Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurienne oudot tavat

Vierailija
21.02.2018 |

Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.

Kommentit (3685)

Vierailija
2541/3685 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänieristys tässä rivitalossa on heikko. Silti on outoa, että naapurini juoksee omaan seinäntakaiseen vessaansa aina kun minä menen sinne.

Muuten varautunut ja hiljainem mies, mutta pyrkii minun kanssa jutuille jos näkee minut pihalla.

Päätin piereskellä pöntöllä ihan antaumuksella. Naapurin toiminta ei ainakaan laantunut. Päinvastoin.

Lisään vielä, että alapääsuihku saa hänet ihan villiksi. Jopa siivouspäivinä, kun pesen pönttöä. Juoksujalat kuuluu ja kolinaa seinää vasten.

Täytyy olla harvinaisen huono äänieristys, jos käsisuihkun käyttökin kuuluu. Tuo ei enää ole asukkaan "vika", vaan rakennustekninen moka.

Vierailija
2542/3685 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänieristys tässä rivitalossa on heikko. Silti on outoa, että naapurini juoksee omaan seinäntakaiseen vessaansa aina kun minä menen sinne.

Muuten varautunut ja hiljainem mies, mutta pyrkii minun kanssa jutuille jos näkee minut pihalla.

Päätin piereskellä pöntöllä ihan antaumuksella. Naapurin toiminta ei ainakaan laantunut. Päinvastoin.

Miksi sä menet naapurin vessaan?

Tästä tuli mieleen sinänsä asiallinen kirjoitus äidin huolesta tällä palstalla. "Kun taapero menee isän perässä parvekkeelle tupakalle, saattaa lapsen sormet jäädä oven väliin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/3685 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että alapääsuihku saa hänet ihan villiksi. Jopa siivouspäivinä, kun pesen pönttöä. Juoksujalat kuuluu ja kolinaa seinää vasten.

Täytyy olla harvinaisen huono äänieristys, jos käsisuihkun käyttökin kuuluu. Tuo ei enää ole asukkaan "vika", vaan rakennustekninen moka.

Kyllä täällä kuuluu kaikki. Jopa naapurin tiskaus. Huono on äänieristys.

Ei se minua haittaa.

Vierailija
2544/3685 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä iisakin kirkkoa naapurini rakentaa, mutta on jo kuukausia ellei puolikin vuotta iltaisin ja viikonloppuisin rempannut ja ryskännyt kovaäänisesti. Ei siinä muuta, mutta kun itse joutuu tekemään kouluhommia nyt kotonaan, eikä kokeiden suoritusajankohtia voi aina valita, niin vituttaahan se kun ei voi keskittyä siinä metelissä.

Vierailija
2545/3685 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono äänieristys on. Ei se silti pakota ketään juoksemalla kuuntelemaan naapurin vessa-asioita.

Vierailija
2546/3685 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vastenmielisen näköinen äijä kulkee kesäisin pihansa ympäristössä ilman paitaa valtavan röllömahansa kanssa yök!

Vierailija
2547/3685 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just! Meidän yläkerrassa asuu tällainen remonttireiska. :) Me ollaan koitettu suhtautua huumorilla tähän kaveriin ja mietitty, että hänen seinänsä ovat varmaan reikäjuustoa, kun poraa jatkuvasti ja sen kuulee, että seinää! Vasaroi myös + muut epämääraiset kolinat siihen päälle. Sanomme häntä myös "Remontti-Reiskaksi"

Vierailija
2548/3685 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat asua meidän talossa. Meillä ihan sama homma yläkerrassa.

Vierailija
2549/3685 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri laulaa Johanna Kurkelaa antaumuksella.

Ja se on 40 v. mies.

Vierailija
2550/3685 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yksinäinen mies ja ilmeisen ihastunut suhun. Toimi sen pohjalta jatkossa 🌞👍

Vierailija
2551/3685 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoja ne ihmiset jotka on kymmenyslahkoista eivät puhu mitään suoraan selvin sanoin vaan vihjailee ja vertauksia että muut saa arvailla mitä ne vihjailee.Myös kun syyttävät muita omista synneistään uskonnot eli he saa tehdä muut ei tai muut on syyllisiä eivät he.

Vierailija
2552/3685 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pora koneet laulaa 9 aikaan illalla sunnuntaisin ja tapellaan säännöllisesti.

Vierailija
2553/3685 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se. Herään aikaisin ja terveydellisistä syistä harrastan liikuntaa ja samasta syystä en kykene liikkumaan rivakammin. Ei huolta, ei minua palele.

On näes villaista yllä.

En myöskään ole eksynyt. Kerran joku huuteli, että oletteko eksynyt? Ihmettelin, että miten niin? No kun olen pitemmän aikaa katsellut, kun siinä kuljet edestakaisin. Silloin kyllä kävelin ihan omalla isolla tontilla ja ihan olin jo omien portaiden edessä.

No, menimpä siitä sitten kiltisti sisälle sillä kertaa. Kohta taas jatkan harjoituksia kun silmäsi välttää.

Nimimerkki: Se omituinen naapuri

Vierailija
2554/3685 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä oli vastauksena hänelle joka ihmettelee, kun jo kuudelta kävelee edestakaisin ja liian verkkaisesti ja ihmetteli, ettei edes palele. Itse en kyllä huomaa, että päätäkään palvelisi.

Vierailija
2555/3685 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt ei oo ehkä mikään hauska outo, mutta eräät naapurit on aivan hulluja pyykkäreitä. He varaavat kuivaushuonetta aivan järjettömiksi ajoiksi, siis esim. aamu 10:stä seuraavaan aamu 10:een. Monta kertaa viikossa! Eivätkä todellakaan ole mikään pikkulapsiperhe tai himourheilijoita, mikä voisi selittää. Parhaimmillaan siellä on sitten levitelty jotain helvetin sukkia ja alkkareita mahdollisimman väljästi huone täyteen, todella usein myös sellaisia juttuja, mitä itse pesen hyvin harvoin, siis tyyliin verhoja yms. Olen monet kerrat miettinyt, että onko nämä jotain mielenterveysongelmaisia joiden koko elämä pyörii pyykkäämisen ympärillä ja ehdoilla vai mistä ihmeestä on kyse. Tuollainen pyykkimäärä on vain mahdoton.

Saanko udella, että mitä sä siellä kuivaushuoneessa teet jonkun muun vuorolla? Käytkö ihan vaan tarkastamassa vai nuuhkitko niitä muiden alkkareita siellä? Oletko jotenkin mt-ongelmainen, vai mistä moinen sairaalloine kiinnostus muiden pyykkeihin? Ja vielä monta kertaa viikossa pitää käydä tarkistamassa mitä muut pyykkää!

En käytä taloyhtiön saunaa, en pesukonetta. Pesukone mulla on wc- kylppärissä. Saunassa en ole löylytellyt 50-vuoteen. Kun olen ulkona, niin taloyhtiön sauna ja pesukone huoneesta tulee henkilö ulos ja tulee aina selittämään samaa pskaa. Olen vähän ihmetellyt, että asuuko hän siinä saniteetti tilassa, vai lie haistelemassa muitten omaa. Lisäksi hän on sellainen määrälijä pihan asioista.

Mua eivät pidä Suomalaisena, kun en käytä saunaa kylpiessä. Mulle riittää pelkkä suihkussa peseytyminen. Lapsena sain piiskaa, kun en mennyt saunanlauteille koskaan. Kuuma sauna on saatanasta 👺😈 👹

Vierailija
2556/3685 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entiset naapurit kävi joka päivä monta kertaa päivässä autolla piipahtamassa jossain, mutta hyvin harvoin oli pihaan tullessa esim. ostoskassia tai muutakaan mukana. Ihmettelen vaan missä ne jatkuvasti oikein ravasivat suht lyhyitä aikoja.

Ja sinä kyttäät monta kertaa päivässä verhojen raosta, että tuossa ne taas lähtevät ja tulevat ilman ostoskasseja ;D

Minusta olisi oudompaa, jos kävisivät ostoksilla monta kertaa päivässä. 

Mutta kysy ihmeessä, missä käyvät. 

Minäkin kyttäilen, mutta ei tarvi verhoja raottaa ainkaan sulan maan aikaan. Häärään pihakasvien parissa lähes kaiken vapaa-aikani. Hyvä samalla vähän kyttäillä😘

Valoverhot kun laittaa, niin ei tarvi verhoja raotella. Asunnosta näkee hyvin ulos, mutta ulkoa ei näe sisälle, vaikka nuttiti nätin naisen kaa asunnon sisäpuolella.

Vierailija
2557/3685 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä tänään saa keskustella naapureista? Eilen naapuri keskustelut poistettiin.

Vierailija
2558/3685 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhreissa vikaa kirjoitti:

Ihan outoja ne ihmiset jotka on kymmenyslahkoista eivät puhu mitään suoraan selvin sanoin vaan vihjailee ja vertauksia että muut saa arvailla mitä ne vihjailee.Myös kun syyttävät muita omista synneistään uskonnot eli he saa tehdä muut ei tai muut on syyllisiä eivät he.

Onkohan ne niitä tuoh'persiin uskovaisia. Tiedän joitain laestaediolaisia, joilla on televisiot, sun muut väkkyykset. Täälläpäin sellaisia sanotaan tuoh'persiin uskovix.🤭

Vierailija
2559/3685 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies venyttelee rappukäytävässä tiukoissa trikoissa, ennen kuin lähtee juoksemaan, sama takaisin tullessa. Pari kertaa olen joutunut astumaan hänen ylitseen, kun on ollut maassa poikittain ulko-oven ja rappusten välissä punnertamassa. Ei pyyränyt asentoaan anteeksi edes, moikkasi vain päällä ja jatkoi laskemista. Minä könkkäsin kauppakasiien kanssa jalkapuolelta yli, meinasin kompastua.

Vierailija
2560/3685 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tupakalla parvekkeella ja samalla tiirailee muita. Ei koskaan mitään häiriötä. Toinen naapuri tuijotti, otin parvekkeella lonkeron. Eikös se parveke ole sitä varten, että siinä voi istua joskus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän