Kuinka paljon rahaa pankkitileilläsi on?
Etenkin käyttö-, säästö- ja määräaikaistilien sisältö kiinnostaa.
Mulla on käyttötilillä n. 1 200 €, säästötileillä 7 500 € ja määräaikaistileillä 3 000 €.
Kommentit (104)
tilillä on noin 2300 euroa mutta kotona on kassakaapissa jotain 58000 euroa.
7100e säästötilillä ja 100e käyttötilillä . Vähä eri sfääreissä mun tili kuin muilla av:laisilla näköjään... :D :O
Mihin te moukat tarvitsette tuntenattomie tätä tietoa.. Älkää vastatko näin hölmöön. 👍
Vierailija kirjoitti:
7100e säästötilillä ja 100e käyttötilillä . Vähä eri sfääreissä mun tili kuin muilla av:laisilla näköjään... :D :O
No sinulla on rahaa säästössä. Eihän tähän ihan kaikki vastailekaan, ei nuo lukemat edusta keskiarvoja. Oliko se niin ettei suomalaisilla ollut keskimäärin kuin parisataa suurimmalla osalla säästössä vai muistanko väärin?
Käyttö n. 4000, säästö n. 7000. Nuo säästöt on tiettyä, loppuvuodesta toteutuvaa isoa menoa varten säästetty ja vielä tarvitaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te moukat tarvitsette tuntenattomie tätä tietoa.. Älkää vastatko näin hölmöön. 👍
Miksei tästäkään asiasta saisi keskustella? Onko tällä palstalla yhtään sallittua aihetta?
Vierailija kirjoitti:
En oo varma, ehkä joku 150 000 e.
Miksi noin paljon tileillä? Miksei rahastoissa jne?
Vain tyhmä pitää tileillä rahaa. Oisko sellainen 3-4 k€ kaikilla tileillä yhteensä. Loput ovat sijoituksissa. Tuostakin varmaan loppukuusta osa menee sijoituksiin. Tosin tuohon tulee vielä myös rahaa tonnin verran osinkoina tässä kuun varrella.
Onpa hienoa, että ihmisillä on noinkin paljon tileillä varoja. Itselläni ei ole varaa laittaa palkasta säästöön. Palkka ainoa tulo ja tulee käytetyksi kuukausittaisiin menoihin.
N. 1000€. Tilillä pitää olla sen verran, että laskut saa kuitattua. Ostokset luottokortilla aina. Isot rahat sijoitettuna kasvamassa korkoa aina.
Noin 7000 käyttötilillä ja noin 5000 sellaisella tilillä jota en käytä.
Olen aina ihmetellyt himassa jumittavia ihmisiä, jotka katselevat tilejään ja odottavat eläkkeellepääsyä. Itse ainakin törsäsin kaikki rahat matkustamiseen ja elämyksiin. Mielummin nuorena, kuin vanhana.
Käyttötilillä 350e ja säästötilillä 1200e. Huomenna tulee palkka ja siitä menee 1/3 säästöön. Oon tosi ylpeä tuosta mun säästösummasta kun on elänyt kädestä suuhun useamman vuoden, ja nyt pari kuukautta sitten sain ihan hyvän työpaikan ja palkan mistä voi säästää :)
Käyttötilille tuli tuki vuoden vaihteessa. 2/3 jäljellä eli 450e. Säästötilillä 120e ja toisella säästötilillä 40e. Näillä pärjätään taas kuun vaihteeseen asti.