Kaappaus keittiössä 19.2.2018
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisella pikkutytöllä varaa asua non kalliissa huushollissa? Kerrottiinko alussa jotain
Kimppakämppä. Neljä asukasta.
Vierailija kirjoitti:
Ottais mukaan autiolle saarelle lehmän. Siis lehmän?? Eihän kasvissyöjänä vois edes syödä sitä eikä juoda sen maitoa. Mitää..
ei tuo tyttö ollut vegaani vaan kasvissyöjä. Käytti juustoja ja maitoakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Turku
En uskaltanut tehdä kimppakämpässä ruokaa. Laihduin 10 kiloa puolessa vuodessa, kunnes muutin pois. Kaikki eivät kestä kimppa-asumista.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista katsottavaa, tuo tyttö ei ole kunnossa. Miten on päätynyt tähän ohjelmaan?
Kiusallista? Itse tulkitsen elekielen perusteella, että tyttö vain hieman jännittää kameroita/Kapen tapaamista. Ihan luonnollista, itsekin jännittäisin ja saattaisin käyttäytyä sivustakatsojista erikoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi olevansa kasvissyöjä, muttei osannut sanoa lempiruokaansa eikä muutenkaan osannut kertoa mitä syö. Öö...?
Oma ystäväni oli nuorena kasvissyöjä. .Hän ei osannut kokata eikä ollut kiinnostunut oppimaan, joten eli just leivällä ja hedelmillä ym.
Nykyään on huomattavasti helpompi olla kasvissyöjä kuin esim. 10 tai 20 vuotta sitten, vaikka ei olisi kiinnostunut oppimaan edes ruoanlaittoa. Valmisruokiakin tippuu markkinoille sitä tahtia, että pelkällä leivällä ei nykyään tarvitse osaamattomankaan kasvissyöjän pärjätä. Itse vaihdoin vegaaniseen ruokavalioon 18vuotta sitten ja jos halusi syödä muutakin kuin leipää ja hedelmiä oli pakko opetella tekemään itse.
Tunnen pari sellaista ihan ns tervettä ihmistä, joita ei syöminen hirveästi kiinnosta. Syövät vain siksi, kun siitä saa energiaa. Yksi elää välillä suurinpiirtein karkeilla. Toisen jouduin viemään lääkäriin, kun ei ollut "muistanut" syödä muutamaan päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Turku
Ei näytä Turulta. Oletko varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Turku
Helsinki.
Tyypillinen ravintoterapeutti, heti tuputtamassa lihaa. Nykyään lihan korvaaminen on erittäin helppoa, joten luulisi noidenkin tulevan jo tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Turku
Sori ei ookaan, Turussa on kyllä ihan samannäköinen kerrostalo meren rannalla.
Jos on muutenkin ongelmia ruokailuissa, niin jostain kasvissyönnistä ei kannattaisi alkaa urputtamaan. Ennemminkin pitäisi auttaa monipuolisen kasvisruokavalion kokoamisessa, eikä kyseenalaistaa niitä valintoja.
Minkähänlaiset tuon tytön kotiolot ovat olleet, kun ei mistään mitään tiedä. Sääliksi käy...
Mulla on semmonen edesmennyt tuttava, joka on vähintään yhtä laiha eikä syö mitään. Hänellä on taipumuksena haukkua kaikki, jotka eivät ole yhtä luurankomaisia kuin hän.
Kasvot ovat täynnä kurttuja, mutta hän itse näkee itsensä täydellisenä ja terrorisoi muita voivottelemalla, miten sä syöt puolikkaan pizzan jne.
Ei jaksa enää ei
Ja PS olen normaalipainoinen taulukoid
en mukaan
Kiusallista katsottavaa, tuo tyttö ei ole kunnossa. Miten on päätynyt tähän ohjelmaan?