Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
2721/3685 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, erikoisin nyt tähän mennessä oli vanhassa asuinpaikassani.

Olin muuttanut vastikaan omilleni opiskelujen takia. Silloin olin asunut siinä kerrostalossa ehkä kuukauden tai kolme. Oli sateinen päivä. Olin tulossa koululta muistaakseni ja huomasin onkos tuo yksi naapurini kun olin joskus nähnyt hänet pihalla. Naapurilla oli kaksi isoa ostoskassia.

Naapuri läimi ovet nenäni edestä kiinni ja kirjaimellisesti oli kai JUOSSUT asuntoon ettei tarvitse nähdä minua tai olla edes samassa tilassa :D

Ei tämä olisi ollut niin ihmeellistä, ellei hän olisi jättänyt ostoskassejaan käytävälle. Kun siinä aloin avata oveani hän meinasi avata omansa mutta läimäytti sen taas äkkiä kiinni, kun tajusi että olen vielä ovellani.

Kun suljin oveni ja menin sisään asuntooni, kuulin kuinka hän avasi ovensa jälleen ja noukki ostoskassit käytävältä. Muistan hymähtäneeni epäuskoisena kun koko tilanne oli niin omituinen.

Oli siellä muutenkin aika erikoista porukkaa mutta tuolla oli varmaan joku ihmispelko yms en keksi oikein muuta selitystä.

No erikoista kieltämättä joo. Mulle on tullut vaan sellainen rappunaapuri vastaan, joka pysähtyi portaiden taakse piiloon, etten saa katsekontaktia kun odotin hissiä. Hän siis tajusi, että odotin siinä kun meinasi tulla nurkan takaa mutta pysähtyikin siihen. Kun olin alhaalla, tilasi hissin itselleen.. noloa

Jos hän ei vaan halua tutustua naapureihinsa, suotakoon se hänelle. Ei minusta tuossa ole mitään ihmeellistä, jos ei halua samaan hissiin toisten kanssa.

Ei tarvi tutustua, mutta tuollainen käytös perheen isältä on oikeasti vähän kummallista. Olisi voinut sanoa hei, tai mennä portaat alas. Se että ollaan vauhdilla tulossa hissille, mutta kun huomataan minut, pysähdytään paikoilleen ja liikutaan vasta alas kun itse olen jo alhaalla. No, eivät ole yli kahteen vuoteen enää asuneet tässä, niin samapa tuo. :D

Vierailija
2722/3685 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, erikoisin nyt tähän mennessä oli vanhassa asuinpaikassani.

Olin muuttanut vastikaan omilleni opiskelujen takia. Silloin olin asunut siinä kerrostalossa ehkä kuukauden tai kolme. Oli sateinen päivä. Olin tulossa koululta muistaakseni ja huomasin onkos tuo yksi naapurini kun olin joskus nähnyt hänet pihalla. Naapurilla oli kaksi isoa ostoskassia.

Naapuri läimi ovet nenäni edestä kiinni ja kirjaimellisesti oli kai JUOSSUT asuntoon ettei tarvitse nähdä minua tai olla edes samassa tilassa :D

Ei tämä olisi ollut niin ihmeellistä, ellei hän olisi jättänyt ostoskassejaan käytävälle. Kun siinä aloin avata oveani hän meinasi avata omansa mutta läimäytti sen taas äkkiä kiinni, kun tajusi että olen vielä ovellani.

Kun suljin oveni ja menin sisään asuntooni, kuulin kuinka hän avasi ovensa jälleen ja noukki ostoskassit käytävältä. Muistan hymähtäneeni epäuskoisena kun koko tilanne oli niin omituinen.

Oli siellä muutenkin aika erikoista porukkaa mutta tuolla oli varmaan joku ihmispelko yms en keksi oikein muuta selitystä.

Siinä on varmaan ollut joku muu ihan suhun liittymätön akuutti tilanne päällä, kun ne ostoskassitkin oli hylätty hetkeksi.

Ehkä sillä naapurilla tuli löysät housuihin, siis paskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okt naapuri pukeutuu pienellä pihallaan aina huomioliiveihin/työmaavaatteisiin, kun tekee pihatöitä.  Liekö tarkoitus, että koko naapurusto huomaa, että siellä on oman pihan asiantuntija työn touhussa? Yleensä kai työmaahuomiovaatetus on sitä varten, ettei työmaalla jää esim. työkoneiden alle, aidatulla pikkupihalla ei liene sitä vaaraa.

Vaihtaisin milloin tahansa tuohon, saisit vaihdossa metabolisen Speedo sankarin jolla aavistuksen pienet pöksyt, kun hän kumartaa loistaa... ja hänhän tykkää kumarrella..

Vierailija
2724/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttavat kannabista wc:ssä silloin tällöin eivätkä tajua että haju kulkeutuu meidän keittiöön.

Olisin enemmänkin huolissani ilmanvaihdon toimivuudesta, kuin naapurin kannabiksen poltteluista, jos naapurin vessan käryt tulee teidän asuntoon.

Vierailija
2725/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puiden polttaminen omakotitalon saunanpesässä. 

Tai polttaiskin puuta, mutta kun polttaa aina roskat tai jotain skeidaa ensin. Koko tienoo käryää kun maitopurkit tms jätemateriaali yrittää syttyä.  Varmaan kaataa jäteöljytkin maahan vielä, kyllä ne maahan häviää. 

Vierailija
2726/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin tyttö (en ole tavannut, veikkaan teiniksi) harrastaa laulua ja harjoittelee sitä päivittäin. Hän kirkaisee turhautuneena aina, kun ei mene ihan nuotilleen.  Eipä siinä, lähinnä ollaan hekoteltu kun seinän takaa kuuluu "Near, far, wherever you AAAAAA!"

Vierailija
2727/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseen on yöllä saatu nukuttua, kun naapurin Kalevi siellä naisia (ja miehiä) paukuttelee. Ei ole helppoa kuunneltavaa se, kun tietää että siellä on vieraana oma kihlattu.

Vierailija
2728/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettäni vastapäätä asuu vanha pari kunta, jota meidän touhut tuntuvat kovasti kiinnostavan.

Jotenkin huvittaa kun syksyllä he laittavat kynttilälyhdyt roikkumaan ulko-oven viereen kun minä laitan ensin omani. Samoin kesäkukkien kanssa.

Meillä on kyllä muuten tässä rivitalokompleksissa niin ihanat naapurit (ja hyvä äänieristys) ettei ole mitään valittamista!

Aiemmin asuimme kerrostaloissa, ja niissä riitti meteliä, kerrostalokyttääjiä, alkoholiongelmaisia, ja huume / lääkehörhöjä. Me tietysti olimme lapsiperheenä niitä ikuisia syntipukkeja ja silmätikkuja. Ja joiden olisi pitänyt loputtomasti sietää näiden em. levotonta elämäntyyliä, mutta meidän ei olisi saanut kuulua eikä mieluusti näkyäkään. Enpä kaipaa yhtään niitä aikoja!

Vierailija
2729/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiset naapurit kävi joka päivä monta kertaa päivässä autolla piipahtamassa jossain, mutta hyvin harvoin oli pihaan tullessa esim. ostoskassia tai muutakaan mukana. Ihmettelen vaan missä ne jatkuvasti oikein ravasivat suht lyhyitä aikoja.

Jospa syövät ulkona päivittäin

Vierailija
2730/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai polttaiskin puuta, mutta kun polttaa aina roskat tai jotain skeidaa ensin. Koko tienoo käryää kun maitopurkit tms jätemateriaali yrittää syttyä.  Varmaan kaataa jäteöljytkin maahan vielä, kyllä ne maahan häviää. 

Maitopurkit palavat aika iloisesti. Eivät käryytä. Itse käytän niitä sytykkeenä

Vierailija
2731/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70+ ukko jolla 2 pientä lasta. Vaimosta ei havaintoa. Asuvat kaksiossa ja ukko polttaa kun korsteeni ja vihaa naapureitaan

On säälittävää kun pappaiässä tehdään lapsia. Päälle 50v kuuluu olla vain  isovanhempia

Vierailija
2732/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhettäni vastapäätä asuu vanha pari kunta, jota meidän touhut tuntuvat kovasti kiinnostavan.

Jotenkin huvittaa kun syksyllä he laittavat kynttilälyhdyt roikkumaan ulko-oven viereen kun minä laitan ensin omani. Samoin kesäkukkien kanssa.

Meillä on kyllä muuten tässä rivitalokompleksissa niin ihanat naapurit (ja hyvä äänieristys) ettei ole mitään valittamista!

Aiemmin asuimme kerrostaloissa, ja niissä riitti meteliä, kerrostalokyttääjiä, alkoholiongelmaisia, ja huume / lääkehörhöjä. Me tietysti olimme lapsiperheenä niitä ikuisia syntipukkeja ja silmätikkuja. Ja joiden olisi pitänyt loputtomasti sietää näiden em. levotonta elämäntyyliä, mutta meidän ei olisi saanut kuulua eikä mieluusti näkyäkään. Enpä kaipaa yhtään niitä aikoja!

Heh..

Pistän pääni pantiksi, että rivitalossanne on "hyvä äänieristys" vain siksi, että muut naapurinne ei metelöi.

Nyyh! Kyllähän nyt LAPSIperheen PITÄÄ saada näkyä ja erityisesti KUULUA🙄

Vierailija
2733/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini ajoittain _avaa_ verhot illan hämärtyessä sen sijaan, että laittaisi ne kiinni. Heiluu sitten usein munasillaan keittiössään. Kerrostalo on suoraan vastapäätä ja pienessä yksiössäni on vain yksi ikkuna. Työpöytäni on ikkunan vieressä niin on vaikea olla näkemättä. Enkä halua äijän takia omaa iltaani pilata tekemällä kämpästäni vielä ahtaamman kuin se on pitämällä verhot kiinni muulloinkin kuin on tarve.

Vierailija
2734/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maitopurkit palavat aika iloisesti. Eivät käryytä. Itse käytän niitä sytykkeenä

Jos ne on kuivia. Pointti ei ollut maitopurkit, vaan se että siellä kamiinassa poltetaan jotain sinne selkeesti kuulumatonta, eli ei kuivaa puuta ainakaan. Maitopurkit kierrätykseen nykymaailmassa. 

Vierailija
2735/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikan vilauttaja kirjoitti:

Okt naapuri mies pukeutuu pienellä pihallaan aina naisten alusvaatteisiin, kun tekee pihatöitä.  Liekö tarkoitus, että koko naapurusto huomaa, että siellä on oman pihan Drag queen työn touhussa? Yleensä kai Drag queen vaatetus on sitä varten, että esiinnytään yleisölle, aidatulla pikkupihalla ei liene sitä vaaraa.

Ei naisten (alus)vaatteisiin pukeutuminen tee miehestä drag queenia. Ehkä hän on transsukupuolinen? Tai naisten alusvaatteisiin pukeutuminen on hänelle fetissi? Tai muuten vain tykkää enemmän ”naisten alusvaatteista”?

Vierailija
2736/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini on homopari; Börje ja Göran. Ihan mukavia ihmisiä, mutta hyvin erikoisia. Ovat usein alasti ikkunassaan ja eivät juurikaan tunnu piittaavan. Hirvittävä näky. Börje on aika usein myös paskalla, ja vessan ikkunasta näkyy hyvin kyseinen toimenpide. 

Vierailija
2737/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuri maaseudulla, käy postin hakemassa autolla. Kiertää auton ja ilmeisesti tarkistaa peräpään kulkeeko se mukana. Ja tämä toistuu joka kerta. Tillistelee käsi varjona siinä ,näkyiskö naapuriin, ja mitä ne tekee! 

Vierailija
2738/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan asuttu nyt vuosi paritalossa, ja täällä on ollut taivaallisen hiljaista aiempaan mölykämppäämme verrattuna. Ainoa ääni, mitä seinänaapurista kuuluu, on ilta- ja yöaikaan vesihanan käyttäminen. Tässä talossa on vanhat putket, joten hanan sulkemisesta kuuluu kova pamaus, vaikka sen laittaisi kiinni ihan hiljaa.

Eikä siinä muuten mitään, mutta naapuri rämplää hanan kanssa kerran illassa, aina noin 23 aikoihin. Siis avaa, valuttaa nopeasti ja sulkee hanan, niin että kuuluu hirveä PAM PAM PAM vähintään viisi kertaa. Olen miettinyt, onko hänellä joku OCD vai mistä voisi johtua.

Ehkä hänellä on tällainen iltarutiini, että esimerkiksi käy vessassa, pesee kädet, sulkee hanan, pesee kasvot, sulkee hanan, pesee hampaat, sulkee hanan jne. Voisin kuvitella että omasta iltapesusta kuuluisi tuollainen ääni jos olisi vanhat huonot putket

Vierailija
2739/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkoile muuta kuin kaupassakäynnin ajan. Koulutettu ihminen.

Vierailija
2740/3685 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistävää, mitenkäs Sauli Niinistö? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi