Naapurienne oudot tavat
Onko teidän naapureilla outoja tapoja? En nyt tarkoita mitään käräjille päätyviä kauhujuttuja, vaan enemmän sellaisia hauskoja outoja juttuja, joita olette joskus ihmetelleet.
Kommentit (3685)
naapurini kyttää minua ja tekemisiäni ja kun en anna hänelle tietoja elämästäni, hän sitten keksii kaikille kolahduksille ja äänille, tekemisilleni ja olemisilleni tarinat, jotka juoruaa asukastoimikunnalle, jossa sitten taivastelevat tekemisiäni. Nykyisin jo huvittaa kuunnella näitä juttuja. Jos jotain on oppinut, niin joillakin ihmisillä todellakin tuntuu olevan sairaalloinen tarve saada tietää naapurinsa asioita ja jos ei saa, niin alkavat sitten luoda tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks meidän naapuri kyylää kaikkien tekemisä ja raportoi niitä vauva palstalle
Levittelee henkilöistä perättömiä asioita, jotka eivät halua - viitsi kuunnella hänen jonni juotavaa lörpötystä. Ajoin hänet pois piha-alueelta, kun aina tuli seli,seliitä ja juoruja, jotka ei kiinnostanut mua yhtään. Hän juoksi seuraavan naapurin luo ja sanoi, että minulla on psykoottisneuroottisoireyhtymää.🤔
Pskan puhujan naama on kuin ronttonen. Erittäin lähellä ugly & donkey.
Seinänaapurina nuori pariskunta joilla parivuotias lapsi. Vanhemmat lässyttävät kun puhuvat lapselle. Lisäksi lässyttävät kirjakielellä. Miehenkin ääni on kuin kimeän naisen ääni tuolloin. Järkyttävän kuuloista. Ärsyttävää ja huvittavaakin.
Nyt Martti otaps se paloauto ja laita se parkkiin. Isi lakaisee nyt. Martti katso, isi lakaisee pihaa. Näin isi lakaisee. Martti tule tänne. Kohta mennään sisälle kun äiti on tehnyt meille ruokaa. Mitä sinä haluat syödä Martti. Kohta Martti pääsee syömään. Katso Martti. Isi lakaisee.
pesee autoaan kuin sukukalleuksiaan ts. harvinaisen usein
Vierailija kirjoitti:
Ei poistu juuri koskaan kotoaan, vaikka kävelee aktiivisesti edestakaisin asunnossaan
Mulla oli myös tämmönen yläkerran naapuri! Jyskytti kantapäillä yksiönsä lattiaa edestakaisin 9-10 tuntia putkeen joka päivä ja joskus yölläkin. En liioittele. Varmaan joku vakava mielenterveys- tai päihdeongelma.
Imuroi joka päivä 2h ja se ääni on niin eri mikä normi imuroinnista kuuluu. Kuulostaa kun vedettäis kylpyhuoneen lattiaa sillä lastalla mikä tekee todella inisevän ja viiltävän äänen. Kuuluu siis rappukäytävään ja hauskinta tästä tekee sen ku niiden kämppä ei ole edes meidän kämpästä yläpuolella, alhaalla eikä sivuilla. Yläpuolella kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei poistu juuri koskaan kotoaan, vaikka kävelee aktiivisesti edestakaisin asunnossaan
Mulla oli myös tämmönen yläkerran naapuri! Jyskytti kantapäillä yksiönsä lattiaa edestakaisin 9-10 tuntia putkeen joka päivä ja joskus yölläkin. En liioittele. Varmaan joku vakava mielenterveys- tai päihdeongelma.
Sitä pidetään siellä vankina. Päästäkää ulos.
väkisin tervehtiminen riesana kirjoitti:
Mitä jos on tungettelevia naapureita, jotka yrittää saada väkisin tervehtimään niitä. Yksi naapuri toisteli moneen kertaan tervehdystä mieltä osoittaakseen, kun en vastannut tervehdykseen. Voiko väkisin tervehtiville naapureille hakea lähestymiskieltoa?
Viime talvena olin lähdössä töihin ja asuntoni vieressä olevan asunnon asukki sanoi kaverilleen, ( molemmat mies henkilöitä ) kun olivat tupakalla omassa rapussaan. Ohitse mennyt mies ei katso silmiin, ei edes päin luo katsettaan. Meinasin vastata, että en katsele miehiä, enkä vanhoja ja rumia naisii. Tiedän sentäs arvoni, kuvia en kumartele.
Kerrostalossa joku hölmö alkaa imuroida sunnuntaina aamulla ennen kymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naapuri istuu pimeässä.
kumma tyyppi.
Sähkö on kallista ja jos sähkön käyttöä pystyy vähentämään, niin ei se ole keneltäkään pois. Minäkin sammutan kaikkea valot pois, kun en tarvi niitä. Nettiyhteys pelaa auringon antamalla virralla akun välityksellä.
Oma pikkuinen vesivoimala olisi hyvä. Sellaisia on olemassa ja kolme on itsellä tiedossa. Ihan kateeksi käy pikkasen ja ylimääräisen sähkön voipi myydä verkkoon.
Naapurin naisen oudot tavat on syödä jatkuvasti roskaruokaa ja olla lihava. En ymmärrä moista käytöstä, varmaan joku big mac fetisi hänellä.
Olen nähnyt ikkunasta lukemattomia kertoja, miten tässä talossa asuva, mukava, siisti ja järkevänoloinen mies laittaa pyörätelineestä kaikkien pyörien vaihteet ykköselle. Ensin ihmettelin, että mitä hän oikein aina häärää pyörien luona, kunnes tajusin oman pyöräni vaihteen olevan lähtiessä aina ykkösellä, vaikka olisin ajanut pihaan pyörätelineille esim. kolmosvaihteella.
Osaako joku keksiä tälle jonkun syyn? :D en ole kehdannut kysyäkään. Mies käy vaimonsa kanssa usein ulkoilemassa, joten tätä tapahtui kesäisin joskus monesti päivässä. Vaimo seisoo säätelyn ajan vieressä ja odottaa ukkoaan.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Naapuri paukkaa joka ilta kahdeksan aikaan auton ovia puolisen tuntia niin että meillä helisee lasit kaapissa. Mitähän se tekee..?
Kantapäänorsuilu on nykyään yleistä. En muista että 90-luvulla olisi vielä ollut. En oikein ymmärrä sitä.
Siis ihminen on kantapääastuja kyllä, mutta ei sitä ole mikään pakko kotona voimallisesti harjoittaa.
Itse yritän ulkonakin pitkillä kävelylenkeillä kävellä silleen kissamaisen kevyesti, terveellisempää nivelille.
Alakerrassa on yksi norsu. Hämmästelen sitä lähtöenergiaa, millä hän aina ottaa ne kolme askelta yksiössään mitkä siinä mahtuu ottamaan. Jokainen viiden metrin siirtymä on kuin sadan metrin pikajuoksu, kaasu pohjassa liikkeelle hirveällä reuhtomisella pam pam pam. Itse otan elämän sillai rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ikkunasta lukemattomia kertoja, miten tässä talossa asuva, mukava, siisti ja järkevänoloinen mies laittaa pyörätelineestä kaikkien pyörien vaihteet ykköselle. Ensin ihmettelin, että mitä hän oikein aina häärää pyörien luona, kunnes tajusin oman pyöräni vaihteen olevan lähtiessä aina ykkösellä, vaikka olisin ajanut pihaan pyörätelineille esim. kolmosvaihteella.
Osaako joku keksiä tälle jonkun syyn? :D en ole kehdannut kysyäkään. Mies käy vaimonsa kanssa usein ulkoilemassa, joten tätä tapahtui kesäisin joskus monesti päivässä. Vaimo seisoo säätelyn ajan vieressä ja odottaa ukkoaan.
Ei saa mennä kiinni toisen omaan. Voi käydä niin, että joutuu korvaamaan rikkoontumisia, kun näkijä on tiedossa. Rikkinäisen esineen voi maksattaa sillä, joka räpeltää toisten vehkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Liittyisköhän se jotenkin pyörän turvallisuus juttuihin? Jos lähtiessä on kolmosella, ja voi vaikka kaatua pahasti? En osaa sanoa. Joku syy siinä on.
Pitkälti yli 50 v, kotirouvana suurimman osan elämästään ollut nainen, sai vanhoilla päivillään uran alkuun. Eli pestin kauppiaan palvelukseen, töihin kutsuttavana apuvoimana.
Jestas, kun se on nyt olevinaan työnsä kanssa. Sen kuulkaa aina osaa aina arvata, että taas on kutsu käynyt, kun seinän takaa tai rappukäytävästä alkaa jotain omituista puhetta rouvalta kuulua työpaikkahakemuksista.
Tiedä vaikka toi työpaikka olis auennut sille ihan vaan sukulaisen avustuksella...
Omituinen. Kyllä omituista käytöstä, kun on noin olevinaan ja haluaa tiedottaa töitään, onhan tässä talossa sentään niitäkin kun käyvät töissä joka päivä ja tekevät vieläpä normaalin työpäivän mittaista päivää...
En tiedä mistä tollanen on siinnyt... Siis yli 50 v, ellei peräti yli 60 v. Ja ikänsä kotirouvana ollut...
Meil meteli naapurit,sitten tuo ukkohan on kyylä,lähistöl oli joku pikkutyttöjen ahdistaja niitä monia kestä kuullut juttua.Naiset uskon ne vonkaa niitäkin ,katsellut yhtä naista tunteja kalliolta.Tarttui kerran minunkin olkaan alko viedä pois..hyi.Nähnyt illalla myöhään keskustassa.Meluaa yleensä viikonloput..ADHD joku.
Ukko tulee aina takaapäin lopuksi. Vaikka jyystävät mitenpäin tahansa niin aina lopuksi lykkii takaapäin. Vaimo näyttää monesti tosi ärsyyntyneeltä asiasta.
Ennen kuin kyselette, niin katson makkariin käytöstä poistetun patteriputken aukosta. Muovitulpan saa helposti irti.