Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistelusta syytetty ohjaaja Lauri Törhönen Yle tv1 Arto Nyberg OFFICIAL

Vierailija
18.02.2018 |

Mitä mieltä tyypistä?

Kommentit (403)

Vierailija
161/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin vaan miettimään Hesarin viime syksyn juttua, jossa väitettiin elokuva-alalla olevan 5-10 (äböyt) samanlaista persoonaa kuin Weinsteinit ja Törhöset. Onko tässä nyt joku pommi vielä räjähtämässä käsiin vai oliks tää jo tässä?

No olis Louhimiehelle paha pudotus korkealta jos tään tuntematon-hypen jälkeen lävähtäis metoot niskaan.

Vierailija
162/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh. Millaisia tahdottomia  aikuisia ihmisiä? ei osaa  puolustautua, tai estää humalaista miestä pussaamasta?

Minä  opin tuommoiset taidot jo varhaisessa  teini-iässä.

Ja myöhemmin niitä humalaisa ukkoja on kapakoissa riittänyt... ei tulis mieleenkään ruveta niitä ukkoja nyt monen vuosikymmenen päästä ruveta syyttelemään,  humalassahan sitä minäkin olin.

Niinkuin nuo naisetkin on itsekin humalassa olleet...

. Kyllä niitä  minullakin oli, yliopistoissakin oli, opettajinakin---en tietenkään pussaillut kun ei huvittanut. Eikä opinnot , ura tai ihmissuhteet siitä kärsineet vaikka kieltäydyin huumorilla  opettajien tai pomojen  pusuista :)

-lapsellisia naivia  tyyppejä, en oikein osaa edes naiseksi kutsua.

Lyllä aikuinen nainen ymmärtää maailman menoa ihan toisella tavalla kuin nämä nyyhkyttäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin nuo naisetkin on itsekin humalassa olleet....

Humalassa pääsykokeessa? 

Nyt menee vähän sulla jo turhan väsyneeksi trollailuksi.

Vierailija
164/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin vaan miettimään Hesarin viime syksyn juttua, jossa väitettiin elokuva-alalla olevan 5-10 (äböyt) samanlaista persoonaa kuin Weinsteinit ja Törhöset. Onko tässä nyt joku pommi vielä räjähtämässä käsiin vai oliks tää jo tässä?

Kyllä niitä lisää tulee, sama kuin jenkeissä.

Vierailija
165/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"......kun valta-asemassa olevan ei tarvi käyttää väkivaltaa, se vaan toteaa että jos et tee niin kuin minä haluan, et tule enää koskaan tekemään töitä tällä alalla. Kuulostaa hyvältä diililtä, eikö?"

Onhan tuo aikamoista jos se on oikeasti kärjistettynä noin tyyliin että " näytti se mullekki munaa naistenveskis, että se on nyt niin ku tarjous josta et voi kieltäytyä" Takuulla alalla on ollut ja on lahjakkaita tapauksia jotka on sanonut kiitos ja hyvästi (tommoselle tyypille/koko alalle) mikäli tuommoista ihan suoraan sanoen kipeetä meininkiä on väläytelty, näin oletamme, ettei kaikki ole vain alistuneet ja sopeutuneet semmoseen työkulttuuriin. Varmasti on ollut/täytynyt olla muutama joka on vetässy päin pläsiä ja sanonu goodbyet, että ei tää ole tommosen sietämisen väärttiä. Käsittämätöntä paskaa tollanen.

Vierailija
166/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olis Louhimiehelle paha pudotus korkealta jos tään tuntematon-hypen jälkeen lävähtäis metoot niskaan.

Törhönen on toimittajien valinta, muistakin ovat elokuva-alan naiset maininneet, mutta tämän yhden kohdalla aineistoa oli jo niin mittavasti, että oli kova paine julkaista. Suomessa mennään säästellen ja sensuuri edellä. Ei Törhikkä ole millään naisten ajojahdilla tikunnokkaan nostettu.

Vierailija
167/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote

Mutta katsos kun valta-asemassa olevan ei tarvi käyttää väkivaltaa, se vaan toteaa että jos et tee niin kuin minä haluan, et tule enää koskaan tekemään töitä tällä alalla. Kuulostaa hyvältä diililtä, eikö?[/quote]

Onko näin?

Että siis yksikään nainen  ei muka sano/ole sanonut tuossa tilanteessa että " no sitten en tule työskentelemään ja sormet pois mun perseestä tai mä saatana katkasen ne!"

Vierailija
168/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?

Että siis yksikään nainen  ei muka sano/ole sanonut tuossa tilanteessa että " no sitten en tule työskentelemään ja sormet pois mun perseestä tai mä saatana katkasen ne!"

huoh

Vierailija
169/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin?

huoh

joo voi huoh, huoh, huoh. Oliko sullakaan muuta sanottavaa? Kun

antaa sellasen kuvan että alalla toimivat naiset olisivat muka jotain säikkyjä uhriutujia jotka ei muka puolusta toisiaan. Ollaan vaan että huoh huoh .

Hyvä että asia nostetaan esiin ja puhutaan- huohottamatta.

Vierailija
170/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote

Mutta katsos kun valta-asemassa olevan ei tarvi käyttää väkivaltaa, se vaan toteaa että jos et tee niin kuin minä haluan, et tule enää koskaan tekemään töitä tällä alalla. Kuulostaa hyvältä diililtä, eikö?

Onko näin?

No jos et olisi elänyt pää pyrstössäsi, niin olisit tietoinen, että monenkin naisen ura on tyssännyt siihen, ettei ole huvittanut leikkiä herra hyypiön kanssa.

Samalla olisit tietoinen siitä, että tässä maassa saa kohtuullisen vapaasti kykyjensä puitteissa valita ammattinsa, mutta tähän valintaan ei pitäisi kuulua epäasiallisen käytöksen sietäminen esimieheltä/päättävässä asemassa olevalta. Siinä sulle hästägmiituu-ratapalkista väännettynä.

Vierailija
171/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Mutta katsos kun valta-asemassa olevan ei tarvi käyttää väkivaltaa, se vaan toteaa että jos et tee niin kuin minä haluan, et tule enää koskaan tekemään töitä tällä alalla. Kuulostaa hyvältä diililtä, eikö?

Onko näin?

No jos et olisi elänyt pää pyrstössäsi, niin olisit tietoinen, että monenkin naisen ura on tyssännyt siihen, ettei ole huvittanut leikkiä herra hyypiön kanssa.

Samalla olisit tietoinen siitä, että tässä maassa saa kohtuullisen vapaasti kykyjensä puitteissa valita ammattinsa, mutta tähän valintaan ei pitäisi kuulua epäasiallisen käytöksen sietäminen esimieheltä/päättävässä asemassa olevalta. Siinä sulle hästägmiituu-ratapalkista väännettynä.

hästägunelmauranvuoksiuhrautuminen . hästägviituutsemmosestaurasta.

Aika monenkin naisen ura  myös "tyssänny"  ihan muista syistä. 

Vierailija
172/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tukevat defenssit pukkaa nyt kaulaparralle.

Vierailija
173/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Onko näin?

Tästä tuli mieleen, kuinka Long Playn Silverberg äskettäin teki jonkinlaista profiilia törhikästä. Äijällä oli tapana ottaa kohteekseen erityisesti pääsykoepyrkijöitä kesken koeviikkojen ja juuri äsken valittuja tuoreita opiskelijoita. Aika selvää pässinlihaa tässä tämä vallankäyttöaspekti. Nybergin tenttaamana törhökkä puski peliin lisää vallankäyttöä, pelasi aikaa, jaaritteli niitä näitä jäiden lähtemisestä, jääkiekkohaleista ja huonomuistisista uhreista, valehtelipa vielä silmät suurina väkisin annetuista kielareista.

Vierailija
174/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awqard 😨

What? :D

Vierailija
175/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme syyllistämistä.

Vierailija
177/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
178/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote

Onko näin?

Tästä tuli mieleen, kuinka Long Playn Silverberg äskettäin teki jonkinlaista profiilia törhikästä. Äijällä oli tapana ottaa kohteekseen erityisesti pääsykoepyrkijöitä kesken koeviikkojen ja juuri äsken valittuja tuoreita opiskelijoita. Aika selvää pässinlihaa tässä tämä vallankäyttöaspekti. Nybergin tenttaamana törhökkä puski peliin lisää vallankäyttöä, pelasi aikaa, jaaritteli niitä näitä jäiden lähtemisestä, jääkiekkohaleista ja huonomuistisista uhreista, valehtelipa vielä silmät suurina väkisin annetuista kielareista.

Kaikista haavoittuvaisempia ja valmiimpia miellyttämään voivat olla toki jotku nuoret pääsykoepyrkijät keskellä pääsykoeviikkoa.... eivät tohdi kyseenalaistaa vaikutusvaltaista auktoriteettia.

Vierailija
179/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.apu.fi/artikkeli/salkkareista-tuttu-johanna-nurmimaa-joutui-…

Ei liity aiheeseen hirveesti, mutta tuo Johanna Nurmimaa on tosi kaunis.

Vierailija
180/403 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Veitola yökylässä Lauri Törhösen luona......?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä