Mies kysyy: Kuinka usein naiset käytte kampaajalla?
Tämä ei ole mikään provoilu, vaan en ihan vilpittömästi tiedä: Kuinka usein on naisten ns. normaali kampaajallakäyntiväli tai kuinka usein käytte? Tiedän että tähän vaikuttaa moni asia, hiustyyli jne. mutta jotain aikoja..?
Ajan tällä takaa sitä, kun meillä on avovaimon kanssa.. Ei nyt riitaa.. Mutta sanotaan, että olen ihmetellyt kun hän on käynyt kampaajalla viimeksi joskus syksyllä ja aikoo käydä "ehkä ennen kesää"..!? Hän on kuitenkin omillaan toimeentuleva, ulkonäöstään normaalisti huolehtiva työssä käyvä nuorehko nainen.. Niin eikö tuollainen yli puolen vuoden väli ole jo pitkä? Hänellä on pitkätköt hiukset joita hän värjää vaaleaksi.
Olen aiemmin seurustellut parturi-kampaajan kanssa, jonka hiustyyli vaihtui viikottain ja henkilön kanssa joka kävi aina tasaisesti 4 viikon välein kampaajalla.. Toinen ääripää lienee tapailemani nainen joka värjäsi itse hiuksensa ja siskonsa vähän lyhensi latvoja joskus ja hänelle kampaamo oli suorastaan vieras paikka. Itse käyn 5-6 viikon välein ja se on sopiva miehen lyhyille hiuksille..
Joten kiitos. Auttakaa. :)
Mies 31
Kommentit (162)
En oo käyny varmaan kymmeneen vuoteen. Äiti on aina pätkässy lyhyeksi. Ehkä kerran vuodessa. Nyt rohkaistuin itse leikkaamaan kerroksittain netin ohjeilla. Ihan kivat tuli. 🤗
Parin kk välein käyn, yleensä värjäys joka lähellä omaa sävyä tai tyvivärjäys. Leikkaus värjäyksen yhteydessä, tyvävärin kanssa en leikkauta, koska hiukseni ei kasva enää kovin nopeasti-pitkät hiukset.
Ei millään pahalla, mutta karseita ja epäsiistejä päitä näkee ja harvoille keski-iän ylittäneille sopii sellainen "mummonkaimankummi leikkaa" tyyli.