Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peppu kiinteäksi, mutta miten??

Vierailija
18.04.2006 |

Tässä nyt olen herännyt talviunesta ja haluan laittaa vähän kroppaa kuntoon, painoa ei saisi pudottaa yhtään, mutta kiinteytystä pitäisi harrastaa... Mikä liike auttaisi peppuun?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuntakaan ole mikään pikalääke, vaan sitä pitää harrastaa säännöllisesti koko ajan. Samoin kuin fiksut ruokatavat.

Vierailija
2/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti eniten peppua muokkaa kuntosalitreeni kunnon painoilla. Itse olen käynyt nyt puolitoista vuotta salilla, enkä olisi ikinä uskonut saavani tällaista kroppaa vielä lapsen syntymän jälkeen, peppu ei koskaan ole ollut kiinteämpi ja pystympi : ) Tätä ennen kävin vuosikaudet aerobicissä, spinningissä jne. mutta tuloksia näkyi melko huonosti.. Nyt yhdistelmä kunnon salitreeni, aerobinen ja oikea ruokavalio ovat tehneet ihmeitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ensi kesäksi ei hirveästi ole enää tehtävissä, toki kiloja pystyy pudottamaan, mutta kunnon muutokset vaativat aikaa ja kärsivällisyyttä.

Vierailija
4/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus painaa pari kilometriä sauvojen kanssa oikein reipasta vauhtia niin huomaat. Pakaralihakset huutaa apua pari-kolme päivää lenkin jälkeen. Pitää vaan olla kunnon vauhti niin että askel pitenee riittävästi.

Vierailija
5/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä tästä kropasta ei taida löytyä edes korvista, ja siksi sellainen kovempi treenikin pelottaa kun painon kanssa on sellaisia ongelmia, että se vain tippuu ja tippuu...

Vierailija
6/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ryhtynyt harrastamaan näin aikuisiällä muodostelmaluistelua. Peppu ja reidet kiinteytyvät taatusti. Tekee hyvää myös vatsa ja selkälihaksille. Hartiatkin saavat mukavaa liikettä kun vaihdellaan otteesta toiseen. Suosittelen.

Vierailija
7/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sen aloittaessani 165/50, nyt neljä kiloa painavampi, ja se neljä kiloa on lihasta! Silti vyötärön-, reiden- ym. ympärysmitat ovat pienentyneet ja voin ensimmäisen kerran elämässäni sanoa omistavani hyvännäköisen pepun ja timmin kropan : ) Salitreeni muokkaa kroppaa todella hyvin. Spinning ym. muokkaavat myös, mutta kuulostaa siltä että kaipaisit todella vähän lihaksia kroppaasi, ja niitä tulee kyllä ylivoimaisesti parhaiten salilla. Aerobinen liikuntahan ei varsinaisesti kasvata lihasta. Ja kun puhun lihaksen kasvamisesta, en tarkoita että sinusta tulisi mikään karsea lihaskimppu, se on täyttä peetä..

4

Vierailija
8/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli paino ei saisi pudota, olen 160/50.

Luin jostain että jos reenaa pyllylihaksia niin tulee sellaset lommot pyllyyn ellei ole läskiä takapuolessa tarpeeksi. Eli sellasta pyöreetä peppua ei saa kovalla treenilläkään ellei ole samalla läski perseestä. Pitääkö paikkansa. Joku sanoi että ne lommot pyllyssä on lihasten välistä aluetta jota ei hirveelläkään treenillä saa täytettyä ilman läskiä. Tajusko kukaan mitä tarkoitin?

Vierailija
9/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkakyykkyä kotona 4 kertaa 25 toistoa..ei siihen mitään kuntosalitreenejä tarvita että saa pepun kiinteäksi..onneksi :)

Ja treenin voi tehdä vaikka heti kun on herännyt niin se on sitten tehty siltä päivältä.

Vierailija
10/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suurin osa naisista treenaa salilla aivan liian kevyillä painoilla, sellainen treeni ei kroppaa muokkaa. Viimeiset toistot pitää tehdä jo vähän naama irvessä, viimeisen toiston pitäisi olla sellainen ettei enempää jaksaisikaan.. Salilla jossa käyn näkee joka päivä naisia, jotka veivaavat sarjoja kevyillä painoilla ilman, että edes hiki tulee - aivan turhaa hommaa. Sanoisin, että puoli vuotta menee ennen kuin muutenkaan selvästi näkyviä tuloksia alkaa tulla...

4

Vierailija
11/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askelkyykystä saa pepun kunnolla kipeäksi, jalkakyykky ottaa enemmän reisiin, tai ainakin kyykky pitää viedä tosi syvälle että alkaa tuntua pepussa. Askelkyykky on vaan teknisesti aika haastava, helposti tulee asentovirheitä ja polvet ovat kovilla. Itse teen askelkyykyn paikallaan smith -tangolla, pystyy laittamaan kunnolla painojakin. Ja peppu tykkää : )

4

Vierailija
12/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan moisesta, itselläni ei ole lommoa pepussa vaikka rasvaa tällä hetkellä minimaalisen vähän. Ei myöskään esim. salimme ohjaajilla (olen siis myös kuntosalilla tällä hetkellä töissä) ole lommoja pepussa vaikka ovatkin hoikkia/lihaksikkaita : ) Eiköhän se riipu muista tekijöistä, kropan mallista sun muusta?

4

Vierailija
13/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi laihduttaa, tällä hetkellä kun mitat on 168cm ja 49kg... lihastreeniä olen päässäni pyöritellyt jo pitkään, mutta kun en ole saanut aikaiseksi=( Laiska minä...

Vierailija
14/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaminen on usein hankalaa, mutta kun pääset alkuun ja alat nähdä tuloksia, motivaatio tulee itsestään! Onko lähellä jotain kuntosalia, jossa voisit käydä tutustumassa? Monilla ketjuilla kk-hintaan kuuluu nykyään omaohjaaja, jonka kanssa tehdään liikuntasuunnitelma, saliohjelmat ym. ja tietysti katsotaan laitteet läpi. Useilla saleilla on myös nykyään lapsiparkki, jos lapsen hoidon järjestäminen on hankalaa.

Jos aloittaisit tekemällä koko kropan läpi pari kertaa viikossa, saisit varmasti ajan myötä haluamaasi muotoa kroppaan ja peppuun : ) Ja ruokavalioon tarpeeksi proteiinia, jota tarvitaan lihaksen kasvamiseen.

4, joka lähteekin kohta salille :o)