Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin mieheni taas rakastumaan minuun?

Vierailija
18.02.2018 |

Meillä on kaksi lasta, molemmilla ok työt, omia kavereita, mutta ollaan paljon yhdessä.
Molemmat tekee kuitenkin pitkähköä päivää.

Haluaisin seksiä 2-3x viikossa, mutta sitä on noin kerran viikossa. Aina miehen aloitteesta. Mies ei tykkää jos teen aloitteen.

Tuntuu ettei hän rakasta enää. Meistä on tullut kavereita, ei ystäviä edes.... Seksin jälkeen mies kääntää kylkeä ja nukahtaa. Suukkoja tai kauniita sanoja en kuule, toisin oli alkuaikoina. Mies ei myöskään ole enää yhtään mustasukkainen. Jos olen juhlimassa ei paljoa kysele, häntä ei kiinnosta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää

Vierailija
2/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa koskaan elämästä täydellistä. Ole tyytyväinen siihen hyvään mitä sinulla jo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa. Kuitenkin esimerkiksi siskoni elää edelleen 15 vuoden jälkeen intohimoisessa suhteessa, heillä ei tosin ole lapsia.

Tuntuu, että yhteisillä deiteilläkin mies vaan on, koska minä järjestän. Pitää just ja just kädestä ja hotellissa saattaa olla seksiä 3x, mutta ei suudelmia ja rakkautta seksin ulkopuolella. Eikö rakkauteen kuulu myös läheisyys?

Ehkä kerran kuussa silittää hiuksia jos olen kipeä, tai sanoo söpöksi ...

Ap

Vierailija
4/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi alkuaikoina humalassa? Se selittäisi, jos nyt on selvinnyt ja tajuaa minkälaiseen on sitoutunut.

Vierailija
5/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun itse olen edelleen ihan yhtä rakastunut kuin alkuaikoina. Hän on mielestäni komea ja haluan häntä.

Ollaan molemmat lihottu joku 10kg.. voi toki vaikuttaa sekin häneen.. liikun kyllä, mutta en varsinaisesti ole ikinä laihduttanut. Ehkä pitäisi.

Haluaisin hänen rakastavan myös luonnettani, välillä tuntuu että sitä hän juuri inhoaakin..

Eihän elämä voi mennä näin? Olen alle 30..

Ap

Vierailija
6/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat munaa kerran viikossa! Mitä vittua valitat Ap!

Vierailija
7/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parempi. Nurkan takana voi olla vaikka millainen prinssi. Oletko miettinyt miksi sadut loppuu usein häihin?

Vierailija
8/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma jota ei ole.

Vierailija
9/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki vastanneet siis oikeasti sitä mieltä, että mitään ei ole tehtävissä? Tai, että tilanne on nyt jotenkin erityisen hyvä?

Ap

Vierailija
10/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki vastanneet siis oikeasti sitä mieltä, että mitään ei ole tehtävissä? Tai, että tilanne on nyt jotenkin erityisen hyvä?

Ap

Elämä on juuri niin hyvää kuin millaisen siitä itselleen tekee. Jos mies ei enää rakasta sinua niin etsi uusi. Tai mikä vielä parempi; opettele elämään ilman ukkoa.

Vierailija
11/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä ymmärrän sua. Oon itse mies ja tuo on kuin mun elämää paitsi että meillä ei ole edes seksiä. Ja rakastan puolisoani edelleen tosi paljon.

Vierailija
12/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on luultavasti loppunut. Jäljellä enää tuttuus. Totuttu tapa olla yhdessä. Lapset.

Vaihtoehto 1: Jätä. Ehkä löydät tosirakkauden. Tosin siskosi suhteita on ehkä 1:30000 eli todennäköisyys elämän kestävälle intohimolle on pieni. Lisäksi menetät ok-kumppanin jota ilmeisesti rakastat.

Vaihtoehto 2: Jäät tuohon. Olet niin kauan kuin rakastat. Kun oma rakkautesi loppuu, voit lähteä hyvillä mielin, koska silloin et menetä mitään.

M32

Vierailija
13/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkonia, botoxia sinne tänne, näytät taas yhtä hyvältä kun tavatessanne.

uskon että rakastuu uudelleen.

Vierailija
14/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos rakastaa noin?

Vierailija
15/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä ymmärrän sua. Oon itse mies ja tuo on kuin mun elämää paitsi että meillä ei ole edes seksiä. Ja rakastan puolisoani edelleen tosi paljon.

❤ Toivon sulle kaikkea hyvää.

Vierailija
16/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kenenkään tunteita ei pysty ulkopuolisena päättäämään.

Vierailija
17/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et juttele miehen kanssa tästä?

Vierailija
18/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan kommunikoida sen miehen kanssa asiasta..

Vierailija
19/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

❤ Toivon sulle kaikkea hyvää.

Kiitos. Myös sinulle, on hienoa että rakastat miestäsi ja haluat selvittää asiat.

Vierailija
20/30 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhun hänelle, mies sanoo että "rakastan rakastan" tai kysyy kalastelenko.

Olen kysynyt haluaako erota, niin vastaa että ei ja kysyy haluanko minä.

Eli ilmeisesti vain haluaisin sellaista, jota hän ei pysty enää antamaan. Harmittaa.

Välillä mietin huomaisiko hän edes jos kuolisin.. Tiedän, surullista ja epätoivoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi