Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: Kuinka usein naiset käytte kampaajalla?

Vierailija
21.02.2018 |

Tämä ei ole mikään provoilu, vaan en ihan vilpittömästi tiedä: Kuinka usein on naisten ns. normaali kampaajallakäyntiväli tai kuinka usein käytte? Tiedän että tähän vaikuttaa moni asia, hiustyyli jne. mutta jotain aikoja..?

Ajan tällä takaa sitä, kun meillä on avovaimon kanssa.. Ei nyt riitaa.. Mutta sanotaan, että olen ihmetellyt kun hän on käynyt kampaajalla viimeksi joskus syksyllä ja aikoo käydä "ehkä ennen kesää"..!? Hän on kuitenkin omillaan toimeentuleva, ulkonäöstään normaalisti huolehtiva työssä käyvä nuorehko nainen.. Niin eikö tuollainen yli puolen vuoden väli ole jo pitkä? Hänellä on pitkätköt hiukset joita hän värjää vaaleaksi.

Olen aiemmin seurustellut parturi-kampaajan kanssa, jonka hiustyyli vaihtui viikottain ja henkilön kanssa joka kävi aina tasaisesti 4 viikon välein kampaajalla.. Toinen ääripää lienee tapailemani nainen joka värjäsi itse hiuksensa ja siskonsa vähän lyhensi latvoja joskus ja hänelle kampaamo oli suorastaan vieras paikka. Itse käyn 5-6 viikon välein ja se on sopiva miehen lyhyille hiuksille..

Joten kiitos. Auttakaa. :)

Mies 31

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap oikeasti kampaaja ;)

Ne tuttavat jotka käyvät todella usein kampaajalla ovat todella lyhyen kampauksen omaavia. Sellaista tukkaa pitääkin leikata vähintään kerran kuussa, koska muuten se kasvaa mallistaan. Tai jos on värjätty eikä haluaa yhtään tyvikasvua/harmaata näkyviin.

Olisinkin kampaaja, niin en kyselisi. :D

Nämä minun tuntemat usein kampaajalla kävijät ovat olleet kyllä pitkähiuksisia ja niitä värjääviä. Mitä näin miehenä osaa ottaa kantaa, niin minusta pitkä tukka ei vaadi niin usein kampaajalla käyntiä leikkauksen vuoksi, mutta värjäys olisi minusta suotavaa vähän useammin kuin kerran puolessa vuodessa. Siis itse tai kampaajalla.

Mies 31

Kerrotko ap, miksi niitä hiuksia pitäisi mielestäsi värjätä?

Vierailija
122/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko tää se eilinen jamppa, joka valitti, kun rouva oli värjännyt hiukset tummiksi eikä ollut ihan jampan omaan makuun?

Sama asia, hiukan eri kantilta katsottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskasiilin kanssa käyn parin kuukauden välein, muuten hiuksia leikataan pari kertaa vuodessa. Värjätty viimeksi vuosi sitten liukuvärjäyksellä, nyt alkaa väri olla niin alhaalla että pitäisi kevään aikana jaksaa mennä

Vierailija
124/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n. 6 viikon välein. Minulla on puolipitkät värjätyt hiukset. Minusta on ihanaa käydä kampaajalla! Meneehän sinne rahaa, mutta ei haittaa.

Vierailija
125/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla hiusten tasausleikkauksessa ja tyvikasvun värjäyksestä 3kk välein.

Minulla on pitkät hiukset.

Käyn useimmiten ammattikoulun opiskelijakampaamossa, niin säästän rahaa.

Vierailija
126/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tuttavat jotka käyvät todella usein kampaajalla ovat todella lyhyen kampauksen omaavia. Sellaista tukkaa pitääkin leikata vähintään kerran kuussa, koska muuten se kasvaa mallistaan. Tai jos on värjätty eikä haluaa yhtään tyvikasvua/harmaata näkyviin.

Nämä minun tuntemat usein kampaajalla kävijät ovat olleet kyllä pitkähiuksisia ja niitä värjääviä. Mitä näin miehenä osaa ottaa kantaa, niin minusta pitkä tukka ei vaadi niin usein kampaajalla käyntiä leikkauksen vuoksi, mutta värjäys olisi minusta suotavaa vähän useammin kuin kerran puolessa vuodessa. Siis itse tai kampaajalla.

Mies 31

Ihan samasta syystä, kun laitetaan kynsiä, ripsiä, muita karvoituksia, jne. jne: Oman ulkonäön takia, mikä on monille naisille ja monille miehille tärkeää.

En missään vaiheessa ole sanonut, että hiuksia PITÄÄ värjätä. Kyse oli siitä, että jos niitä värjää ja haluaa värjätä, niin kuinka usein.

Mies31

Vierailija
127/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipitkä polkkatukka mallina, käyn 2-3 krt vuodessa. Samalla väri, oon tumma niin tumma värikin. Tarttis taas mennä... 

Vierailija
128/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia kun viimeksi kävin. Hyvä oma väri ja terve tukka peppuun saakka. Tytär toisinaan leikkaa latvat, ei edes joka vuosi.

Vierailija
129/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31

Ihan samasta syystä, kun laitetaan kynsiä, ripsiä, muita karvoituksia, jne. jne: Oman ulkonäön takia, mikä on monille naisille ja monille miehille tärkeää.

En missään vaiheessa ole sanonut, että hiuksia PITÄÄ värjätä. Kyse oli siitä, että jos niitä värjää ja haluaa värjätä, niin kuinka usein.

Mies31

Viestisi nro 36 ei hivele silmää ja antaa ymmärtää toisin: "Koska säästö ei tosiaan tapahdu itse tekemällä, vaan värjäämättä jättämällä.. Mikä ei muuten hyvännäköisessä ja ulkonäöstään huolehtivassa naisessa valitettavasti hivele silmää.."

Vierailija
130/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takapuoleen asti hiukset ja käyn kerran vuodessa kampaajalla värjäämässä ja tasoittamassa latvat. 

Luulisi että vuodessa tulee ihan jäätävä tyvikasvu. Vai laitetaanko sinulle vain muutaman kk kestävä sävy ja olet loppuvuoden omassa värissä?

Ihan kestovärillä värjätään ja kestää sitten mitä kestää, eli joo, loppu ajat sitten oon tyvikasvulla kunnes taas värjäytän. Nytkin on suurin osa hiuksista jo ihan omaa väriä. Kesäksi värjään sitten taas, eli sinne asti odotan vielä. Tosin latvat käyn nyt tasottamassa, on jo hirveessä kunnossa.

Vierailija
131/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Leikkautan yleensä olkapäämittaan ja sen jälkeen annan kasvaa niin kauan, kunnes alkaa tuntua että hiukset on liikaa tiellä, latvat hapsottaa tai muuten kyllästyn pidempään tyyliin. Hiukset on tummahkon ruskeat enkä värjää, joten ei tarvitse juurikasvustakaan huolehtia.

Vierailija
132/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 31

Kuinka usein sinä värjäät hiuksiasi ja partaasi - itse tai parturissa? Kerran kuussa? Kai sinäkin haluat vaihtelua ja myös pitää naisesi kiinnostusta yllä?

Vierailija
133/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä käynyt parturissa tai kampaajalla. Minulla on pitkät hiukset, en värjää niitä eivätkä ne ole leikattuna mihinkään muotoon. En tajua miksi ihmeessä syytäisin rahaa johonkin olemattomaan jota en tarvitse. Jos joskus tarvitsee leikata latvoja niin mieheni leikkaa. Minulla on takapuoleen asti ulottuvat hiukset.

Nainen 30 vuotta

Vierailija
134/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31

Kuinka usein sinä värjäät hiuksiasi ja partaasi - itse tai parturissa? Kerran kuussa? Kai sinäkin haluat vaihtelua ja myös pitää naisesi kiinnostusta yllä?

En värjää. Parran ajan joka toinen päivä. Parturissa käyn n. 5 viikon välein.

Olisi pitänyt artiguloida selvemmin, mutta en siis sano että kenenkään PITÄÄ värjätä yhtään mitään. Mutta jos värjää ja haluaa värjätä, niin pidän puolta vuotta pitkänä välinä. Ilmeisesti valtaosa hiuksiaan värjäävistä on samoilla linjoilla. Toistan saman, että kaikki olette varmasti nättejä peppuun asti ulottuvine luonnolisine hiuksinenne, enkä kannusta ketään värjäämään mitään jos ei sitä ole tähänkään mennessä tehnyt. :)

Mies31

Vierailija
135/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeh, ehkä kerran vuoteen, joskus kaks. Värjään itse ja kun tukka on suora ja pitkähkö, ei mallista tarvitse huolehtia. Joskus saatan itse napsaista latvoista sentin tai pari, jos näyttää hampulle tai rutisee liikaa. Olaplex-hoidot auttaa myös paljon :) 

Vierailija
136/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin viiden vuoden välein.

Välillä hiukset olivat pitkänä yli vuosikymmenen, joten jotain värikäsittelyä kävin vain ottamassa kertaalleen. Tasoittamisen nyt jokainen osaa kotonakin. Myöhemmin oli pitkä polkka, joka leikattiin myös kotona A-kerrostuksella ("ponnari poikki- leikkaus").

Sittemmin leikkautin poikatukan, joka on myös helppo trimmata aina kotona.

Nuorempana tuli kokeiltua melkein kaikki värit, sekä permanentti ja myös otsahiukset (sivulla ja paksuna suorana otsatukkana). Nyt aikuisena osaa erottaa mikä itselle sopii eikä tarvitse mennä uusien tyylien perässä.

Vierailija
137/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edellisestä käynnistä on viisi vuotta. Silloin kävin ottamassa raitoja, itse en koskaan värjää, vaan haluan ammattilaisen tekevän sen. 

Hiukset on pitkät, vyötärölle asti ulottuvat ja aidolta väriltään (mistä pidän) punertavan ruskeat. Siskolla tasautan latvat muutaman kuukauden välein. Eipä ole miesystävä hiuksistani huomautellut. 

Vierailija
138/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa varmaan... Useammin pitäisi käydä. Pitkät hiukset ja oma väri, niin hyvin saa lykättyä menoa :D Kauniiksi kehutaan usein.

Vierailija
139/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on takapuoleen asti hiukset ja käyn kerran vuodessa kampaajalla värjäämässä ja tasoittamassa latvat. 

Luulisi että vuodessa tulee ihan jäätävä tyvikasvu. Vai laitetaanko sinulle vain muutaman kk kestävä sävy ja olet loppuvuoden omassa värissä?

Et taida tietää värjäyksestä paljon mitään, jos luulet ainoa vaihtoehdon olevan sävytys tai tyvikasvun pukkaava kypärävärjäys.

Vierailija
140/162 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No edellisestä käynnistä on viisi vuotta. Silloin kävin ottamassa raitoja, itse en koskaan värjää, vaan haluan ammattilaisen tekevän sen. 

Hiukset on pitkät, vyötärölle asti ulottuvat ja aidolta väriltään (mistä pidän) punertavan ruskeat. Siskolla tasautan latvat muutaman kuukauden välein. Eipä ole miesystävä hiuksistani huomautellut. 

Jatkampa vielä, että vaikka meitä luomutukkia näkyy tämänkin ketjun perusteella olevan paljon, kampaajalla meitä ei näy. Silloin 5-vuotta sitten kun kävin kampaajalla, tämä totesi, että harvoin nykyään näkee värjäämätöntä hiusta ja kehui niiden kuntoa ja kiiltoa. Mut ehkä pahimmat pehkot sitten löytyykin niiltä kotivärjäreiltä, jotka silloin tällöin käy kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan