Madelinen tyttö Leonora
on niin kauniisti 4 v kuvissa. Tulee todella kaunotar. On niin söpöliini.
Kommentit (72)
Madeleine oli myös tempperamenttinen lapsi ja nuorena villikkoprinsessaksi kutsuttu. Aika rauhallisesti hän näyttää nykyään käyttäytyvän.
Kauniita lapsia kuninkaalliset saavat. Söpöjähän nuo on kaikki lapsukaiset. Leonoresta tulee kaunotar sanan varsinaisessa merkityksessä. Sen näkee jo nyt. Suuren luokan kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vieläkään ota katsekontaktia suu kiinni. Suu auki joka kuvassa. Puhuuko edes vielä? Huom! Tämä ei ole kirjoitettu pahalla tahdolla, vaan siksi että lapsi saisi erityisapua jota saattaisi kipeästi tarvita. Hyssyttely ja salailu ei auta häntä ollenkaan. Ainoastaan äitiä, pitämään kulissia yllä.
Hän on kyllä pienestä asti vaikuttanut erittäin vahvasti "erityislapselta", kauniisti sanottuna.
Minusta hän vaikuttaa aivan normaalilta ja hyvin kauniilta lapselta.
Minusta taas vähän levottomalta, joko "jotain on pielessä" tai sitten ei ole vain kuvauksellinen. Ei millään pahalla.
Luuletteko, että Madeleine alkaa lehtien palstoilla päivittämään tyttärensä ongelmista, jos niitä on.
Kyllä täällä on yksinkertaisia ihmisiä.
Lapsi on kaunis, ja onko sillä ylipäätään merkitystä onko kaunis tai ruma, kenellekään?
Eivät ole koko maailman kanssa yhteishuoltajuudessa lapsistaan.
Aika vaikea tilanne, jos on kuninkaallinen ja tulee erityislapsi. Ihmiset huomaavat, mutta siitä ei kuitenkaan tarvitse mitenkään tiedottaa eikä varmaan pidäkään. Mutta he eivät voi muuta kuin elää sitä elämäänsä, aivan kuten tavallisetkin erityislasten vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vieläkään ota katsekontaktia suu kiinni. Suu auki joka kuvassa. Puhuuko edes vielä? Huom! Tämä ei ole kirjoitettu pahalla tahdolla, vaan siksi että lapsi saisi erityisapua jota saattaisi kipeästi tarvita. Hyssyttely ja salailu ei auta häntä ollenkaan. Ainoastaan äitiä, pitämään kulissia yllä.
Uskotko oikeasti itse, mitä puhut? Kirjoitat vauvapalstalle, jotta Ruotsin hovin lapsi saisi erityisapua?
Kyllä palstalla saa ilmaistaa mielipiteensä ja maailman hoveista puhuminen ei ole kielletty.
Ja en ole tuon edellisen postauksen kirjoittaja :)
No tee vaikka lasu kun noin vaivaa!
Ei lue Madde tätä ja jos ei puhu, varmaan on jo terapiat käynnissä. Mutta kyllä tuossa kauniissa olemuksessa on samaa kuin meidän suvun erittäin täydellisessä autismilapsessa. Mä aavistin jo ristiäisissä asian, näin vain sen silmistä ja sitten parin kolmen vuoden välillä tulikin diagnoosi. Nyt jo lähes aikuinen. Erittäin sievä. lähes täydellinen ulkonäkö lapsena, aikuisempana alkoi näyttää vähän erityiseltä uloskinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea tilanne, jos on kuninkaallinen ja tulee erityislapsi. Ihmiset huomaavat, mutta siitä ei kuitenkaan tarvitse mitenkään tiedottaa eikä varmaan pidäkään. Mutta he eivät voi muuta kuin elää sitä elämäänsä, aivan kuten tavallisetkin erityislasten vanhemmat.
Kyllä, ja hypoteettisesti miten nykykuninkaalliset hoitaisivat julkisuudessa tämän asian. Erityislapsi kuningashovissa olisi tavallaan aikamoinen houkutus paparazzi-toimittajille. Ikävä kyllä...
Tämä pätkä kuninkaallisen kesäpotretin ottosessiosta jaksaa huvittaa minua.
Ei ole helppoa.
Jos tytössä on vikaa, ovat kateelliset pahasuopat noituneet hänet.
Madde on kaunis ja etuoikeutettu, kadehdittu. Ja lapsi myös, oikea prinsessa. Monen rahvaan on vaikeaa hyväksyä tämmöistä epäkohtaa. Ovat onnellisia jos lapsella on jokin pielessä ja kun Madde epäonnistuu kasvattajana. Samoin kun hän vanhenee ja menettää viimeisetkin rippeet nuoruuden säteilystä.
Victoria on symppis, kun ei ole samalla tavalla prinsessamaisen kaunis vaan sympaattinen. Tuskin saa yhtä paljon pahoja ajatuksia.
Olen pahoillani heidän puolesta. Ihmiset ovat ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa.
Katsokaapa video seuraten Madelinen kehonkieltä kun yrittää pärjätä Leonoren kanssa. Kertoo paljon meille jotka työskentelemme erityislasten kanssa. Kaunis pieni tyttö mutta ei ota mitään kontaktia aikuisiin eikä toisiin lapsiin. Voi kertoa neurologisista ongelmista tai täydellisestä kasvatuksen puutteessa, jälkimmäiseen en oikein usko. Leonoren kehonkieli, liikkeet ja eleet, levottomuus ja täysin tilanteen ulkopuolella oleminen ei ole tavanomaista hänen ikäiselleen. Valitettavaa todeta näin itsekin erityisen äitinä ja alan ammttilaisena. Ei se että on kuninkaallinen estä saamasta esim. autistista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa.
Jos tuo ei ole erityislapsi, en tiedä mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa.Katsokaapa video seuraten Madelinen kehonkieltä kun yrittää pärjätä Leonoren kanssa. Kertoo paljon meille jotka työskentelemme erityislasten kanssa. Kaunis pieni tyttö mutta ei ota mitään kontaktia aikuisiin eikä toisiin lapsiin. Voi kertoa neurologisista ongelmista tai täydellisestä kasvatuksen puutteessa, jälkimmäiseen en oikein usko. Leonoren kehonkieli, liikkeet ja eleet, levottomuus ja täysin tilanteen ulkopuolella oleminen ei ole tavanomaista hänen ikäiselleen. Valitettavaa todeta näin itsekin erityisen äitinä ja alan ammttilaisena. Ei se että on kuninkaallinen estä saamasta esim. autistista lasta.
Puhut asiaa.
En minä ainakaan mitenkään ilkeyttäni huomioitani kirjoita. Kun on kokemusta erityislapsista, sen vain huomaa ja tätä on mietitty ruotsissa ja moni muukin. Nicolas vaikuttaa tavalliselta. Huomasin sukulaislapsestakin jo valokuvista ja olin oikeassa. En nauttinut ollessani oikeassa, vaan todellakin toivoin, että olisi ollut terve ja toivoin ihmeparanemista elokuvien tapaan, mutta kun sellaista ei oikeassa elämässä tapahdu kuin aniharvoin jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Victoriakin ollut erityislapsi, mutta ihan hyvin näyttää kelpaavan tulevaksi hallitsijaksi.
Varmaan Leonore on jonkin sortin autisti, mutta mielenkiintoista nähdä millainen on kasvaessaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mitenkään ilkeyttäni huomioitani kirjoita. Kun on kokemusta erityislapsista, sen vain huomaa ja tätä on mietitty ruotsissa ja moni muukin. Nicolas vaikuttaa tavalliselta. Huomasin sukulaislapsestakin jo valokuvista ja olin oikeassa. En nauttinut ollessani oikeassa, vaan todellakin toivoin, että olisi ollut terve ja toivoin ihmeparanemista elokuvien tapaan, mutta kun sellaista ei oikeassa elämässä tapahdu kuin aniharvoin jos koskaan.
I
Ihan samaa mieltä olen. Lasten kanssa pitkään työskenneenä näkee nuo erityislasten piirteet jo hyvin pienenä. Itsekin näin veljeni esikoisesta jo ihan vauvana tiettyjä erikouspiirteitä. Valitettavasti osuin oikeaan. Kömpelyyttä on, ei ikinä kontannut, oppimisvaikeuksia koulussa jne.
Ja ei tuo Leonoren käytös normaalia ole enää tuon ikäiselle. Ja ulkonäöllinen poissaolevuus viittää kyllä vahvasti erityisiin piirteisiin. Onhan Madeleine itsekin haastatteluissa kertonut, ettei tyttärellään ole keskittymiskykyä esim kirjoja luettaessa.
Minusta hän vaikuttaa aivan normaalilta ja hyvin kauniilta lapselta.