Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertit erityisherkät, millaista työtä teette?

Vierailija
18.02.2018 |

Itse olen introvertti erityisherkkä ihminen. Reilu 10 vuotta olen työskennellyt sosiaali- ja terveysalalla, nyt edessä on alan vaihto oman jaksamisen vuoksi.

Olisi mielenkiintoista lukea samankaltaisten ihmisten ammateista.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaan.

Vierailija
2/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjastonhoitaja. Ihanaa työtä. Vaikka joutuu olemaan asiakaspalvelussakin, asiakkaat on aina mukavia, ja ilmapiiri rauhallinen.

Vierailija
4/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun hälyisässä avokonttorissa ja teen hidasta kuolemaa. Olen ajatellut vaihtaa juurikin sos alalle

Vierailija
5/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaavat ekstroverttejä työntekijöitä ainaisilla vaatimuksillaan. Muiden pitää sopeutua hänen tapoihinsa. Kiitoksena joustosta hapan naama.

Vierailija
6/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjastonhoitaja. Ihanaa työtä. Vaikka joutuu olemaan asiakaspalvelussakin, asiakkaat on aina mukavia, ja ilmapiiri rauhallinen.

Ei ainakaan meidän kirjastoissa ole todellakaan rauhallista. Lapset meluavat ja aina on jotakin tapahtumia.

Vierailija
7/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet erityisherkkä? Siis huomionkipeä?

Vierailija
8/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen eläinten parissa. Yksinäistä työtä, vähän ihmiskontakteja. Juuri sellaista kuin toivoin. Saan rauhassa toteuttaa introverttiuttani häiritsemättä ekstrovertteja.

Vierailija
9/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ennen niin rauhallinen pikkukirjasto on muuttunut meluisaksi monitoimitilaksi. Pienet leikkii ja kiljuu, ala-asteikäiset mölyää ja pelailee pelejä :(

Vierailija
10/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjoilija. Pidän työstäni, mutta palautuminen kestää melko pitkään enkä vapaalla välttämättä halua poistua kotoa ihmisten ilmoille.

En aio jäädä alalle, pyrin yliopistoon, todnäk kuitenkin työhön, jossa on jonkin verran ihmiskontaktia.

Vierailija
11/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän ennen niin rauhallinen pikkukirjasto on muuttunut meluisaksi monitoimitilaksi. Pienet leikkii ja kiljuu, ala-asteikäiset mölyää ja pelailee pelejä :(

Meidän ihanasta kirjastosta on tullut myös teinien ruokailupaikka.

Vierailija
12/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista :)

Vierailija
13/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
14/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja.

Vierailija
15/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri.

Vierailija
16/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laboratoriossa

Vierailija
17/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivousta.

Vierailija
18/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyötä. Neljä ihmistä samassa huoneessa ja kokonaisuudessaankin pieni toimisto väkimäärään nähden joten välillä uuvuttaa tässäkin työssä vaikka en tuntemattomien ihmisten kanssa hirveän paljon ole tekemisissä. Etätyömahdollisuus on, pitäisi hyödyntää enemmän. Jos viikoille sattuu paljon iltaohjelmaa, väsyn. Kolmekymppisenäkin toisinaan vaikea hyväksyä suuren palautumisajan tarvetta ja liian usein tulee sovittua liikaa ohjelmaa jaksamiseen nähden.

Vierailija
19/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja tämä on hirveää. Pidän kyllä opettamisesta ja lapsista, mutta hektiset päivät, melu ja suuri määrä ihmiskontakteja on saanut minut erittäin ahdistuneeksi. En jaksa vapaa-ajalla yhtää ketään, edes puolisoani ja vähäisetkin äänet tekevät hulluksi. Aion vaihtaa alaa, mutta en vielä tiedä mikä olisi se työ, missä jaksaisin ja kaikki muutkin realiteetit osuisivat kohdilleen. 639

Vierailija
20/66 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön,juuri tuon hsp+introvertti yhdistelmän takia jo kaupassa käynti rasittaa saati jossain työskentely hain etätyötä mutten saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän