Aivan upeita nämä Jenni Vartiaisen loma-postaukset Instaan, eri luokkaa kuin muiden!
Olen alkanut arvostaa Jenniä koko ajan enemmän kun vertaa muihin julkkiksiin. Oikein odotan hänen lomakuvia ja klippejä, kuten tässäkin kun Meksikossa veneretkellä pääsee silittämään leikkivää valaanpoikasta! Sami on huippukuvaaja, hänen Instassa on vielä pitempi pätkä valaiden tanssista. Ihanaa! En tosiaankaan enää jaksa innostua Abreun ja Jannan biksupönötyksistä tämän jälkeen.
Juu haukkukaa vaan mutta mä oon silti ihan fiiliksissä!
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ooh-nain-Jenni-Vartiainen-leikki-aiti-ja-…
Kommentit (47)
Aika timanttinen kokemus tuollainen. Once in a lifetime tai "over-whale-ming" kuten Jenni sanoo.
Hienot videoklipit, oon vähän kateellinen kun monta valasbongausta käynyt enkä oo nähnyt saati koskettanut. Huomioitavaa ettei IS ja IL lainaa näitä Jennin videoita kun ei näy paljasta pintaa, toisin kuin tissipersejulkkiksia 😀.
En ole istassa tai fasessa.
Päivät täyttyvät huonopalkkaisesta työstä yrittäjänä.
Tulee paha olla..kun on tämmöinen luuseri..ei lomaa..mutta veroja maksan
Vierailija kirjoitti:
En ole istassa tai fasessa.
Päivät täyttyvät huonopalkkaisesta työstä yrittäjänä.
Tulee paha olla..kun on tämmöinen luuseri..ei lomaa..mutta veroja maksan
Taidat olla itkemässä väärässä ketjussa.
Jennin Instassa tuolla klipillä on muutamassa tunnissa melkein yli 26 000 katsomiskertaa. Aika paljon enemmän kuin biksubeibien kuvilla, kumma juttu?
Fiksun kuvan antaa itsestään instassa tuo Jennin uusi mies. Nyt on jo onneksi taas oikea, aikuinen mies sen Kaskisen pojan jälkeen.
Eipä ole Jennillä biksukuvia, kun ei kehtaa yleisölle kroppaansa näyttää toisin kuin Janna ja Abreu ym. JV joutuu tyytymään näihin säälittävän tylsiin haukotuttaviin valasjuttuihin, hohhoijjaa.
Eikö teillä ole muuta tekemistä kun seurailla jotain julkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Jennillä biksukuvia, kun ei kehtaa yleisölle kroppaansa näyttää toisin kuin Janna ja Abreu ym. JV joutuu tyytymään näihin säälittävän tylsiin haukotuttaviin valasjuttuihin, hohhoijjaa.
Paremmalta Jenni näyttää kuin joku 60cm pitkä Anna.
Katoppas sellainen dokkari kuin racing extinction. Vaikka mä Jennin tunnenkin lukioajoilta, niin en mä silti seuraa kenenkään instaa. Valaita näkee myös Nat Geolta tai sit Animal Planetilla on semmonen sarja kuin Whale Wars.
Vähän realismia kehiin.
On tuo valasvideo kyllä ihan uskomaton, sanoinkuvaamaton suorastaan. Hieno fiilis vaikka pelkästään katsoo tuota videota 😍
Vierailija kirjoitti:
Katoppas sellainen dokkari kuin racing extinction. Vaikka mä Jennin tunnenkin lukioajoilta, niin en mä silti seuraa kenenkään instaa. Valaita näkee myös Nat Geolta tai sit Animal Planetilla on semmonen sarja kuin Whale Wars.
Vähän realismia kehiin.
En ymmärtänyt nyt yhtään mitä sinä yritit sanoa??
Kyllä ne valaatkin haaskan haistaa kun Jennin lähelle tulee 😂
Toiset matkustelee grillatakseen itseään auringossa ihosyöpää hankkien. Toiset hankkii elämyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta tekemistä kun seurailla jotain julkkiksia?
Eikä sinulla muuta tekemistä kuin avata ja kommentoida ketjuja jotka eivät sinua yhtään kiinnosta. Mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän realismia kehiin.
Mitä et ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän realismia kehiin.
Mitä et ymmärtänyt?
Selität muka tuntevasi Jennin lukiosta ja sitten luettelet tv-ohjelmia joissa näkyy valaita. Ja sitten syyttelet epärealistiseksi jos pääsee veneretkellä lähelle valaita jotka seuraavat leikkien venettä. Mitä sinä tällä kaikella haluat sanoa?
Olen nähnyt valaita Islannissa, eivät uskaltautuneet niin lähelle kuin tuolla Mexicossa. Ehkä siksi että islantilaiset metsästävät valaita toisin kuin meksikolaiset?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt valaita Islannissa, eivät uskaltautuneet niin lähelle kuin tuolla Mexicossa. Ehkä siksi että islantilaiset metsästävät valaita toisin kuin meksikolaiset?
Minä olen nähnyt valaita vaan baarissa..siiderivalaita..
Kelpaako tämä kommentti tähän ketjuun?
Tässä vielä samat äiti- ja vauvavalas leikkimässä pitempään Samin Instassa.
https://www.instagram.com/p/BfXL2N9lMnr/