Mitkä viisi AV:n klassikkoketjua kuuluvat mielestäsi palstalaisten perussivistykseen?
Kommentit (317)
Kaikki 2000 Kakola Crista ketjua joissa taistellaan siitä missä sen lapsi asuu.
Syöpynyt silmiini pelkästään jo tuo nimi.
Kakolaa en koskaan katsonut mutta av palstalta minä tuosta tiedän kuten varmaan moni muukin täällä :D
Raikkaiden voileipien esiäitinä on kyllä ollut "raikas viher salaatti".
T. Palsta dino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää, että aikuiset ihmiset repii "legendaarista" huumoria jostain yhden kirjaimen kirjotusvirheestä.
Tosikko! :D
Toisaalta naurajat kuitenkin virallisesti paheksuvat nyt vaikka lukihäiriöisille naureskelua ja kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee epämääräinen kuvaus, luin tätä joskus vinkkupäissäni ja en muista paljoa. Jostain pienestä liikkeestä oli kyse ja ap ei kai päässyt sieltä pois tai jotain. En löytänyt tätä enää seuraavan päivänä, oliskohan poistettu. Muistaako kukaan, olisi kiva lukea se uudestaan, oliko niin hauska.
Tätä oli peukutettu, auttakaa palapelin kokoamisessa. Pointtina oli kai ajatusvirhe (ei kirjoitusvirhe), joka teki sinänsä fiksusta jutusta hulvattoman. Tää on oikeasti jäänyt häiritsemään.
Ai niin, italiansalaatti raskaana!
Se piiiiiiiiitkä jankkaus siitä, onko kosiminen ja kihlaus sama vai eri asia.
Mies söi lapsen vanukkaat
Pitääkö synnytyksessä olla alapää paljaana
Tamponikoru
200g makaronilaatikko
Sohva haisee p*rseelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muista enää äitimammasta???
Minä! Mun valinnat (olen pitänyt välillä pitkiäkin taukoja eli monta hyvää on voinut mennä ohi, esim. toi raikkaat voileivät ja pimpulilla pyyhkiminen):
Bubbling under: Norpat ja emättimet, 1560-luvun aihe vapaa ja riisin keitto
Finalistit:
5. Apua, mieheni on narsissi
4. Obduktioliesi
3. MItä koruja käytätte tamponin narussa
2. Perseiset kädet (tää on vähemmän suoranaisesti hauska kuin vaikka 1560-luvun aihe vapaa, mutta siinä on jotain mikä tavoittaa palstan kollektiivisen hengen paremmin kuin mikään muu).
1. Äiti-mammasen paljastus -ketju. Klassisin hetki palstan historiassa.
EI UNOHDIN täällä on vapaa kassa -ketjun...nyt meni uusiksi, se on saatava tuonne väliin.
Tiedän kaikki muut paitsi äiti mammaesen paljastusketjun, voisko joku laittaa linkin, pliis
https://www.vauva.fi/keskustelu/117630/ketju/mita_mielikuvia_eri_nikeis…
eipä tuosta enää nykyään mitään tolkkua saa
Mistä johtuu, että noista vanhemmista ketjuista puuttuu kommenteista paljon? Monissa ei lue mitään. Ei toimi, sivukaupalla "vierailijaa" riittää.
1. Juhannusheila, 2. Työkaveri varasti muumimukini
Vierailija kirjoitti:
1. Juhannusheila, 2. Työkaveri varasti muumimukini
3. Sohvaperuna ja tämän viikon provo korkealuokkaisen naisen noutamisesta treffeille:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muista enää äitimammasta???
Minä! Mun valinnat (olen pitänyt välillä pitkiäkin taukoja eli monta hyvää on voinut mennä ohi, esim. toi raikkaat voileivät ja pimpulilla pyyhkiminen):
Bubbling under: Norpat ja emättimet, 1560-luvun aihe vapaa ja riisin keitto
Finalistit:
5. Apua, mieheni on narsissi
4. Obduktioliesi
3. MItä koruja käytätte tamponin narussa
2. Perseiset kädet (tää on vähemmän suoranaisesti hauska kuin vaikka 1560-luvun aihe vapaa, mutta siinä on jotain mikä tavoittaa palstan kollektiivisen hengen paremmin kuin mikään muu).
1. Äiti-mammasen paljastus -ketju. Klassisin hetki palstan historiassa.
EI UNOHDIN täällä on vapaa kassa -ketjun...nyt meni uusiksi, se on saatava tuonne väliin.
Tiedän kaikki muut paitsi äiti mammaesen paljastusketjun, voisko joku laittaa linkin, pliis
https://www.vauva.fi/keskustelu/117630/ketju/mita_mielikuvia_eri_nikeis…
eipä tuosta enää nykyään mitään tolkkua saa
Mistä johtuu, että noista vanhemmista ketjuista puuttuu kommenteista paljon? Monissa ei lue mitään. Ei toimi, sivukaupalla "vierailijaa" riittää.
Osa viesteistä, tai lyhyet jopa kokonaan, on kirjoitettu otsikkokenttään. Otsikot katosivat jossain palstan uudistuksessa.
Miksi äitiyspakkauksessa on kondoleja?
Aion seurata miestäni Turkuun (paras!)
Enkeli-Elisa
Saunasta kuului höö
Synnytyslakki
Häämakaronilaatikko
Näistä klassikkoketjujen listauksista tulee aina apea olo. Mihin vanha kunnon av-huumori on kadonnut? :(
Moni hyvä ketju hautautuu moskaan tai poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Näistä klassikkoketjujen listauksista tulee aina apea olo. Mihin vanha kunnon av-huumori on kadonnut? :(
Itse koukutuin av:hen "kuuden vuoden kuuliaisuus"-ketjun kautta. Siinä suunniteltiin flash mobia uuden presidenttimme kunniaksi laulamalla Kurren laatimaa ylistyslaulua - oliko se nyt Senaatintorilla vai Lippajärven jäällä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä
Oliko tuo äitimammanen vähän samanlainen tapaus kuin hel-nyc? Eli paljastui lopulta ihan muuksi? Multa on mennyt ihan ohi 😭
Kolmen banaanin kakku :) Perhe, missä ei saanut keskustella ruuasta ja pojan tyttöystävä söi usein sen kolmannen banaanin. Se oli hulvaton ketju.