Harmittaakohan Madeleinea että Victorian lapset ovat paljon kauniimpia kuin hänen?
Kommentit (56)
Ihanaa, että Vickan pääsee kuningattaren hommiin ja Madde on prinsessa. Ilman näitä tukitöitä ei tulevaisuus olisi hääppöinen, kun on pahat lukihäiriötkin.
Eikös se Leonore ole jonkun sortin erityislapsi?
Kuka on Madeleine tai Victoria ja ketä kiinnostaa niiden lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat vain Madeleinen lapset kuitenkin olla kovin levottomia.
Johtuu siitä että vanhemmat elävät kulissiliitossa. Madde on palkintopokaalivaimo ja Chris oli Maddelle laastarisuhde. Kyllä noista näkee etteivät ole onnellisia. Nytkin Madde palaa Ruotsiin synnyttämään ja kenties asumaankin, Chris on Lontoossa.
Toista on Victorian ja Danielin kanssa, heistä näkee kuinka onnellisia ovat, selvästi myös heidän lapset reagoivat kodin vakaaseen ja rakastavaan ilmapiiriin. Ovat rauhallisia lapsia, eivät pyöri levottomina kuin hyrrät niin kuin Madden lapset.
Anteeksi että kysyn, mutta missä sä näitä pääset stalkkailemaan, joko näistäkin tehdään tosi-tv-ohjelmaa? Missä oot nä'hnyt millasia nämä muksut on. Minä oon nähnyt ohjelman vain Victorian perheestä.
Tää on näitä mammoja kun on pari juttua lukenut seiskasta niin heti tiedetään toisten koko elämä ja ollaan valmiita arvostelemaan.
Auta armias jos joku vähänkin vihjaa että tälläinen keskustelu vaikuttaa kateellisen puheelta niin alkaa kauhee määkiminen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat vain Madeleinen lapset kuitenkin olla kovin levottomia.
Johtuu siitä että vanhemmat elävät kulissiliitossa. Madde on palkintopokaalivaimo ja Chris oli Maddelle laastarisuhde. Kyllä noista näkee etteivät ole onnellisia. Nytkin Madde palaa Ruotsiin synnyttämään ja kenties asumaankin, Chris on Lontoossa.
Toista on Victorian ja Danielin kanssa, heistä näkee kuinka onnellisia ovat, selvästi myös heidän lapset reagoivat kodin vakaaseen ja rakastavaan ilmapiiriin. Ovat rauhallisia lapsia, eivät pyöri levottomina kuin hyrrät niin kuin Madden lapset.
Itse asiassa hälytyskellojen pitäisi soittaa silloin, kun kolmevuotias käyttäytyy moitteettomasti kuin pikkuaikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Täyty oikein googlettaa ne lapset, tämän alotuksen takia.
Alotuksesta päätellen ovat miniversioita notre damen kellosoittajasta frankensteinin hirviö- twistillä. Mutta katinkontit, ihan tavallisen näkösiä mukeloita.
Kyllä minusta jokaisessa on jotain erikoista. Viktorian poika, outo rääpäle, oliko keskonen? Leonooralla on selvästi kehitysvamma. samoin veli ei ole oikein normaali. Estelle ainoa normaali. Sit se alexanderikin on erikoisen pullean näköinen.
Yritisivät nyt edes yhden normaalin lapsen saada aikaan. Tätä se on kun naidaan kaikenmaailman povipommeja , kirurgilla leikeltyjä, alkoholisteja ym. Huhuja on chrisin pilvenpoltteluista...tiijä sit.
No jo on kateellisten kalkkunoiden kalkatusta taas. Onkohan ne omat mukulanne sitten ihan normaleja?
Kauniita lapsiahan nuo on kaikki, vanhemmat kauniita ja komeita . Söpöjä lapsia kaikki. Madelinella ehkä vähän villimmän puoleinen tyttö kun vertaa Estelleen. Toiset lapset on vilkkaampia kun toiset.
Ilkeämielinen aloitus. En näe Madeleinen lapsissa mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin niin ulkonäkökeskeinen akka.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alotuksesta päätellen ovat miniversioita notre damen kellosoittajasta frankensteinin hirviö- twistillä. Mutta katinkontit, ihan tavallisen näkösiä mukeloita.Kyllä minusta jokaisessa on jotain erikoista. Viktorian poika, outo rääpäle, oliko keskonen? Leonooralla on selvästi kehitysvamma. samoin veli ei ole oikein normaali. Estelle ainoa normaali. Sit se alexanderikin on erikoisen pullean näköinen.
Yritisivät nyt edes yhden normaalin lapsen saada aikaan. Tätä se on kun naidaan kaikenmaailman povipommeja , kirurgilla leikeltyjä, alkoholisteja ym. Huhuja on chrisin pilvenpoltteluista...tiijä sit.
Tosi törkeää tekstiä pienistä lapsista. Täällä tuntuu unohtuvan kaikki käytöstavat ja empaattisuus kun anonyyminä saa kaikenlaista huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alotuksesta päätellen ovat miniversioita notre damen kellosoittajasta frankensteinin hirviö- twistillä. Mutta katinkontit, ihan tavallisen näkösiä mukeloita.Kyllä minusta jokaisessa on jotain erikoista. Viktorian poika, outo rääpäle, oliko keskonen? Leonooralla on selvästi kehitysvamma. samoin veli ei ole oikein normaali. Estelle ainoa normaali. Sit se alexanderikin on erikoisen pullean näköinen.
Yritisivät nyt edes yhden normaalin lapsen saada aikaan. Tätä se on kun naidaan kaikenmaailman povipommeja , kirurgilla leikeltyjä, alkoholisteja ym. Huhuja on chrisin pilvenpoltteluista...tiijä sit.Tosi törkeää tekstiä pienistä lapsista. Täällä tuntuu unohtuvan kaikki käytöstavat ja empaattisuus kun anonyyminä saa kaikenlaista huudella.
Tämä!
Minulla ei ole omaa elämää. Siksi mietin Ruotsin kuninkaallisia.
Jaa että pikkulapsista jo näkee että kenestä tulee kaunotar/komea ja/tai älykkö? Mitään kehitystä tai muutosta ei voi siis tapahtua välillä 0v-20v?
Erään tutun lapsi oli pienenä todella erikoisen näköinen mutta niin vaan hänestä tulikin aikuisena todellinen kaunotar. Oma tytär oli pienenä söpö ja nyt on ihan nätti mutta ei mitenkään erikoinen kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Päivän tyhmin WT- aloitus.
Ja tämä oli mun mielestä päivän paras kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole omaa elämää. Siksi mietin Ruotsin kuninkaallisia.
Mulla kyllä onkin. On perhe, ystävät, suku, yritys, harrastukset. Ja siltikin mietin. Kivan kevyt aihe.
No pitäis lapsensa sit piilossa niin kuin meidän Sauli.
Minusta taas Madeleine tytär on paljon kauniimpi kuin estelle! Mutta Victorian poika kivemman näköinen kuin nicholas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vilpittömästi kysyn että oletko oikeassa elämässä yhtä ilkeä kanssaihmisiäsi ja heidän jälkeläisiään kohtaan? Kutsutko heitäkin tahallaan väärillä nimillä (kuten tässä Viktoria ja Leonoora..)? Suosittelen kertaamaan netikettisäännöt nimenomaan anonyymikeskustelujen osalta.
Anteeksi että kysyn, mutta missä sä näitä pääset stalkkailemaan, joko näistäkin tehdään tosi-tv-ohjelmaa? Missä oot nä'hnyt millasia nämä muksut on. Minä oon nähnyt ohjelman vain Victorian perheestä.