Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova, aristamaton patti korvan takana. Imusolmukeko?

Vierailija
19.02.2018 |

Minulla on jo 3-4 viikkoa ollut toisen korvan takana, ehkä n. 2 cm korvasta taaksepäin kova patti. Se on ikään kuin luussa kiinni, ei liiku. Yleensä aristamaton, välillä vähän aristaa jos sitä paljon painelen.

Soitin muutama päivä sitten terveyskeskukseen ja puheluun vastannut hoitaja sanoi, että hänellä pon itsellään samanlainen. Se on kuulemma jonkun tulehduksen tai flunssan vuoksi turvonnut imusolmuke, josta ei pitäisi olla huolissaan. Hän sanoi, että saattavat joskus olla pitkäänkin turvoksissa. Olen kyllä kuitenkin vähän huolissani... Mietin pitäisikö huomenna soittaa uudelleen ja toivoa, että minulle vastaisi eri hoitaja vai odottelenko vielä, jos kyhmy laskee itsekseen.

Onko teillä ollut vastaavaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että mitään vakavaa, mutta voithan sä toki soittaa saadaksesi jonkunnäkösen mielenrauhan. Todennäköisesti pyytävät kuitenkin vain seuraamaan.

Tollanen patti voi olla myös rasvapattikin, monilla saattaa tulla korvankin taakse.

Vierailija
2/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut , välillä on, välillä ei.

Kuule..unohda koko patti, näpit irti siitä.

Ei oikeesti ole vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että mitään vakavaa, mutta voithan sä toki soittaa saadaksesi jonkunnäkösen mielenrauhan. Todennäköisesti pyytävät kuitenkin vain seuraamaan.

Tollanen patti voi olla myös rasvapattikin, monilla saattaa tulla korvankin taakse.

Mutta eikö rasvapatti olisi sellainen pehmeä ja "löllyvä"? 

Vierailija
4/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ja meni, taisi vähän aristaa

Vierailija
5/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

imusolmuke

Vierailija
6/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, kun vastasitte. Ehkä mä sitten vielä odotan ja lopetan patin räpläämisen.

Tää on niin tätä... Aina se syövän mahdollisuus pelottaa ja pyörii mielessä, kun jonkun patin itsestään löytää.

ap

Vierailija
7/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus mullakin, sellanen kova "herne".

Ja just korvan takana, hävisi itekseen kuukaudessa.

Vaikkupallo😁?

Vierailija
8/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti

Vierailija
9/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että terveydenhuolto on ylityöllistettyjä jos tälläsen takia mennään lääkäriin.

Vierailija
10/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ihan kapseloitunutta ihosolukkoakin.

Vierailija
11/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot?

Vierailija
12/13 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele mitä olet sairastellut ennen kuin patti ilmestyi korvan taakse, esim. flunssaa. Mulla imusolmuke turposi hampaan juurihoidon jälkeen. Ei se kyllä ihan kuukautta tainnut vaivata. Sitä ei kannata räplätä, ota vaikka särkylääkettä, jos on kovin arka.

Vierailija
13/13 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella tuli patteja korvan taakse, kun hänellä oli ärhäkkäämpi flunssa. Turvonneiksi imusolmukkeiksi lääkäri ne määritteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme