Harmittaakohan Madeleinea että Victorian lapset ovat paljon kauniimpia kuin hänen?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole omaa elämää. Siksi mietin Ruotsin kuninkaallisia.
Mulla kyllä onkin. On perhe, ystävät, suku, yritys, harrastukset. Ja siltikin mietin. Kivan kevyt aihe.
Samma här :D Julkkikset ja kuninkaalliset ovat nimenomaan kivan kevyt aihe ja harmiton "guilty pleasure". Ei kaiken tarvitse aina olla niin vakavaa.
Rbf kirjoitti:
Harmi, että Madden lapset perivät isänsä suun. Heillä on sen takia aina murjottava ilme. Resting bitch facen uhreja, lapsi-raukat.
Parempi sekin kuin Madden viivasuu.
Kauneus on katsojan silmässä tai sitten perse reiässä
Varmasti molempien sisaruksien silmissä omat lapset ovat maailman kauneimpia. Ja näin ulkopuolisen silmin Leonore on kyllä se suvun kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän suurin osa muistakin täällä tuntuu tekevän. Hehkuttaa heitä vähän väliä viesteissään. Eikö siis heilläkään ole elämää?
Leonore on sievä pikkutyttö eikä velipojassakaan ole ulkonäöllisesti mitään vikaa. Ihan normaaleja pienokaisia kummatkin. Aloittajan kysymys on sikäli kummallinen, että tietääkseni kuningasperheen sisarukset (Madde, Vickan, Carl Phillip) ovat aina olleet läheisiä ja välit lämpimät. Sisaruskateudesta ja keskinäisestä kilpailusta ei ole koskaan näkynyt merkkiäkään. Lasten ulkonäön vertailu ja rankkaaminen ei todellakaan kuulu normaalin perheen sisäiseen dynamiikkaan, aloittaja hyvä.
Eniten mua häiritsee että tässä keskustelussa vertailtiin vain Victorian ja Madden lapsia toisiinsa. Mihin unohtui niiden veljen ja eukkonsa lapset?
Madeleine ulkonäkökeskeinen? Eikös se vähän niinkuin kuulu siniveristen toimenkuvaan, edustavalta ja hoidetulta näyttäminen. Ihan yhtä laitettuja ja muotitietoisia ja luksusmerkkejä suosivia ovat muutkin Euroopan kuninkaalliset. Esim. Espanjan Letizia joka on aina tiptop. Silti vain Madeleine saa jatkuvasti haukkuja niskaan.
Leonore on kaunis, Estelle herttainen ym.
Kaikki omalla tavallaan kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän suurin osa muistakin täällä tuntuu tekevän. Hehkuttaa heitä vähän väliä viesteissään. Eikö siis heilläkään ole elämää?
Ei ole.
Tunnen kyllä tällaiset ihmiset, jotka vertaavat jo pienten lasten ulkonäköä keskenään. Anoppini on tällainen ulkonäköfiksoitunut k***pää, joka mainitsee joka kerta, kuinka kaunis toinen lapsenlapsensa on ja vihjaa epäsuorasti, ettei meidän lapsen ulkonäössä ole sitä ja tätä. Esimerkiksi meidän lapselta puuttuvat kauniit pitkät tummat ripset ja tuuheat prominentit kulmakarvat. Haukkui meidän muksun myös pulskaksi kaikkien kuullen. Teki sen toki ”ystävälliseen” sävyyn.
Pitää oikein hieroa naamaan, ettei meidän lapsi tule koskaan olemaan sellainen kaunotar kuin tuo toinen ja nämä lapset ovat vasta 4-vuotiaita!
Vierailija kirjoitti:
Leonore on kaunis, Estelle herttainen ym.
Kaikki omalla tavallaan kauniita.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt tuota "omalla tavallaan kauniita" - läppää. Kaikki nyt ei vaan ole kauniita. Piste.
Ihan niin kuin kaikki ei osaa soittaa viulua. Jotkut osaa ja jotkut ei. Hullua olisi väitttää että kaikki ois omalla tavallaan hyviä soittamaan.
Leonorella on mielestäni surulliset silmät. Tosi paljon isänsä näköinen. Estelle on nätti ja tasapainoisen oloinen tyttö.
Harmi, että Madden lapset perivät isänsä suun. Heillä on sen takia aina murjottava ilme. Resting bitch facen uhreja, lapsi-raukat.