Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen hankkiutuu raskaaksi mieheltä salaa?

Vierailija
21.02.2018 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000005575061.html

Olen järkyttynyt, että tällaisia naisia on! En voi uskoa. Ketään ei saisi pakottaa vanhemmaksi vastoin tahtoaan, vanhemmuus on koko elämän mullistava asia eikä mikään pikkujuttu. Lisäksi mies joutuu maksamaan todennäköisesti elareita. Mies voi menettää täysin kykynsä luottaa naisiin ja lapsi jää myös tällöin usein etäiseksi isästään.

Luottamus on kaiken a ja o. Jos sanoo syövänsä pillereitä niin niitä ei todellakaan voi silloin jättää salaa pois. Itse kerron aina miehelle. jos olen unohtanut yhdenkin pillerin, jotta hän tietää ottavansa silloin tietoisen riskin. Jos joskus haluan lopettaa pillerit, kerron siitä välittömästi. On äärimmäisen epätodennäköistä - lähes mahdotonta tulla raskaaksi, jos pillerit syö ajallaan. Suurin osa näistä tapauksista on myös huijannut miehen isäksi, tiedän parikin tapausta, joilla muka "pillerit petti" vaikka nainen toivoi raskautta ja oli tahalleen jättänyt syömättä..

Nainen on silti valmis rikkomaan ja pilaamaan muiden elämän täysin omien itsekkäiden halujen vuoksi. Tunnetteko te tällaisia naisia?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri, kun halus lapsen niin hän sai sen.

Hänen miehensä teki stopin viidennen lapsen jälkeen ja silti tuli vielä kaksi lasta. Mies käytti kondomia ja oli tarkka ehkäisyssä. Muidu kävi Ruotsin risteilyllä otolliseen aikaan ja paksuksuksihan se tuli kahdesti.

Aviomies luulee ehkäisyn pettäneen, mutta se olikin muija. Aikaisemmista lapsista on vain yksi tämän miehen, joka on tehty eksän kanssa.

Tää mies siis kuvittelee, että heillä on neljä yhteistä lasta. Ja maailmalla on neljä miestä, jotka ei lapsestaan tiedä mitään.

En jäänyt seuraamaan tota farssia enempää.

Vierailija
22/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen. Olivat naimisissa, nainen halusi lintsata töistä. Menivät Kanarialle nussimaan, että "palaisi kunnolla pohjaan."

Molemmat mielestäni hieman omituisia. Ovat edelleen naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen.

Olen miettinyt tätä aina välillä siitä asti kun parikymppisenä ekan kerran aloin pohtia millaista perhettä toivon. Jos haluaisin lapsen ja mielestäni sopiva mies olisi tehtävään saatavilla, ei mua mikään estäisi.

En tosin kertoisi hänelle ikinä. Mitä ei tiedä, se ei häntä haittaa.

Vierailija
24/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen kyllä. Pakkomielteenä lapsi ja sen vuoksi valehdellut erinäisille miehille hoitavansa ehkäisyn 100% jne. Useampikin mies jättänyt kun tajunnut olevansa vain siitosori, onneksi tajunneet ajoissa ja häipyneet.

Vierailija
25/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden naisen. Olivat naimisissa, nainen halusi lintsata töistä. Menivät Kanarialle nussimaan, että "palaisi kunnolla pohjaan."

Molemmat mielestäni hieman omituisia. Ovat edelleen naimisissa.

Hä? Lintsasi töistä ja lähti Kanarialle? Liittyy aiheeseen..?

Vierailija
26/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää. Varmaan tahallaan jättänyt pillerit ottamatta ym.

Vierailija
27/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelin samaa uutista. Luulisi että hyvä parisuhde, hyvä isä lapselle on asioita joiden jokainen nainen haluaa olevan kunnossa ennen lapsen hankintaa.

Vierailija
28/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole ylpeä teostani mutta sen jälkeen meille on tullut yhteistuumissa vielä kolme lasta lisää. Ei se mun miehelle loppujen lopuksi niin iso juttu ollut, joutui tosin silloin jättämään silloisen sivusuhteensa mutta loppu hyvin kaikki hyvin 😁 Ei elämän pidä olla liian vakavaa. Ja miehen puolelta on ollut kaikenlaista luottamusongelmaa, minä olen ollut vain tässä yhdessä asiassa epäluotettava...

Olet oksettava

Vierailija
29/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tosi törkeä tapauksen. Naisella oli yksi lapsi, mutta ero miehestä tuli jo vauva aikana. Päätti sitten, että toinen lapsi on saatava ja iski laivalta uuden isäehdokkaan. Kävi tätä sitten tapailemassa sen aikaa, että tuli raskaaksi (väitti toki käyttävänsä pillereitä).

Teki lapsen yksin, isälle ei kertonu, joten eipä ainakaan häirinnyt tämän eloa. Mutta kun vanhempi lapsi tuli täysikäiseksi ja siitä ei enää saatu elareita, rouva ja keksi alkaa nyhtämään rahaa nuoremman isältä. Mies raukka ei kahteentoista vuoteen tiennyt mitään kakarasta, kunnes sai laskun käteensä.... tässä kohtaa ei voi kun hävetä silmät päästää moisen kanssasisaren puolesta.

Vierailija
30/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelin samaa uutista. Luulisi että hyvä parisuhde, hyvä isä lapselle on asioita joiden jokainen nainen haluaa olevan kunnossa ennen lapsen hankintaa.

Turhaan luulet. Moni nainen hankkii lapsen yksin. Vielä useampi sellaisen miehen kanssa josta jo tietää ettei siihen voi luottaa, tai pohtimatta edes kunnolla kuinka luotettava mies on.

Vierailija
31/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Usein olen ihmetellyt, miksi niitä lapsia pitää alkaa heti seurustelun alkaessa. Sitten kuullut että kyseessä ns. "vahinkoraskaus", eli nainen jättänyt ehkäisyn pois, että saisi miehen varmasti nalkkiin.

Vierailija
32/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. Usein olen ihmetellyt, miksi niitä lapsia pitää alkaa heti seurustelun alkaessa. Sitten kuullut että kyseessä ns. "vahinkoraskaus", eli nainen jättänyt ehkäisyn pois, että saisi miehen varmasti nalkkiin.

Perustuuko tuo nyt tietoon vai päättelyyn? Koska henkisesti väkivaltaisissa parisuhteissa on yleinen kaava myös, että mies sabotoi ehkäisyn saadakseen naisen nalkkiin.

Vierailija
33/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei ole yhteinen päätös niin ero tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Petos on asia jota ei tarvitse sietää aviopuolisolta. 

Vierailija
34/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki fertiili-iässä ja vauvakuumeessa olevat naiset ryhtyisi vain odottamaan että niiden poikaystävät ja miehet kypsyy tiedostettuun isyyteen ja alkavat haluamaan lapsia, niin erooppalaiset kuolisivat sukupuutoon hyvin nopeasti, ainakin pohjoismaissa, joissa on muutenkin alhainen syntyvyys kantaväestöllä.

Taloudellisesti Itsenäisellä naisella, jonka elämä ja terveys ovat kunnossa on oikeus tulla äidiksi yksinkin. Asiasta tietenkin pitää sopia sopivan miehen kanssa ja ilman valehtelua puhua kaikki seikat selväksi ennen raskaaksi hankkiutumista.

Vierailija
35/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sohii paljaalla, ellei halua lapsia?

Vastaus: tyhmä, kypsymätön ja vastuuton.

Ehkäisy on KUMMANKIN vastuulla.

Öö. Mitä vit...? Jos akka sanoo syövänsä pillereitä, pitäskö kortsua vielä käyttää lisäksi. Kaikenlaisia aaseja sitä onkaan!!!!

Vierailija
36/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

loppupeleissä seksi on ensisijaisesti lisääntymistä, toissijaisesti nautintoa - ei toisinpäin. Nautinnon tarkoitus on houkutella lisääntymään. Ei voi syyttää ketään toista, jos itse on suostunut seksiin.

Seksi on ihmisille just sitä mitä se heille on. Laaja seksin harrastaminen ilman mitään halua tai aietta lisääntyä on aika selvä merkki, että lisääntyminen on seksissä se toissijainen funktio. Ehkäisyn olemassaolo on aika selvä merkki, että nautinnonhalu ei houkuttele ketään lisääntymään. Evoluutiossa minkään tarkoitus ei ole mikään, kaikki vaan on ja joku toimii ja joku ei.

Vierailija
37/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja se on ystäväni ystävä. Oman kertomansa mukaan hänellä ei ollut aikomustakaan hankia lapsia ehkä ollenkaan, mutta kun näki miehen eka kerrasta lähtien ajatteli, että "tämä on mulle" . Tämä tapahtui naisen kotimaassa, jossa mies oli vapaaehtoisena työntekijänä. Nainen oli järjestänyt bileet erityisesti miehen "kaatamista" varten, omien sanojen mukaan. Juotti miestä sellaiseen humalakuntoon, että raahasi miehen luoksensa ja makasi sen kanssa. Ei silloin tullut raskaaksi, koska käytti ehkäisyä. Loppujen lopuksi alkoivatkin seurustella, kunnes miehen vapaaehtoisuus oli loppuillaan ja aika palata Suomeen oli lähellä, niin nainen päätti lopettaa pillereiden käytön ja tuli raskaaksi kaksi viikkoa ennen kun miehen piti palata Suomeen. Kertoi tästä miehelle, joka kuulemma jäi sanattomaksi, sillä ei hänellä oli mielessä lapsia lähisuunitelmissa eikä puhumattakaan perheen perustamisesta. Mutta kunnollinen mies kun on ei hän halunnut jättää raskaana oleva tyttöystävänsä yksikseen, joten meni naimisiin tämän kanssa. Tuttava toki riemuitsi hulluna, sillä juuri tavoitteensa oli käynyt toteen, kuten itse oli suunnitellut.

Tällä hetkellä asuvat Suomessa ja heillä on nyt kaksi lasta. Kertoo, että heillä menee hyvin ja mies antaa hänet bilettaa kun huvittaa ja appivanhemmat auttavat lasten hoidossa. Mies kuulemma alistunut melkein totaalisesti. Lisäksi mies tienaa hyvin ja on rikkaista vanhemmista, joten on tiedossa hyvä perintö. Testamentti on kuulemma jo tehty, johon nainen ei laskettu. Tämä suututtaa hirveästi naista.

Siis, heillä on kaikki hyvin.

Vierailija
38/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällaisen kyllä. Pakkomielteenä lapsi ja sen vuoksi valehdellut erinäisille miehille hoitavansa ehkäisyn 100% jne. Useampikin mies jättänyt kun tajunnut olevansa vain siitosori, onneksi tajunneet ajoissa ja häipyneet.

Ai kertoisi muka sinulle tuollaisia asioita? En jotenkin usko.

Vierailija
39/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies sohii paljaalla, ellei halua lapsia?

Vastaus: tyhmä, kypsymätön ja vastuuton.

Ehkäisy on KUMMANKIN vastuulla.

Öö. Mitä vit...? Jos akka sanoo syövänsä pillereitä, pitäskö kortsua vielä käyttää lisäksi. Kaikenlaisia aaseja sitä onkaan!!!!

No jos se lapsen saaminen on ehdoton ei ja haluaa laueta sisään niin kyllä kannattaa käyttää. Ei ne pillerit ole 100%. Lisäksi ihan oikeastikin ne voi unohtua, joku toinen lääkitys saattaa alentaa tehoa, jos naiselle tulee ripulia tai oksentelua saattaa teho heiketä jne. Ei kyse todellakaan aina ole valheesta jos pillerit pettää. En nyt sano ettei naiset ikinä huijaisi mutta onhan näitä naisesta riippumattomiakin syitä paljon.

Vierailija
40/84 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, varmaan enemmistö haluaa parisuhteen ja hyvä isän. Mutta on kyllä fakta, että kaikki eivät löydä ikinä elämänsä aikana "sitä oikeaa". Ja fakta on myös se että lapsentekoaika on rajallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän