Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
Rivitalon asukkaat arvuuttelevat ja juoruuvat keskenään, kun yksi asukas haluu etäisyyttä -pysyy omissa oloissaan ja ei haluu olla suuna-päänä muitten meninkeihin kiinnostunut. ( on ollut sitä koko 25- vuotta asumisen ajan) Kerran kuulin jonkun sanovan, että onkohan hän jotenkin vinksin. Pitäisi pitää suu soukemmalla. Joka junaan on lähtijöitä ja sitten taas ei. Mitä se muille kuulin, minkämoinen on. Antaa ihmisten elää rauhassa ja ei varmasti ole keneltäkään pois. Jos henkilö tekee jotain pihallaan, niin eräs henkilö linkkasee salaa ja luvatta toisen piha-alueelle. Kerran soitin nuuskijasta poliisille, että tuntematon henkilö tunkeutuu toisen pihaan ja myllää esineitä. Poliisin päivystäjä kertoi, että lähin partio on 200km.päässä, että tähän hätään ei onnistu. Jos nähdään, että esineitä lähtee tuntemattoman mukaan, tai niitä rikotaan. Tuntomerkit ylös tekijästä. Soitto vaan uudestaan heille. Keneltäkään ei ole lupaa mennä toisen hallinnassa olevalle alueelle. Sama henkilö penkoi as.yhtiön sekajäte laatikolla ja repi auki pussukoita. Liekö etsinnä syötävää,, hyi hemmetti. Jätelaatikossa oleva kuuluu jäteaseman hoitajalle / käsittelijälle, ei muille. Nyt niin riskialttiina aikana, ( korona ) on oltava erittäin varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Hiiret pitää tappaa!
Hiiret oli edellisessä elämässään kissan vihaajia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ...
En mä seuraa naapureitani. En tiedä niistä mitään.En minäkään. En tervehdi, en edes haluu puhuu kellekään. Haluan asua omissa oloissani. Tulen ja menen, niinkuin Hektorin biisissä.
En katsele, enkä toljota miehiä, enkä rumia ja vanhoja naisia. Tunnen oman arvoni.
Kun sun seinänaapureina on runsaslapsinen äsOmaliperhe niin voit kuvitella, et kaikki heidän tavat ovat outoja! Esim se, ettei ajatella yhtään seinäntakana asuvia vaan pidetään hirveetä älämölöä! Ja nukkuvat vaan tyyliin 02-07 välisen ajan.
Työtön mies joka liikkui n.kerran viikossa lähikauppaan ostamaan tupakkaa.
Äiti käy viemässä ruokaa ja siivoamassa.
Pitää ihme melua ja pelaa ilmeisesti koko ajan.
Kovaääninen tuuletin puhaltaa 24h jotta voi tupakoida sisällä ja sen mukainen haju on rapussakin.
Aina samat vaatteet päällä kesällä ja talvella.
Onneksi muutimme pois !!
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä ennenkin maininnut mutta taas naapuri seisoo pitkiä aikoja meidän yhteisessä eteisessä, tälläkin hetkellä on siellä. 2-kerroksinen talo missä päällekkäin olevilla asunnoilla nelimöterin kokoinen yhteinen eteinen ennen ulko-ovea. Siinä tilassa ei siis ole mitään eikä siellä säilytetä mitään. Normaalisti siinä ollaan 5 sekunttia kun suljetaan toinen ovi ja avataan toinen.
Naapuri ollut pitkään poissa, ehkä epidemian takia muualla, mutta nyt tullut takaisin ja heti alkoi tuo outo oveni takan seisominen pitkiä aikoja. Nyt on jo 3-4min seisonut siellä sen jälkeen kun tuli ulos asunnostaan. Kohta varmaan kuulee kun avaa ulko-oven ja lähtee.
Aika outoa kun tuota tapahtuu jatkuvasti, lähes päivittäin. Sen ymmärtäisi jos satunnaisesti jää siihen hetkeksi seisomaan mutta kun melkein joka päivä...
Itse harrastin tätä kun minulla oli eroahdistuksesta kärsivä koira. Jäin hetkeksi siis odottamaan ja kuuntelemaan alkaako koira haukkua tai ulvoa. Nykyään ei enää tarvitse sitä tehdä, kun koira pääsi yli eroahdistuksestaan.
Naapuri liikkuu kotonaan pitkät dösät paljaana ja verhot tietysti auki, että kaikki näkevät 🤮
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä ennenkin maininnut mutta taas naapuri seisoo pitkiä aikoja meidän yhteisessä eteisessä, tälläkin hetkellä on siellä. 2-kerroksinen talo missä päällekkäin olevilla asunnoilla nelimöterin kokoinen yhteinen eteinen ennen ulko-ovea.
Siis hetkinen.. päällekkäin olevilla asunnoilla yhteinen eteinen? Miten se on mahdollista?
Naapurisi asuu yläpuolellasi ja kun tulee asunnosta ulos, jotenkin ilmestyy ovesi eteen?
Lähtevät arkisin 0725 ja palaavat 1635. Kummaa toimintaa. Lisäksi vaihtavat autoa vuoden välein. Epäilyttää että mitä puuhaavat.
Vierailija kirjoitti:
Lähtevät arkisin 0725 ja palaavat 1635. Kummaa toimintaa. Lisäksi vaihtavat autoa vuoden välein. Epäilyttää että mitä puuhaavat.
Kahvin Haju 08:00
Ruuan haju 11:00
Kahvin haju 14:00
Ruuan haju 17:00
Imuri käy lauantaisin
Pesukone perjantaisin
Tiski joka ilta
Kummaa porukkaa, ihme jengiä. Soitin poliiisille, tulevat tapaamaan perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran naapuri käyttää ihan järkyttävän paljon vessapaperia (se paperitelineen kitinä kuuluu rakenteita pitkin :D )
Mulla on ainakin niin karvainen perse, että kun pyyhkäisee ensimmäisen kerran ja kaikki kakka ei ole tippunut, vaan on karvojen kätköissä kiinni, niin tuntuu että levitän vain kakkaa ympäri läpeä ja siitä se vasta pyyhkimisurakka alkaakin! Menee kymmeniä tuplapaloja ennenkuin alkaa näyttämään siltä ettei enää mitään tartu.
Vierailija #61:lle karvapakaroineen:
Oletko sellaiseen mahtavaan keksintöön tutustunut kuin bideesuihku? Se yleensä, jos sellainen vessasta löytyy, on asennettu johonkin pöntön ja lavuaarin välille. Sillä ja kädellä pesee karvaisimmankin pepun nopeammin kuin kilokaupalla paperillapyyhintää ikinä! Sitten lopuksi tietenkin pestään kädet.
Vierailija kirjoitti:
Siivoavat kerran viikossa, kantavat ulos kaiken vuodevaatteita myöten tuulettumaan.
Laatavat sähköautoaan parkkipaikalla ( vaikka taloyhtiön säännöt sen kieltävät)
Olet vain kateellinen, kun ovat siistejä ja ostaneet sähköauton, joka sinulta puuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Rivitalon asukkaat arvuuttelevat ja juoruuvat keskenään, kun yksi asukas haluu etäisyyttä -pysyy omissa oloissaan ja ei haluu olla suuna-päänä muitten meninkeihin kiinnostunut. ( on ollut sitä koko 25- vuotta asumisen ajan) Kerran kuulin jonkun sanovan, että onkohan hän jotenkin vinksin. Pitäisi pitää suu soukemmalla. Joka junaan on lähtijöitä ja sitten taas ei. Mitä se muille kuulin, minkämoinen on. Antaa ihmisten elää rauhassa ja ei varmasti ole keneltäkään pois. Jos henkilö tekee jotain pihallaan, niin eräs henkilö linkkasee salaa ja luvatta toisen piha-alueelle. Kerran soitin nuuskijasta poliisille, että tuntematon henkilö tunkeutuu toisen pihaan ja myllää esineitä. Poliisin päivystäjä kertoi, että lähin partio on 200km.päässä, että tähän hätään ei onnistu. Jos nähdään, että esineitä lähtee tuntemattoman mukaan, tai niitä rikotaan. Tuntomerkit ylös tekijästä. Soitto vaan uudestaan heille. Keneltäkään ei ole lupaa mennä toisen hallinnassa olevalle alueelle. Sama henkilö penkoi as.yhtiön sekajäte laatikolla ja repi auki pussukoita. Liekö etsinnä syötävää,, hyi hemmetti. Jätelaatikossa oleva kuuluu jäteaseman hoitajalle / käsittelijälle, ei muille. Nyt niin riskialttiina aikana, ( korona ) on oltava erittäin varovainen.
Asuin isossa kaupungissa kerrostalossa 20-vuotta. Kukaan ei pitänyt outona, kun en paljoa höpissyt naapureittenkaan kanssa. Totuin vuoteen, kun kukaan ei huomenta, eli päivää sanonut. Olen ollut nyt 5-vuotta rivitalossa asumassa, niin ensimmäisen vuoden aikana kuulin mainittavan, että outo asukas , kun ei paljoa juttu lennä, jos ollenkaan. Kävin vain työssä ja vapaalla & lomilla kotikonnuilla pörräämässä. Nyt olen eläkkeellä ja joku utelias naapuri käy hämärän aikana kiertämässä talon ympäristössä. Jos hän rappuun jää mulkoilemaan, niin vajakkina ja heihei-tyyppinä pidän. "Ei ilmeisesti ole se terävin kynä penaalissansa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin Haju 08:00
Ruuan haju 11:00
Kahvin haju 14:00
Ruuan haju 17:00
Imuri käy lauantaisin
Pesukone perjantaisin
Tiski joka iltaKummaa porukkaa, ihme jengiä. Soitin poliiisille, tulevat tapaamaan perhettä.
Toivottavasti sossut kiinnostuu näistä naapureista. Kyllä niissä jotain vikaa on!
Naapuri toistelee mua aina kun tavattaan; esim minä: moi naapuri: moi, minä: huomenta naapuri: huomenta. Onko tää jotain passiivis-aggressiivisuutta jolla naapuri haluaa osoittaa että teen jotain väärin?!?
Vierailija kirjoitti:
Naapuri liikkuu kotonaan pitkät dösät paljaana ja verhot tietysti auki, että kaikki näkevät 🤮
Pitkät bussit paljaana?? No tuo on jo outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät bussit paljaana?? No tuo on jo outoa.
Ne on niitä nivelbusseja, kai. Aika isot kämpät on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä suurimmalle osalle palstalaisista täysin vierasta, mutta veikkaisin, että käyvät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä ennenkin maininnut mutta taas naapuri seisoo pitkiä aikoja meidän yhteisessä eteisessä, tälläkin hetkellä on siellä. 2-kerroksinen talo missä päällekkäin olevilla asunnoilla nelimöterin kokoinen yhteinen eteinen ennen ulko-ovea.
Siis hetkinen.. päällekkäin olevilla asunnoilla yhteinen eteinen? Miten se on mahdollista?
Naapurisi asuu yläpuolellasi ja kun tulee asunnosta ulos, jotenkin ilmestyy ovesi eteen?
Mikä hahmotushäiriö sinulla on? :D
Paniikkihäiriö?