Mitkä viisi AV:n klassikkoketjua kuuluvat mielestäsi palstalaisten perussivistykseen?
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Uusipaavalniemi eli uusi päävalmentaja
Tämä oli yks parhaista!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on narsissi
Enkeli-Elisa
Pesetkö jauhelihan
Täällä on vapaa kassa
Telakointiketju
Muuten kyllä, mutta se oli jauhenliha! Jauhe -nimisestä eläimestä.
Se missä mies oli juhlien jälkeen sammunut pannuhuoneeseen jonkun muun kuin oman naisensa kanssa 😆 nainen sitten laittoi kuvia tilanteesta jotka päätyivät iltalehteen/ -sanomiin asti 😂 mitähän sille pariskunnalle nykyään kuuluu?
Silja Tamphony
Parvekekyrväkkeet
Mistä RAPUT rapujuhliin
Reijo, Reino kuka se olikaan, no se Tangoprinssi
Blogien korulauseet
Jotenkin säälittävää, että aikuiset ihmiset repii "legendaarista" huumoria jostain yhden kirjaimen kirjotusvirheestä.
Mistä se Munsalan kansallispuku-ketju löytyy? Uusi päävalmentaja Niemi -keskustelu on mennyt ihan sillisalaatiksi... muistan vielä 2006 olympialaiset kun silmät kyynelissä nauroin tuota ketjua työkavereiden kanssa - olisi kiva lukea se vielä kerran. Munsalaa en löydä vaikka miten haen googlella.
Se ketju, missä ap:n mies oli saanut jonkun pövön, jonka seurauksena kaikki meni pilalle. Arvetenkin siitä tuli kielioppitinkausketju.
Ne tein itse ja säästin-ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muista enää äitimammasta???
Minä! Mun valinnat (olen pitänyt välillä pitkiäkin taukoja eli monta hyvää on voinut mennä ohi, esim. toi raikkaat voileivät ja pimpulilla pyyhkiminen):
Bubbling under: Norpat ja emättimet, 1560-luvun aihe vapaa ja riisin keitto
Finalistit:
5. Apua, mieheni on narsissi
4. Obduktioliesi
3. MItä koruja käytätte tamponin narussa
2. Perseiset kädet (tää on vähemmän suoranaisesti hauska kuin vaikka 1560-luvun aihe vapaa, mutta siinä on jotain mikä tavoittaa palstan kollektiivisen hengen paremmin kuin mikään muu).
1. Äiti-mammasen paljastus -ketju. Klassisin hetki palstan historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muista enää äitimammasta???
Minä! Mun valinnat (olen pitänyt välillä pitkiäkin taukoja eli monta hyvää on voinut mennä ohi, esim. toi raikkaat voileivät ja pimpulilla pyyhkiminen):
Bubbling under: Norpat ja emättimet, 1560-luvun aihe vapaa ja riisin keitto
Finalistit:
5. Apua, mieheni on narsissi
4. Obduktioliesi
3. MItä koruja käytätte tamponin narussa
2. Perseiset kädet (tää on vähemmän suoranaisesti hauska kuin vaikka 1560-luvun aihe vapaa, mutta siinä on jotain mikä tavoittaa palstan kollektiivisen hengen paremmin kuin mikään muu).
1. Äiti-mammasen paljastus -ketju. Klassisin hetki palstan historiassa.
EI UNOHDIN täällä on vapaa kassa -ketjun...nyt meni uusiksi, se on saatava tuonne väliin.
Sairas, epäreilu ja miessukupuolta epätasa-arvoisesti kohteleva sensuuri pilaa kaiken.
Se ketju, missä anoppi ihmetteli mikä on se hyppelevä hattivatti ulkona.. olikohan lumikko tms.
Nyt tulee epämääräinen kuvaus, luin tätä joskus vinkkupäissäni ja en muista paljoa. Jostain pienestä liikkeestä oli kyse ja ap ei kai päässyt sieltä pois tai jotain. En löytänyt tätä enää seuraavan päivänä, oliskohan poistettu. Muistaako kukaan, olisi kiva lukea se uudestaan, oliko niin hauska.
Norpat ja emättimet sekä 96,7 kiloa ja rapakunnossa.
Obduktioliesi
Voiko sohvan pierrä pilalle