Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertit erityisherkät, millaista työtä teette?

Vierailija
18.02.2018 |

Itse olen introvertti erityisherkkä ihminen. Reilu 10 vuotta olen työskennellyt sosiaali- ja terveysalalla, nyt edessä on alan vaihto oman jaksamisen vuoksi.

Olisi mielenkiintoista lukea samankaltaisten ihmisten ammateista.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakirjahallinto. Sopivan kuivakkaa 😀 Ihmisten kanssa joutuu olemaan tekemisissä, mutta ei liikaa.

Vierailija
22/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi ja tuleva psykoterapeutti. Rauhallinen työympäristö ja asiakasläheinen työskentely sopii ainakin itselle. En niinkään tykkää vapaa-ajalla hengailla meluisissa ruuhkaisissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laborantti 

Vierailija
24/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin opettajana noin 7 vuotta, sain pahan burnoutin ja masennuin. Kesti kauan toipua ja hyväksyä rajoitukseni. Nykyään minulla on työ, jota saan tehdä paljon itsekseni, kirjoitan, lasken ja suunnittelen. Satunnaisia palavereja ja edustustilaisuuksia (raskaita). Ihan täydellistä ja jaksan hyvin. Vastaan nykyään vapaa-ajallani jopa puhelimeen ja tapaan viikonloppuisin ystäviä.

Vierailija
25/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjastonhoitaja. Ihanaa työtä. Vaikka joutuu olemaan asiakaspalvelussakin, asiakkaat on aina mukavia, ja ilmapiiri rauhallinen.

Ei ainakaan meidän kirjastoissa ole todellakaan rauhallista. Lapset meluavat ja aina on jotakin tapahtumia.

Olen töissä erikoiskirjastossa, jossa ei käy lapsia eikä teinejä.

Vierailija
26/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten kanssa teen töitä. Aikuiset töissä ärsyttää ja väsyttää, mut nuorten kanssa on helppoa, kun saa olla sellainen kuin on. Tuntuu, että he arvostavat aitoutta, kun taas aikuiset muodostavat lokeroita ja stereotypioita ihmisistä.

Vierailija
27/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan taide-alalla.

Tykkään työstäni eikä se väsytä samalla tavalla kuin normaali elämä.

Vierailija
28/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä

Vierailija
29/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjastonhoitaja. Ihanaa työtä. Vaikka joutuu olemaan asiakaspalvelussakin, asiakkaat on aina mukavia, ja ilmapiiri rauhallinen.

Introvertti ja erityisherkkä ---> melkein valmis kirjastonhoitaja ja nautin työstäni. Niissä kirjastoissa, joissa olen harjoitellut tai tehnyt kesähommia on rauhallinen ilmapiiri ja asiakkaat pääosin mukavia :) Riippuu myös kirjastosta onko meluisaa tai paljon tapahtumia, vaikka minunkin kursseillani on nyt hieman opetettu tapahtumatuotantoa.

Vierailija
30/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työtön muutaman vuoden juuri aistiyliherkkyyden ja introverttiuden vuoksi. Olen sinä aikana täydentänyt opintojani suorittamalla online-opintoja ulkomaisessa yliopistossa. Näistä saa ihan opintosuoritukset ja -kokonaisuudet arvosanoineen, muttei tutkintoa. Mulla on jo kaksi ylempää korkeakoulututkintoa Suomesta, joten tämä sopii hyvin. Ensi syksynä pyrin jatko-opintoihin Suomeen tai Ruotsiin. Haluan tutkijaksi.

Takana yli kymmenen vuotta oman alan töitä asiantuntijatehtävissä. En kestänyt vaan paloin loppuun ja masennuin. Terapian avulla pääsi ojanpohjalta pois.

Rahaa on palanut lähemmäs 40000 opiskeluihin ja terapiaan ilman opintorahaa tai Kela-korvauksia. Onneksi olen varakas.

Vierailija
31/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyötä valtion virastossa, on oma huone ja etäpäivä kerran viikossa. Asiakaskontaktit hoituu puhelimitse ja muitten työntekijöitten kanssa juttelen lähinnä tauoilla. Sopii mulle.

Vierailija
32/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ekstrovertti erityisherkkä ja koulutukseltani opettaja. Virhevalinta, työ on aivan liian henkisesti ja varsinkin tunteellisesti kuormittavaa. Teenkin muita hommia parhaillaan.

Vierailija
33/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi

Vierailija
34/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen hoitotyö. Työsopimustani ei tosin jatkettu, että en siis sopinut alalle ja oikeassahan he olivat.

Vierailija
35/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistotyötä valtion virastossa, on oma huone ja etäpäivä kerran viikossa. Asiakaskontaktit hoituu puhelimitse ja muitten työntekijöitten kanssa juttelen lähinnä tauoilla. Sopii mulle.

Millä koulutuksella olet noissa hommissa, tradenomi?

Vierailija
36/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä :)

Vierailija
37/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
38/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla ohjelmointia

Vierailija
39/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja ja tämä on hirveää. Pidän kyllä opettamisesta ja lapsista, mutta hektiset päivät, melu ja suuri määrä ihmiskontakteja on saanut minut erittäin ahdistuneeksi. En jaksa vapaa-ajalla yhtää ketään, edes puolisoani ja vähäisetkin äänet tekevät hulluksi. Aion vaihtaa alaa, mutta en vielä tiedä mikä olisi se työ, missä jaksaisin ja kaikki muutkin realiteetit osuisivat kohdilleen. 639

Puheterapeutti? Heistä on puutetta ja voisit työskennellä yhden lapsen kanssa kerrallaan.

Vierailija
40/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Niuvanniemessä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi