Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tämä noitavaino tupakoitsijoita kohtaan !

Vierailija
21.02.2018 |

Poltan, joten olen alinta pohjasakkaa ja ihmishirviö. Onneksi asumme ok-talossa jossa saan käydä aamutupakalla rauhassa, mutta muuten tuntuu että roviolle joutaisin kun kehtaan julkisella paikoilla liikkua tupakka suussa . Työpaikasta poistui tupakkapaikka , joten kahvitauolla ei pääse enää hermosavuille. Junissa ei ole tupakkavaunua.

En ole mikään pubiruusu yh, vaan hoikka ja tyylikkäästi pukeutuva nainen . Naimisissa, vakituinen työ, kolme lasta. Jokaisella vain on joku pahe ja minulla se on polttaminen.

Kommentit (527)

Vierailija
521/527 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kehoitan lopettamaan tupakoinnin. Se mitä seurasin äitini hengen haukkomista loppuvuosinaan ei ollut mukavaa katseltavaa. Keuhkoahtauma ei ole kaunis asia.

Saatikka se järkyttävä tupakkayskä - onko tuo sen väärti?

Vierailija
522/527 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetin tupakoinnin, iskeä hirveä makeanhimo ja ruokahalu kasvoi muutenkin, lihoin  vuodessa 8 kg sillä irtiksien mussutuksella ja jättiannoksilla ruokaa :/ Vitutti oma turvonnut olemus niin, että aloin polttaa uudestaan .

Nykyään  poltan pelkästään sähkötupakkaa, ei tarvitse naapurien valittaa parveketupakoinnista !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/527 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän se aiheeseen kuuluu, miltä sä näytät?

Koska moni kuvittelee, että tupakoiva aikuinen nainen on automaattisesti ylipainoinen  hampaaton sossupummi, jonka lapsilla on eri isät.  Että  vuosikymmeniä polttanut nainen ei voi olla  hyvännäköinen ja nuorekas .

Ap

Vuosikymmeniä polttanut nainen ei ole koskaan hyvän näköinen eikä nuorekas. Tupakoitsijan keltaisen, harmaan ihon tunnistaa heti kun hänet näkee, kellastuneet hampaat. Ja ääni. Siitä ei voi erehtyä. Kymmenien vuosien tupakointi kuuluu. Ja kun tällainen nainen yskäisee, kuulee kuinka limat hölskyvät keuhkoissa.

tupakointi on ikävä riippuvuus muttei kannata valehdella itsellee ettei se näkyisi - ja haisisi.

Vierailija
524/527 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziisus, ettäkö ihan tupakkahuoneita ja -vaunuja ym pitäisi edelleen järjestää, maksaa ja ylläpitää näitä pölvästejä varten? Ja varmaan myös autot, laivat, asunnot/ rakennukset ym. toistuvasti otsonoida ja täysremontoida? Ja tietty terveydenhuolto valjastaa, kun sairastelevat? Ja siivoojat/ jätehuolto kulkemaan perässä poimimaan miljoonittain tervaisia tumppeja?

Tupakoitsijoilla ei ole hitusenkaan tajua siitä, millaisia kustannuksia tupakointi ympäristölle/ yhteiskunnalle oikeasti aiheuttaa.

Vierailija
525/527 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa polttamatta, tämänkin ketjun avulla.

Vierailija
526/527 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ SE TUPAKKA VAAN ON PAHIN ;USKO VAAN JUNTTI:PISTE

Vierailija
527/527 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän se aiheeseen kuuluu, miltä sä näytät?

Koska moni kuvittelee, että tupakoiva aikuinen nainen on automaattisesti ylipainoinen  hampaaton sossupummi, jonka lapsilla on eri isät.  Että  vuosikymmeniä polttanut nainen ei voi olla  hyvännäköinen ja nuorekas .

Ap

Vuosikymmeniä polttanut nainen ei ole koskaan hyvän näköinen eikä nuorekas. Tupakoitsijan keltaisen, harmaan ihon tunnistaa heti kun hänet näkee, kellastuneet hampaat. Ja ääni. Siitä ei voi erehtyä. Kymmenien vuosien tupakointi kuuluu. Ja kun tällainen nainen yskäisee, kuulee kuinka limat hölskyvät keuhkoissa.

tupakointi on ikävä riippuvuus muttei kannata valehdella itsellee ettei se näkyisi - ja haisisi.

Minulla on heleä iho ja valkoiset hampaat- osin geenien vuoksi ja osin siksi, että minulla on rahaa hoitaa itseäni. En myöskään kähise, enkä yski.  Et takuulla uskoisi minua 41-vuotiaaksi, ja vielä vähämmän uskoisit että olen polttanut  20 vuotta !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan