttää. Ei ne pillerit ole 100%. Lisäksi ihan oikeastikin ne voi unohtua, joku toinen lääkitys saattaa alentaa tehoa, jos naiselle tulee ripulia tai oksentelua saattaa teho heiketä jne. Ei kyse todellakaan aina ole valheesta jos pillerit pettää. En nyt sano ettei naiset ikinä huijaisi mutta onhan näitä naisesta riippumattomiakin syitä paljon.

Enkä minä ymmärrä että naisen pitäs myrkyttää itseään hormonipillereillä, vain siksi että joku mies saa dipata prinssinnakkiaan naisessa. Kyllä naisten pitäs vähän enemmän ajatella mitä keholleen tekevät, vain miehiä miellyttääkseen.

Jotenkin takapajusta, varsinkin kun seksi ei naisille edes anna mitään, paitsi sitä miellyttämishalua siinä saa toteuttaa ja kuvitella että se panija tykkää panna vain minua vaikka panijalle on sama ketä hän jytystää ja orkku tulee.. mutta tekeekö mies mitään ehkäisyn eteen, myrkyttääkö se kehoaan, leikkaako johtimiaan, ei tietenkään.

Ärsyttää välillä miten alistuvia naiset on, itse en tajua semmosta nöyruutta ja palvelualttiutta miehiä kohtaan. Itselle ei ois tullut koskaan mieleenkään syödä hormonipillereitä siksi että mua sais yllinkyllin paneskella.

Puistattava ajatuskin.

Vierailija
50/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin hassua. Meille opetettiin terveystiedon tunnilla lukiossa vuonna 2002, että vasta sitten kannattaa ryhtyä petipuuhiin, kun on valmis kantamaan vastuuta mahdollisesta lapsesta. Sitä ennen yksinkertaisesti ainoa oikea ratkaisu on olla ilman. Näin, ei se sen kummempaa. Ihmeellistä porua taas turhasta.

No tosiasia on, että juuri noin ei kukaan tee. Kantaa vastuu mahdollisesti alkavasta raskaudesta on aivan eri asia kuin kantaa vastuu lapsesta.

Vierailija
51/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään, kehitykseltään hieman jälkeenjäänen naisen, jolla on 3 lasta eri miesten kanssa. Kukaan näistä lasten "isistä" ei ole suomalainen. Nainen kuvittelee aina pääsevänsä naimisiin, ihmettelee, kun "isistä" ei kuulu jälkeenpäin mitään. Sossun tuella elää lastensa kanssa. Miksi tälläisiltä ei laiteta putkia tukkoon? Missä on lääkäreiden vastuu, jos ihminen ei edes ymmärrä ottaa ehkäisypilleriä ajallaan? Miksi tämä hömelö yleensäkin löytää aina miehiä, rumasta ulkomuodostaan huolimatta?

Vierailija
52/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden vauvankipeän tapauksen. Hän lörpötteli kavereilleen jättävänsä pillerit pois jos mies ei pian anna hänelle vauvaa. Ei mennyt kauaa tästä kun oli tiineenä. Nyt elämä vauvan kanssa on sitten ihan p*rseestä somen perusteella. Taisi elää likka jossain satumaailmassa...

Vierailija
53/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se lapsen saaminen on ehdoton ei ja haluaa laueta sisään niin kyllä kannattaa käyttää. Ei ne pillerit ole 100%. Lisäksi ihan oikeastikin ne voi unohtua, joku toinen lääkitys saattaa alentaa tehoa, jos naiselle tulee ripulia tai oksentelua saattaa teho heiketä jne. Ei kyse todellakaan aina ole valheesta jos pillerit pettää. En nyt sano ettei naiset ikinä huijaisi mutta onhan näitä naisesta riippumattomiakin syitä paljon.

Enkä minä ymmärrä että naisen pitäs myrkyttää itseään hormonipillereillä, vain siksi että joku mies saa dipata prinssinnakkiaan naisessa. Kyllä naisten pitäs vähän enemmän ajatella mitä keholleen tekevät, vain miehiä miellyttääkseen.

Jotenkin takapajusta, varsinkin kun seksi ei naisille edes anna mitään, paitsi sitä miellyttämishalua siinä saa toteuttaa ja kuvitella että se panija tykkää panna vain minua vaikka panijalle on sama ketä hän jytystää ja orkku tulee.. mutta tekeekö mies mitään ehkäisyn eteen, myrkyttääkö se kehoaan, leikkaako johtimiaan, ei tietenkään.

Ärsyttää välillä miten alistuvia naiset on, itse en tajua semmosta nöyruutta ja palvelualttiutta miehiä kohtaan. Itselle ei ois tullut koskaan mieleenkään syödä hormonipillereitä siksi että mua sais yllinkyllin paneskella.

Puistattava ajatuskin.

Voisiko mitenkään olla mahdollista että muut naiset kokevat seksin erilailla kun sinä. Itselläni kyllä pillerit auttoivat kipeisiin ja runsaisiin, epäsäännöllisiin kuukautisiin.

Eiköhän tämä nyt provo vaan ollutkin, mutta kerrottakoon nyt siitä huolimatta, että nautin kyllä seksistä kovasti ja jopa siitä rakastamani miehen tyydyttämisestä pelkästään välillä. Minua itseäkin ärsyttää se kondomien kanssa touhuaminen parisuhteessa, syö fiilistä ja tuntuu erilaiselta myös minulle naisena.

Vierailija
54/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh, siis mies paneskelee jotain naista, eikä muka tiedä mitä seksistä luonnollisesti seuraa ennenpitkää,.,.  voi pyhä sylvi sentään taas teitä.

Hyvin yjksinkertanen neuvo ihmisille jotka ei halua lisääntyä, äölää paneskelko. Piste. Ei pitäs olla kovin vaikeeta.

Mutta tietysti, himonussiva mies on aina uhri jota pitää sääliä. Kasvakaa aikuisiksi ja säästäkää säälinne niille jotka sen ansaitsevat.

Pariskunta on ollut yhdessä 5v, ehkäisy sovittu hoidettavan pillereillä. Nainen jättää pillerit syömättä, kertomatta miehelle. Nainen tulee raskaaksi. Naisen petollisuus selviää miehelle, hän nostaa kytkintä.

Ja valtaosan mielestä mies on se tarinan pahis jonka olisi pitänyt jättää paneskelematta ja pidättäytyä yhdynnästä? Jepjep.

En tippaakaan itse arvosta tämmöisiä huijarinaisia. Itsekkäitä idiootteja. Jos naisen se lapsi on pakko saada, voi kääntyä lääkärin puoleen. Silloin sillä lapsella on ehkä vähän terveemmät lähtökohdat elämään kuin tämmöisten "Joo sun isäs ei halua olla sun kanssa tekemisissä kun mä äitinä huijasin isääsi että mä syön pillereitä enkä syönytkään" tai "Joo en mä tiedä kuka sun isäs on/ei sun isäs tiedä sun olemassaolosta kun sä sait alkus yhden yön suhteesta kun mä nyt vaan niiiiiin kovasti halusin vauvan"-äitien lapsilla...

Vierailija
55/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen naisen. Hän tosin olin miehen kanssa parisuhteessa, mutta lapsista tuskin oli puhuttu. Hänellä oli mt-taustaa siinä vaiheessa.

En voinut hyväksyä ja viilensin välit pikkuhiljaa.

Motiivi? Pelkästään hänen hyvinvointiinsa liittyvää. Henk.koht. asioita.

Hän on muutenkin sellainen ihminen että haluaa hyötyä miehistä jotenkin. Jonkin verran narsistinen.

Mies otti alkushokin jälkeen lopulta lapsen hyvin vastaan. Luuli kai että oli vahinko? Hän on ollut hyvä isä.

Nainen taas huonompi äiti.

Vierailija
56/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se aasi, ja todistit väitteeni oikeaksi!

Jos unohtaa yhden pillerin, jos oksentaa kerran, jos juo lasin greippimehua tms, jos ottaa pillerin vartin myöhässä, ehkäisy voi pettää. Ei siihen tosiaan kummempaa tarvita.

Käytä kortsua, aasi, tai ole selibaatissa.

Vierailija
57/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas miettinyt että millainen mies haluaa naisen raskaaksi vastoin naisen tahtoa? Näitäkin tapauksia löytyy..

Vierailija
58/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat MOTIIVIN ja FUNKTION. Tyypillinen tollo mies. Sataprosenttisen varmaa ehkäisykeinoa ei ole. Siittiö mahtuu livahtamaan soluväleistä, jos putki on poikki.

Vierailija
59/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelijan moka miehen puolelta jos pääsee raskaaksi tuleen. Itse pistän aina paljaalla mutta lasken helmen navan päälle tai suuhun. Pommin varma keino ja voi silti paljaana painaa.

Kortsuja käytä kuin maalaiset!!

Vierailija
60/84 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan mukaan ihan tyypillinen nainen. Ainakin joka ainoa kerta kun joku kertoo tulleensa huijatuksi vanhemmaksi, niin alkaa lällättely että mitäs olit niin luottavainen ja sinisilmäinen. Kikkelis kokkelis mitäs läksit. Siis ihan kuin kyseessä olisi normaali käytäntö. Tosin tällä palstalla on paljon ihan oikeasti pahoja ihmisiä, joten osa lienee heidän pahaa oloaan. Toisaalta se ei selitä miksi nuo viestit saavat joskus jopa toista tuhatta plussaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän