Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Vierailija kirjoitti:
Naapuri juoksee, hyppii ja nostaa/tiputtaa jotain raskasta usein päivittäin. Välillä myös kuuluu sekoittimen ääni. Enkä edes ole koko ajan kotona kuuntelemassa.
Haloo, saahan sitä ihminen käyttää sauvasekotinta omassa kodissa.
Ei nyt ole outo tapa, mutta erittäin ärsyttävää.
Olen asunut samassa vuokratalossa kohta 6 vuotta. Koska kyseessä on pelkästään vuokratalo, niin asukkaita tulee ja menee. Melkein joka kuukauden vaihtuessa +/- 5 päivää niin roskakatos on aivan järkyttävän näköinen. Roskalaatikot tungetaan niin täyteen, että kannet ei enää pysy kiinni ja katoksen tyhjä tila on täytetty pöydillä, rikkinäisillä työtuoleilla ja sohvilla. Viimeksi eilen oli katos tässä kunnossa.
Taloyhtiöhän joutuu maksamaan ylimääräistä jokaisesta risusta, jonka roskakuski joutuu roskalaatikoiden ulkopuolelta viemään mukanaan. Niin pistää kyllä vihaksi, että ihmiset luulee, että taloyhtiön roskiksen kautta vois hävittää sellaisia tavaroita, jotka oikeesti pitäis itse käydä viemässä kaatopaikalle tai kierrätyskeskukseen.
Onneks taloyhtiö aina välillä järjestää sellaisia keräyksiä, jolloin on sallittua tuoda ulos kaikki rikkinäiset huonekalut ja kaikki ongelmajätteet.
Kerrostalossa naapuriperhe tapasi jättää välillä kengät rappukäytävään. Kyseessä siis ihan muuten normaali suomalainen perhe. :D Eikä vuodenajalla ollut väliä, kunhan vaan jättivät kengät ulos. Heillä oli kuitenkin ihan siisti eteinen, joten luulisi, että sinne mahtuu myös koko perheen kengät.
Yli 20v rakentaneet millon mitäkin silti kaikki kesken.Sunn.joulu juhannus melu taattu huudattaa millon mitäkin koneita,jos muuta keksinyt veti rautalapioo asfaltilla.Moottorisaha laulaa taajamas sunnuntaisinkin tunteja.Avantilla lumityöt kauhee ääni ,talot tärisee.Esineet tippuu rikkoutuu hyllystä.Pitäisi olla 20m taloihin..Autot pitää jokainen siirtää monta kertaa päivä,eri paikkaa,tää on tapa,mitä ei tajuu😂.Muille taajaman säännöt tehty,ei niille,ennen kuormaautot tiejyrät yms toi kotii..Ryhtyi yrittäjäksi ,sirkkelit huutaa,galvanointia autotallissa.Melu taattu.Kotirauhan häirintää kun sisämeluksi menee.Onko muita taajama yrittäjiä ? Kokemuksia.Yrittäjäkylät tyhjillään.Sinne kuuluisi..
Doippå kirjoitti:
Yli 20v rakentaneet millon mitäkin silti kaikki kesken.Sunn.joulu juhannus melu taattu huudattaa millon mitäkin koneita,jos muuta keksinyt veti rautalapioo asfaltilla.Moottorisaha laulaa taajamas sunnuntaisinkin tunteja.Avantilla lumityöt kauhee ääni ,talot tärisee.Esineet tippuu rikkoutuu hyllystä.Pitäisi olla 20m taloihin..Autot pitää jokainen siirtää monta kertaa päivä,eri paikkaa,tää on tapa,mitä ei tajuu😂.Muille taajaman säännöt tehty,ei niille,ennen kuormaautot tiejyrät yms toi kotii..Ryhtyi yrittäjäksi ,sirkkelit huutaa,galvanointia autotallissa.Melu taattu.Kotirauhan häirintää kun sisämeluksi menee.Onko muita taajama yrittäjiä ? Kokemuksia.Yrittäjäkylät tyhjillään.Sinne kuuluisi..
On kyllä tainnut ottaa koville. On sellaista tajunnanvirtaa ja teksti täynnä kielioppivirheitä. Höllää kravattiasi.
Vaatteita jätetään roikkumaan kuivaushuoneeseen jopa viikoksi ja vaatteet myös jätetään pyykkituvan kuivausrumpuun tyyliin yöksi. Tätä olen kummastellut. Eikö sieltä kuivausrummusta tule yön jälkeen koppuraisia ja tunkkaisia vaatteita....
726 kirjoitti:
Naapurissa on nainen jolla on ihan hullu ja villi mies (ei vihainen kuitenkaan), ei ole saanut sitä koulutettua useamman vuoden aikana, ei tottele mitään. Sunnilleen kerran viikossa mies karkaa ja nainen juoksee sen perässä ympäri naapurien pihoja saamatta miestä kiinni, palaa sitten itse joskus kotiin kun sitä huvittaa. Kerran meidän ovelle eksyi joku miestenkouluttaja, oli tullut väärälle ovelle kun oli naapuriin menossa... mutta ei näytä että olisi kouluttajasta ollut mitään apua. Parin muun naapurin kanssa on tullut vähän hymähdeltyä kun nähdään että jaahas, taas hän tuolla miehensä perässä juoksee...
Ei toisten olemiset, tekemiset ja elämiset kenellekään kuulu. Kerta ei mitään rikollisuuteen viittaavaa, niin pysykää hiljaa ja poissa toisten tontilta.
726 kirjoitti:
Naapurissa on nainen jolla on ihan hullu ja villi mies (ei vihainen kuitenkaan), ei ole saanut sitä koulutettua useamman vuoden aikana, ei tottele mitään. Sunnilleen kerran viikossa mies karkaa ja nainen juoksee sen perässä ympäri naapurien pihoja saamatta miestä kiinni, palaa sitten itse joskus kotiin kun sitä huvittaa. Kerran meidän ovelle eksyi joku miestenkouluttaja, oli tullut väärälle ovelle kun oli naapuriin menossa... mutta ei näytä että olisi kouluttajasta ollut mitään apua. Parin muun naapurin kanssa on tullut vähän hymähdeltyä kun nähdään että jaahas, taas hän tuolla miehensä perässä juoksee...
Ajattele miten köyhää sunkin elämä olis, jos ei olis tätä pariskuntaa. Sähän oikein kyttäämällä kyttäät niiden tekemisiä ja vielä oikein toisten naapureiden kanssa hymiset asialle.
Hanki joku harrastus?
jatlkuva häirintä muista asukkasta; tyhmä isukki opettaa pennulle häirintäkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri juoksee, hyppii ja nostaa/tiputtaa jotain raskasta usein päivittäin. Välillä myös kuuluu sekoittimen ääni. Enkä edes ole koko ajan kotona kuuntelemassa.
Kieltämättä on kyllä tosi omituista käytöstä naapurilta että se käyttää tehosekoitinta. Nuo muut äänet kuulostaa siltä että se pitää jotain jumppatuokiota, outoa sekin.
Vierailija kirjoitti:
726 kirjoitti:
Ajattele miten köyhää sunkin elämä olis, jos ei olis tätä pariskuntaa. Sähän oikein kyttäämällä kyttäät niiden tekemisiä ja vielä oikein toisten naapureiden kanssa hymiset asialle.
Hanki joku harrastus?
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkoile muuta kuin kaupassakäynnin ajan. Koulutettu ihminen.
Jos on vaikea vaihe elämässä? Mäkin olen koulutettu mutta todella masentunut.
Pitää olla aika ammattikyttääjä, että tietää varmaksi ettei naapuri ulkoile koskaan.
Just tuli taas, se on aika usein lauantaiaamuisin. Se myös pitää "tiedottaa" niin ettänaapuritkin kuulee:). Onneksi en juurikaan törmää naapuriin, voisi olla vaikeaa olla hieman vinosti hymyilemättä.
Pahinta on yöliikenne, mopot, moottoripyörät, autot jne, joku ralli aina perjantaiöisin ainakin. Muuttaisin heti jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla aika ammattikyttääjä, että tietää varmaksi ettei naapuri ulkoile koskaan.
Ammattikyttääjä tai ammattikyttääjät. Naapurien verkosto, jotka kyttää sitä yhtä. Sairasta halpaa hupia.
Hesarissa on tänään artikkeli, ettei lämmintä hanavettä tulisi juoda vaan kuuluisi juoksuttaa.
Olen samaa mieltä, opin tämän lapsena kotona, nin olen tehnyt.
Mutta.
Asun ylimmässä kerroksessa. Naapurit eivät juuri käytä vettä.
Vaadittu valutusaika on joka kerta 3-5 minuuttia, että hanasta tuleva vesi alkaa viilentyä.
Sitten naapurit jupisee, että mikä sillä on siellä kun lotraa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Loputon uteliaisuus ja halu saada tietää, mitä mikin asia maksaa.
Pihaamme tulee vaikka
-uusi grilli > naapuri naapuri tulee kuikuilemaan pensasaidan yli: ”mistä löysit, paljon maksoi.”
-Postiauto > naapuri tulee kurkkimaan pensasaidan yli: ”mitäs tilasit, paljon maksoi?”
-klapikuorma > naapuri tulee kyselemään pensasaidan yli: ”mistä tilasit, paljon maksoi?”
-uusi auto > naapuri tulee utelemaan: ”mistä ostit, paljon maksoi?”Varmasti googlettaa kaiken ostamani ja tarkistaa hinnat, jos ja kun en kerro.
Meillä on tää sama, että hinta kiinnostaa, jopa silloin kun otimme koiran, naapurin ensimmäinen kysymys oli, että mitä maksoi!
En ole mikään pihanhoitaja, mutta jos joskus esim haravoin, niin naapuri haravoi heti samana päivänä jne .
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa on tänään artikkeli, ettei lämmintä hanavettä tulisi juoda vaan kuuluisi juoksuttaa.
Olen samaa mieltä, opin tämän lapsena kotona, nin olen tehnyt.
Mutta.
Asun ylimmässä kerroksessa. Naapurit eivät juuri käytä vettä.
Vaadittu valutusaika on joka kerta 3-5 minuuttia, että hanasta tuleva vesi alkaa viilentyä.
Sitten naapurit jupisee, että mikä sillä on siellä kun lotraa koko ajan.
Tai mitä jos laittasit vettä juomakannuun, kannu jääkaappiin, niin johan saat viileetä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikyttääjä tai ammattikyttääjät. Naapurien verkosto, jotka kyttää sitä yhtä. Sairasta halpaa hupia.
Itse olen tällaisen "uhri". Aina pihalla ollessa joku naapureista selostaa mun tekemisiä toiselle perheenjäsenelleen, usein se on ivaavan sävyistä pilkallista kommentointia. Yks näistä perheistä on tehny sitä n. 5 vuoden ajan.
Päätin, että kyttään takasin, en kommentoi mitään, mut kyttään. Jostain kumman syystä eivät tykkää. Kauhee mutina vaan kuuluu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loputon uteliaisuus ja halu saada tietää, mitä mikin asia maksaa.
Pihaamme tulee vaikka
-uusi grilli > naapuri naapuri tulee kuikuilemaan pensasaidan yli: ”mistä löysit, paljon maksoi.”
-Postiauto > naapuri tulee kurkkimaan pensasaidan yli: ”mitäs tilasit, paljon maksoi?”
-klapikuorma > naapuri tulee kyselemään pensasaidan yli: ”mistä tilasit, paljon maksoi?”
-uusi auto > naapuri tulee utelemaan: ”mistä ostit, paljon maksoi?”Varmasti googlettaa kaiken ostamani ja tarkistaa hinnat, jos ja kun en kerro.
Meillä on tää sama, että hinta kiinnostaa, jopa silloin kun otimme koiran, naapurin ensimmäinen kysymys oli, että mitä maksoi!
En ole mikään pihanhoitaja, mutta jos joskus esim haravoin, niin naapuri haravoi heti samana päivänä jne .
Sama meidän naapurilla!
Haluaa tietää, mitä maksoin, kun eilen toin pihaan päältäajettavan leikkurin.
-Paljon maksoi? Oli eka kysymys. Minusta on erikoista, että pitäisi kertoa. Teki mieli sanoa KVG Stiga Tornado ja K-Rauta, mutta sanoin vain, että liikaa.
Meidän naapurit on sairaita, mutta joskus ihmettelen, kun eivät tunnu viihtyvän yhtään vaatteet päällä. Nelihenkinen perhe on aina alasti, ehkä kerran kuussa tai harvemmin ovat esimerkiksi sukat jalassa. Joka perjantai-iltapäivä viideltä starttaa auto ja lähtevät serkkulaan/mummolaan/ystäväperheen luo /kylpylään/sukulaisten mökille riettauksia ja parinvaihtoa harrastamaan... Milloin mihinkin satojen kilometrien päähän. Reissusta palaavat aina vasta sunnuntaina myöhään illalla todella uupuneina. Tätäkin vähän ihmettelen, että kun tulevat kotiin, eivät edes pysty kävelemään kunnolla ja autossa istuvat uimarenkaiden päällä. Noh huh huh, kukin tyylillään. Sairaita ihmisiä ovat.