Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3766)

Vierailija
3761/3766 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa seinänaapuri juoksee heti vessaan jos minä menen omaan vessaan. Ottaa pissa- ja kakkanäytteet jätöksistäni ja ilmoittaa huutamalla tulokset. Ovat paljon liikkuneet kellarissa, ovatko tehneet jotain viemäreille että jätökseni ohjautuvat heille. Tiputus ääni kuuluu heidän vessastaan, ilmeisesti pontikkaa, ainakin puhuvat pontikasta. Pesevät jotain painavaa ja kolisevaa. Liittyy autonosiin sillä ovat autoliikkeessä töissä jossa jotain häikkää.

Itämafia hommissa. Ne syö meidän ulosteet. Heh.

Vierailija
3762/3766 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän kai on niinpäin että remuajia kuunnellaan ja kommentoidaan...mulla taas niin että remuaja/t seinän takana ja viereisellä partsilla kovaan ääneen kommentoivat mun tekemisiäni, mitä ovat saaneet kuunneltua, monesti ollut känniporukassa kovaääninen keskustelu aiheesta naapurin tekemiset...

Jotka siis ovat tietsikalla istuminen(tuoli tosin nariseva)

asmr- videot (no niistä jo saa aihetta kai)

tykkään musiikista, toisinaan kitaroin (akustinen, nailonkielinen) ja laulan (ympäristön huomioivalla volyymillä tosin)

ja tottakai ne tavalliset pierut ja yskähdykset - mutta minään audiosensaationa en tosiaankaan itseäni pitäisi, joten melko tylsää pitää olla naapurin kännääjien elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/3766 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa seinänaapuri juoksee heti vessaan jos minä menen omaan vessaan. Ottaa pissa- ja kakkanäytteet jätöksistäni ja ilmoittaa huutamalla tulokset. Ovat paljon liikkuneet kellarissa, ovatko tehneet jotain viemäreille että jätökseni ohjautuvat heille. Tiputus ääni kuuluu heidän vessastaan, ilmeisesti pontikkaa, ainakin puhuvat pontikasta. Pesevät jotain painavaa ja kolisevaa. Liittyy autonosiin sillä ovat autoliikkeessä töissä jossa jotain häikkää.

Ota sinä lääkkeesi säännöllisesti.

Vierailija
3764/3766 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurina asuu tosi kiva pariskunta Itä-Suomesta. Lomalla menee vaimon vanhempien luo ja vanhemmat tulevat heille. 
Joka kesä, yli 10 v.

Tää mies sanoi he muuttaisi heti takas, jos olisi olisi töitä, lähes kaikki kaverit asuvat tällä paikkskunnalla ja ovat yrittäjiä. 
Asutaan Helsingissä ja eivät ole ikinä käyneet esim

Tallinnassa

Vierailija
3765/3766 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon pihalla juttelin erään kanssa, kysyi pidänkö koirista. Vastasin että aika neutraali oon, en pidä tai ole pitämättä.

Sen kai jotenkin väärin kuuli/käsitti toinen, koiran kanssa monesti pihalla oleskeleva naapuri.

Niin siitä eteenpäin, aina ollessaan pihalla koirineen, jos satuin paikalle, hän kyykistyi ja kietoi kätensä suojelevasti koiransa ympärille.

Tai mua suojelevasti, jos oli käsittänyt että pelkään koiria?

No sanoin sitten kerran että en aio pölliä sun koiraasi, ei tarvi sitä jemmata noin. 

Siinä sitten saatiin puhuttua asia selväksi... 

Vierailija
3766/3766 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe puhuu kuiskaamalla. Enkä siis kuuntele seinän läpi, vaan näen heidät ulkona pihalla. Ei kiinnosta heidän jutut, mutta kuri taitaa olla kova.